بررسی رضایت شغلی کارآموزان موسسه طلا سازی 68ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسی رضایت شغلی کارآموزان موسسه طلا سازی 68ص

 

قیمت : 6000 تومان

           

 

فهرست مطالب

 

چکیده

فصل اول

مقدمه :

طرح مساله

اهداف تحقیق

ضرورت تحقیق

بیان فرضی

 

فصل دوم

تاریخچه مطالعات رضایت شغلی

تحقیقات مربوطه به رضایت شغلی و متغیر های آن

 

فصل سوم

تعاریف و مفاهیم

پیشینه مطالعاتی

آراء و نظرات

دیدگاه های نظریه پردازان

نظریه های رضایت شغلی

منابع و مآخذ

 

 



بررسي رغبتهاي شغل دانش‌آموزان دختر ناشنوا و عادي 106ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسي رغبتهاي شغل دانش‌آموزان دختر ناشنوا و عادي 106ص

 

قیمت : 8000 تومان

 

 

فهرست عناوين

 

چكيده تحقيق

فصل اول:

مقدمه

بيان مسئله

فرضيه تحقيق

هدف تحقيق

فايده و اهميت تحقيق

ضرورت اجراي تحقيق

عوارض مشكل مورد تحقيق

تعريف اصطلاحات و متغيرهاي تحقيق

 

فصل دوم:

تاريخ تعليم و تربيت كرولالها در جهان و ايران

روشهاي آموزش و پرورش دانش‌آموزان ناشنوا

تشريح و فيزيولوژي دستگاه شنوايي

 نظريه‌هاي مختلف در رشد زبان

تئوري مربوط به رغبت

پيشينه تحقيق

 

فصل سوم:

جامعه تحقيق

نمونه تحقيق

روش نمونه‌برداري

ابزار تحقيق

اعتبار يا پايايي تست

روايي

 

قصل چهارم

محاسبات آماري

جدول توزيع فراواني سئوالات(21-1)

 

فصل پنجم:

خلاصه يك تا چهار

پيشنهادات و محدوديتهاي تحقيق

منابع تحقيق

پرسشنامه

 

 



بررسی رابطه بین نقاشی و شخصیت کودکان 90ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسی رابطه بین نقاشی و شخصیت کودکان 90ص

قیمت : 7000 تومان

 

,چكیده فصل اول

,بیان مسئله

,اهداف پژوهش

,اهمیت پژوهش

,فرضیه

,تعاریف عملیاتی

,الف: تعریف رشد شناختی

,ب: تست آدمك رنگی

,سایر فرضیهها

 

,فصل اول

,مقدمه

,بیان مسئله

,اهداف پژوهش

,اهمیت پژوهش

,فرضیه

,دلایل ارائه فرضیه

,متغیرهای تحقیق

,سایر فرضیهها

,تعریف واژهها

,الف- تعریف نظری

,ب- تعریف عملی

,تحول شناختی (رشدشناختی)

,زمینه تحول شناختی

,تست آدمك رنگی

 

,چكیده فصل دوم

,سوابق تحقیق

,بررسی نقاشی از دیدگاههای مختلف

,الف- دیدگاه تكاملی

,ب- دیدگاه پیاژه از نقاشی

,ج- دیدگاه روانكاوی

,د- دیدگاه هنرمندانه

,4-دیدگاه هنرمندانه

,تفاوتهای پسران و دختران

,بكارگیری رنگ در نقاشی

 

,فصل دوم

,اولین وسیله آموزش

,نقاشی چیست؟

,بررسی دیدگاههای مختلف راجع به نقاشی

,دیدگاه تكاملی: (نقاشی به مثابه بازی)

,دیدگاه پیاژه

,مراحل رشد از نظر پیاژه

,الف - مرحله حسی - حركتی

,ب- مرحله پیش عملیاتی

,ج- مرحله عملیاتی عینی

,د- مرحله عملیات صوری

,دیدگاه روانكاوی

,سوابق تحقیق

,پژوهش در مورد نقاشی

,نقاشیهای فرافكنی

,نقاشی سالم

,الف- امنیت و اعتماد به نفس

,ب- باز بودن

,ج- ثبات و نظم

,عوامل مؤثر در بیان نقاشی كودكان

,تفاوتهای خلقی در كودكان

,میزان فعال بودن

,تحریكپذیری

,بازداری و ترس

,تفاوتهای پسران و دختران

,تكامل چهرهنگاری

,مراحل تحول شناختی

,شكل آدم

,بكارگیری رنگ در نقاشی

,منشاء اهمیت رنگ

 

,چكیده فصل سوم

,طرح مسأله

,ابزار پزوهش

,تست آدمك رنگی

,جامعه آماری

,روش نمونهگیری

,روش اجراء

 

,فصل سوم

,طرح مسأله

,ابزار پژوهش

,تست آدمك رنگی

,جامعه آماری

,نمونه آماری

,روش نمونهگیری

,روش آماری

,فرمول آزمون t برای گروههای مستقل

,روش اجرا

,قابلیت اعتماد و اعتبار آزمون ترسیم آدمك

فصل چهارم

توصیف اطلاعات

جدول (1-2) - توزیع فراوانی نمرات سر دختران 6 ساله

نمودار (2-2) – هیستوگرام نمرات سر دختران 6 ساله

جدول (3-2) – توزیع فراوانی نمرات سر پسران 6 ساله

نمودار (4-2) – هیستوگرام نمرات سر پسران 6 ساله

جدول (5-2) – توزیع فراوانی نمرات طرح بدن دختران 6 ساله

نمودار (6-2) – هیستوگرام نمرات طرح بدن دختران 6 ساله

آزمون معنیدار بودن میانگین نمرات سر دختران و پسران 6 ساله

جدول (7-2) – توزیع فراوانی نمرات طرح بدن پسران 6 ساله

نمودار (8-2) – هیستوگرام نمرات طرح بدن پسران 6 ساله

جدول (9-2) – توزیع فراوانی نمرات لباس دختران 6 ساله

نمودار (10-2) – هیستوگرام نمرات لباس دختران 6 ساله

جدول (1-3) – توزیع فراوانی نمرات لباس پسران 6 ساله

نمودار (10-2) – هیستوگرام نمرات لباس پسران 6 ساله

جدول (3-3) – توزیع فراوانی سر پسران 6 ساله

نمودار (4-3) – هیستوگرام نمرات كلی دختران 6 ساله

جدول (5-3) – توزیع فراوانی نمرات پسران 6 ساله

نمودار (6-3) – هیستوگرام نمرات كلی پسران 6 ساله

جدول (7-3) – توزیع فراوانی سر دختران 7 ساله

نمودار (8-3) – هیستوگرام مربوط به نمرات سر دختران 7 ساله

جدول (9-3) – توزیع فراوانی نمرات سر پسران 7 ساله

نمودار (10-3) – هیستوگرام مربوط به نمرات سر پسران 7 ساله

جدول (1-4) – توزیع فراوانی نمرات طرح بدن دختران 7 ساله

نمودار (2-4) – هیستوگرام مربوط به نمرات طرح بدن دختران 7 ساله

جدول (3-4) – توزیع فراوانی نمرات طرح بدن پسران 7 ساله

نمودار (4-4) – هیستوگرام نمرات طرح بدن پسران 7 ساله

جدول (5-4) – توزیع فراوانی نمرات لباس دختران 7 ساله

نمودار (6-4) – هیستوگرام مربوط به نمرات لباس دختران 7 ساله

جدول (7-4) – توزیع فراوانی در نمرات لباس پسران 7 ساله

نمودار (6-4) – هیستوگرام مربوط به نمرات لباس پسران 7 ساله

جدول (9-4) – توزیع فراوانی نمرات كلی دختران 7 ساله

نمودار (10-4) – هیستوگرام نمرات كلی دختران 7 ساله

جدول (1-5) – توزیع فراوانی نمرات كلی پسران 7 ساله

نمودار (2-5) – هیستوگرام مربوط به نمرات كلی پسران 7 ساله

جدول (3-5) – توزیع فراوانی نمرات سر دختران 8 ساله

نمودار (4-5) – هیستوگرام مربوط به نمرات سر دختران 8 ساله

جدول (5-5) – توزیع فراوانی نمرات سر پسران 8 ساله

نمودار (6-5) – هیستوگرام مربوط به نمرات سر پسران 8 ساله

جدول (7-5) – توزیع فراوانی نمرات طرح بدن دختران 8 ساله

نمودار (8-5) – هیستوگرام مربوط به نمرات طرح بدن دختران 8 ساله

جدول (9-5) – توزیع فراوانی نمرات طرح بدن پسران 8 ساله

نمودار (10-5) – هیستوگرام مربوط به نمرات طرح بدن پسران 8 ساله

جدول (1-6) – توزیع فراوانی نمرات لباس دختران 8 ساله

نمودار (2-6) – هیستوگرام مربوط به نمرات لباس دختران 8 ساله

جدول (3-6) – توزیع فراوانی لباس پسران 8 ساله

نمودار (4-6) – هیستوگرام مربوط به نمرات لباس پسران 8 ساله

جدول (5-6) – توزیع فراوانی نمرات كلی دختران 8 ساله

نمودار (6-6) – هیستوگرام مربوط به نمرات كلی دختران 8 ساله

جدول (7-6) – توزیع فراوانی نمرات كلی پسران 8 ساله

نمودار (8-6) – هیستوگرام مربوط به نمرات كلی پسران 8 ساله

جدول (9-6) – توزیع فراوانی به نمرات سر دختران 9 ساله

نمودار (10-6) – هیستوگرام مربوط به نمرات سر دختران 9 ساله

جدول (1-7) – توزیع فراوانی نمرات سر پسران 9 ساله

نمودار (2-7) – هیستوگرام مربوط به نمرات سر پسران 9 ساله

جدول (3-7) – توزیع فراوانی نمرات طرح بدن دختران 9 ساله

نمودار (4-7) – هیستوگرام مربوط به نمرات طرح بدن دختران 9 ساله

جدول (5-7) – توزیع فراوانی نمرات طرح بدن پسران 9 ساله

نمودار (6-7) – هیستوگرام مربوط به طرح بدن پسران 9 ساله

جدول (7-7) – توزیع فراوانی نمرات لباس دختران 9 ساله

نمودار (8-7) – هیستوگرام مربوط به نمرات لباس دختران 9 ساله

جدول (9-7) – توزیع فراوانی لباس پسران 9 ساله

نمودار (10-7) – هیستوگرام مربوط به نمرات لباس پسران 9 ساله

جدول (1-8) – توزیع فراوانی نمرات كلی دختران 9 ساله

نمودار (2-8) – هیستوگرام مربوط به نمرات كلی دختران 9 ساله

جدول (3-8) – توزیع فراوانی نمرات كلی پسران 9 ساله

نمودار (4-8) – هیستوگرام مربوط به نمرات كلی پسران 9 ساله

مقایسه سنی نمرات كلی دختران با یكدیگر

الف- مقایسه نمرات كلی دختران 7 ساله با نمرات كلی دختران 6 ساله

ب- مقایسه نمرات كلی دختران 7 ساله با نمرات كلی دختران 8 ساله

ج- مقایسه نمرات كلی دختران 8 ساله با نمرات كلی دختران 9 ساله

نمودار (9-8) - چندضلعی مقایسه سنی نمرات كلی دختران

مقایسه سنی نمرات كلی پسران با یكدیگر

الف- مقایسه نمرات كلی پسران 7 ساله با نمرات كلی پسران 6 ساله

ب- مقایسه نمرات كلی پسران 7 ساله با نمرات كلی پسران 8 ساله

ج.مقایسه نمرات كلی پسران 8 ساله با نمرات كلی پسران 9ساله

نمودار (10-8) - چندضلعی مقایسه سنی نمرات كلی پسران

جدول (1-9) – میانگین مقیاسهای دختران

جدول (2-9) – میانگین مقیاسهای پسران

جدول (1-9) – میانگین مقیاسهای دختران

نمودار (3-9) - چندضلعی مقایسه نمرات كلی دختران و پسران

نمودار (4-9) - چندضلعی مقایسه سنی نمرات كلی دختران و پسران

شیوة اجرا نمرهگذاری و نتایج آماری آزمون آدمك رنگی

جدول شماره 1- هنجارگزینی چاركی «مقیاس سر» در پسران براساس سن تقویمی

جدول شماره 2- هنجارگزینی چاركی «مقیاس طرح بدنی» در پسران براساس سن تقویمی

جدول شماره 3- هنجارگزینی چاركی «مقیاس لباس» در پسران براساس سن تقویمی

جدول شماره 4- هنجارگزینی چاركی «مقیاس كلی در پسران» (براساس سن تقویمی)

جدول شماره 5- هنجارگزینی چاركی «مقیاس سر» در دختران براساس سن تقویمی

جدول شماره 6- هنجارگزینی چاركی «مقیاس طرح بدنی» در دختران براساس سن تقویمی

جدول شماره 7- هنجارگزینی چاركی «مقیاس لباس» در دختران براساس سن تقویمی

جدول شماره 8- هنجارگزینی چاركی «مقیاس كلی» در دختران براساس سن تقویمی

ورقه نمرهگذاری تست آدمك رنگی

الف) جدول شماره 1- مقیاس تحولیافتگی

 

فصل پنجم

بحث و نتیجهگیری

مزایای ابزارهای گردآوری اطلاعات

محدودیتهای خارج از كنترل پژوهشگر

الف- یادگیری نقاشی

ب- میزان علائق و انگیزش آزمودنی

ج- ترتیب تولد

د- میزان هوش

و- وضیت تحصیلی والدین

م- تفاوتهای بین فردی

پیشنهادات

 

منابع

ضمیمه

 

 

 



بررسي رابطه بين ورزش و بهداشت رواني دانشجويان 80ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسي رابطه بين ورزش و بهداشت رواني دانشجويان  80ص

                

قیمت : 6000 تومان

 

,چكيده            1

,فصل اول : كليات تحقيق        2

,مقدمه           3

,بيان مساله          4

,اهداف تحقيق          5

,فرضيه ها          6

,تعاريف عملياتي         7

 

,فصل دوم : پيشينه و ادبيات تحقيق       9

,هدف بهداشت رواني         10

,ابعاد فعاليتهاي بهداشت رواني       11

,عوامل موثر در تامين بهداشت رواني       12

,بهداشت رواني وورزش        19

,مراحل رشد و ارتباط آن با ورزش       27

,نقش بزرگسالان در ورزش كودكان و نوجوانان     28

,نقش مربي در بهداشت رواني        30

,پژوهش در انگيزه رضايت و تعارض       32

,بهداشت رواني و اجتماع        34

,عوامل اجتماعي موثر در بهداشت رواني      38

,مركز راهنمايي كودك         39

,كودكان و جوانان ناسازگار        40

,علل پيدايش رفتار كودك و جوانان ناسازگار      41

,پشگيري اوليه          45

,پيشگيري ثالثيه         46

,اصول بهداشت رواني         48

,شناختن محدوديت ها         50

,پي بردن به علل رفتار         52

,رفتار تابع تماميت فرد است        54

,نيازهاي اوليه          55

 

,فصل سوم : روش تحقيق        56

,جامعه مورد مطالعه         57

,نمره گذاري آزمون         59

,روش تحقيق          60

 

,فصل چهارم : تجزيه و تحليل داده ها       61

,جدول 1-4 فراواني ودرصد فراواني آزمودنيها     63

,جدول 4-4 مقايسه بهداشت رواني       66

,جدول 6-4 مقايسه تمايل به ورزش در بين دانشجويان تربيت بدني وادبيات  68

 

,فصل پنجم : بحث و نتيجه گيري    69

,بحث و نتيجه گيري         70

,محدوديت ها          73

,پيشنهادات          74

,منابع و ماخذ          75

 

 



بررسي رابطه بين منبع كنترل رفتار و ميزان تحصيلات معلمان مدارس راهنمايي و دبيران دبيرستان ها 130ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسي رابطه بين منبع كنترل رفتار و ميزان تحصيلات معلمان مدارس راهنمايي و دبيران دبيرستان ها 130ص

 

قیمت : 10.000 تومان

 

 

,چکیده

,فصل اول

,مقدمه

,بیان مسئله

,هدف پژوهش

,اهمیت پژوهش

,ارائه فرضیه تحقیق

,تعریف نظری اصطلاحات

,تعریف عملیاتی اصطلاحات

,فصل دوم

,رفتار

,اسناد

,اسناد کنترل خود

,چهره های مشخص رفتار

,تعیین کننده های درونی و بیرونی

,کنترل

,تفاوتهای فردی در درک کنترل

,تغییر پذیری ابعاد منبع کنترل

,مفهوم منبع کنترل

,اندازه گیری منبع کنترل

,نظریه های مختلف منبع کنترل

,نظریه شخضی شناسی مادی

,موضوع رفتار گراها

,تصور راتر از ماهیت انسان

,پتانسیل رفتار

,ارزش تقویت

,موقعیت روانی

,پژوهشهای راتر

,تفاوتهای فردی در درک کنترل

,شکل گیری منبع کنترل

,مکان کنترل درونی و بیرونی رفتار

,خلاصه پژوهشها

,اعتقاد به کنترل شخصی و سلامتی

,پیشرفت تحصیلی

,تعاریف

,پیشینه ی پیشرفت تحصیلی

,خود انگاره و پیشرفت تحصیلی

,نیاز به پیشرفت تحصیلی

,عوامل مؤثر بر پیشرفت تحصیلی

,نقش والدین بر پیشرفت تحصیلی

,محیط و تأثیر آن در پیشرفت تحصیلی

,آزمونهای پیشرفت تحصیلی

,هنجار ملی

,آزمونهای استاندارد پیشرفت تحصیلی و محدودیتهای آن

,محیط و تأثیر آ« در پیشرفت تحصیلی

,میزان تحصیلات رابطه بین منبع کنترل و پیشرفت تحصیلی

,تحقیقات مربوط به منبع کنترل در آموزشگاه

,فصل سوم

,جامعه پژوهش

,نمونه تحقیق

,روش نمونه گیری

,ویژگی آزمودنیها

,ابراز اندازه گیری

,مقیاس کنترل درونی و بیرونی راتر

,روش نمره گذاری

,اعتبار و پایانی آزمون منبع کنترل راتر

,روش جمع آوری اطلاعات

,متغیرهای تحقیق

,طرح تحقیق

,روش آماری

,فصل چهارم

,تجزیه و تحلیل

,جدول توزیع نمرات

,جدول داده های جمع آوری شده

,ارائه تجزیه و تحلیل داده ها

,جدول و تفسیر داده های کلی بدست آمده از انجام تست (تعداد افراد)

,فصل پنجم

,بحث و نتیجه گیری

,کاربردهای و نتایج پژوهش

,پیشنهادات

,محدودیتهای پژوهش

,منابع و مأخذ

,ضمائم

,مقیاس کنترل راتر (درونی ـ بیرونی)

,پرسشنامه

 

 



بررسي رابطه سبكهاي دلبستگي با هويت فردي در نوجوانان دختر متوسطه 140ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسي رابطه سبكهاي دلبستگي با هويت فردي در نوجوانان دختر متوسطه 140ص

 

قیمت : 10.000 تومان

 

 

,چكيده

,فصل اول

,مقدمه1

,بيان مسئله 2

,هدف3

,اهميت و ضرورت موضوع مورد مطالعه 4

,فرضيه هاي پژوهش 5

,متغيرهاي پژوهش 6

,تعاريف مفهومي و عملياتي متغيرها6

,فصل دوم

,2-1 – مرحله نوجواني 9

,2-2 – اهميت مطالعه دوران بلوغ9

,2-2-1- رشد جسماني 10

,2-2-2 رشد عقلي – ذهني 12

,2-2-3- رشد عاطفي13

,2-2-4- رشد اجتماعي18

,2-3- مفهوم هويت20

,2-4- تعريف هويت21

,2-5- كودك، هويت و نظريه هاي آن21

,2-5-1- نظريه روانكاوي22

,2-5-2- نظريه يادگيري اجتماعي 22

,2-5-3- نظريه شناختي23

,2-6- نوجواني و هويت23

,2-7- جنبه هاي ضمني و آشكار خودآگاهي26

,2-8- هويت از ديدگاههاي مختلف 27

,2-8-1- اريكسون27

,2-8-2- مارسيا31

,2-8-3- نقد الگوي مارسيا و اريكسون37

,2-8-4- لوينگر37

,2-8-5- رويكرد فرآيند محوري برزونسكي40

,2-8-6- استانلي هال41

,2-8-7- اتورانك41

,2-8-8- اشپرانگر42

,2-8-9- بلوز42

,2-8-10- والون43

,2-9- شكل گيري هويت43

,2-10- عوامل موثر در شكل گيري هويت47

,2-11- عواملي كه بر رشد هويت تاثير مي گذارند 48

,2-12- پايگاههاي هويت49

,2-13- تعدد هويت‌ها 50

,2-14- شخصيت و تعلقات اجتماعي 50

,2-15- تحول هويت در سنين مختلف51

,2-16- بحران هويت52

,2-17- بحران هويت از ديدگاه اريكسون 54

,2-18- نظر روانشناسان كشور ما درباره تعريف بحران هويت56

,2-19- اختلالات مربوط به هويت57

,2-20- جنس و هويت58

,2-21- پژوهشهاي انجام شده مربوط به هويت در خارج از كشور60

,2-22- پژوهشهاي انجام شده مربوط به هويت در داخل كشور61

,- دلبستگي

,2-1- مفهوم شناسي دلبستگي 62

,2-2- مؤلفه هاي اصلي دلبستگي 65

,2-3- خواستگاه هاي نظري دلبستگي66

,2-3-1- مباني روان پويشي نظريه دلبستگي 66

,2-3-2- نظريه يادگيري 67

,2-3-3- نظريه تحول شناختي 68

,2-3-4- نظريه كردار شناسي 69

,2-3-5- نظريه دلبستگي بالبي 70

,2-4- نظريه دلبستگي تئوري بالبي 71

,2-5- سبك هاي دلبستگي از ديدگاه هاي مختلف76

,2-6- انواع سبك هاي دلبستگي79

,2-6-1- سبك دلبستگي ايمن79

,2-6-2- سبك دلبستگي نا ايمن – اجتنابي80

,2-6-3- سبك دلبستگي نا ايمن – دوسوگرا82

,2-7- مراحل شكل گيري دلبستگي در نوزادان 83

,2-8- تحول دلبستگي در نوجواني 85

,2-9- تداوم دلبستگي از كودكي تا نوجواني 85

,2-10- عوامل موثر بر ثبات دلبستگي از كودكي تا بزرگسالي 87

,2-11- دلبستگي و سازمان شخصيت 88

,2-12- دلبستگي و آسيب شناسي رواني در دوره نوجواني 91

,2-12-1- اختلال رفتارهاي ضد اجتماعي 91

,2-12-2- اختلال بي اشتهايي رواني 92

,2-12-3- اختلال افسردگي93

,2-12-4- الگوهاي رفتار مرضي در دوره نوجواني 93

,2-12-5- اختلال گسستگي 94

,2-13- پديده هاي دلبستگي و گسستگي 95

,2-14- ارتباط دلبستگي، گسستگي و تاريخچه خشونت كودكي96

,2-15- معيارهاي تشخيص دلبستگي 101

,2-16- ارتباط هويت و دلبستگي 102

,2-17- پژوهشهاي انجام شده مربوط به دلبستگي در خارج از كشور102

,2-18- پژوهشهاي انجام شده مربوط به دلبستگي در داخل كشور104

,2-19- پژوهشهاي انجام شده مربوط به ارتباط هويت و دلبستگي در خارج از كشور105

,فصل سوم

,3-1- طرح پژوهش 108

,3-2- متغيرهاي پژوهش 108

,3-3- تعريف و تعيين جامعه 108

,3-4- نمونه پژوهش 108

,3-5- روش نمونه گيري 109

,3-6- ابزار اندازه گيري 109

,3-7- روش اجراي پژوهش114

,3-8- روش آماري 115

,فصل چهارم

,تجزيه و تحليل داده‌ها 117

,آمار توصيفي 119

,تجزيه و تحليل داده‌ها در قالب فرضيه هاي پژوهش 119

,فصل پنجم

,بحث و نتيجه گيري 125

,محدوديت هاي پژوهش128

,پيشنهادات128

,ضمايم و پيوستها

,منابع

,

,فهرست جداول

,4-1- شاخصهاي توصيفي متغيرهاي سبك هاي دلبستگي و هويت فردي117

,4-2- هيتسوگرام دلبستگي دو سو گرا117

,4-3- هيتسوگرام دلبستگي نا ايمن/ اجتنابي 118

,4-4- هيتسوگرام دلبستگي ايمن118

,4-5- هيتسوگرام هويت فردي119

,4-6- نتايج آزمون همبستگي پيرسون بين متغيرهاي دلبستگي ايمن و هويت فردي 120

,4-6-1- رگريسون دلبستگي ايمن و هويت فردي120

,4-7- نتايج آزمون همبستگي پيرسون بين متغيرهاي دلبستگي دو سو گرا و هويت فردي 121

,4-7-1- رگريسون دلبستگي دو سو گرا و هويت فردي 121

,4-8- نتايج آزمون همبستگي پيرسون بين متغيرهاي دلبستگي اجتنابي و هويت فردي 122

,4-8-1- رگريسون دلبستگي اجتنابي و هويت فردي 122

,4-9- ضريب همبستگي بين سبك‌هاي دلبستگي و هويت فردي 123

 

 

 



بررسي رابطه بين موانع اجراي روش هاي تدريس فعال در افت تحصيلي دانش آموزان 85ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسي رابطه بين موانع اجراي روش هاي تدريس فعال در افت تحصيلي دانش آموزان 85ص

قیمت : 7000 تومان

 

 

 

,چكيده 1

,فصل اول- كليات پژوهش

,مقدمه3

,بيان مساله4

,اهميت و ضرورت تحقيق5

,اهداف تحقيق6

,موضوع تحقيق6

,متغيرها6

,فرضيه و سوالات7

,مفاهيم و اصطلاحات9

,مشكلات و تنگناها11

,خلاصه فصل اول12

,فصل دوم- بيشينه تحقيق

,مقدمه14

,انواع رويكردها در فرآيند ياددهي - يادگيري15

,ياددهي - يادگيري با رويكرد غير فعال يا سنتي15

,نقد ياددهي - يادگيري با رويكرد غير فعال يا سنتي 16

,ياددهي - يادگيري با رويكرد فعال17

,ويژگي ها و نكات اصلي در ياددهي - يادگيري با رويكرد فعال20

,رابطه تدريس و يادگيري22

,مباني نظري رابطه تدريس و يادگيري23

,الگوهاي تدريس 24

,ارتباط الگوهاي تدريس با برنامه درسي24

,ارائه الگوي عمومي تدريس با رويكرد فعال25

,مراحل الگوي عمومي تدريس با رويكرد فعال26

,نمونه هائي از الگوهاي تدريس فعال26

,الگوي حل مساله26

,پيشينه تحقيق30

,تحقيقات انجام شده در ايران31

,تحقيقات انجام شده در جهان34

,خلاصه فصل دوم38

,

,فصل سوم - روش اجراي تحقيق

,مقدمه40

,روش تحقيق41

,روش تحقيق توصيفي41

,جامعه آماري41

,نمونه آماري روش نمونه گيري41

,روش تجزيه و تحليل آماري41

,روائي42

,پايائي43

,خلاصه فصل سوم43

,

,فصل چهارمتجزيه و تحليل يافته هاي پژوهش

,مقدمه46

,ليست فرمول ها47

,بررسي فرضيات48

,جدول و نمودارها52

,جدول و نمودار مربوط به سوال شماره 153

,جدول و نمودار مربوط به سوال شماره 254

,جدول و نمودار مربوط به سوال شماره 355

,جدول و نمودار مربوط به سوال شماره 456

,جدول و نمودار مربوط به سوال شماره 557

,جدول و نمودار مربوط به سوال شماره 658

,جدول و نمودار مربوط به سوال شماره 759

,جدول و نمودار مربوط به سوال شماره 860

,جدول و نمودار مربوط به سوال شماره 961

,جدول و نمودار مربوط به سوال شماره 1062

,جدول و نمودار مربوط به سوال شماره 1163

,جدول و نمودار مربوط به سوال شماره 1264

,جدول و نمودار مربوط به سوال شماره 1365

,جدول و نمودار مربوط به سوال شماره 1466

,جدول و نمودار مربوط به سوال شماره 1567

,جدول و نمودار مربوط به سوال شماره 1668

,جدول و نمودار مربوط به سوال شماره 1769

,جدول و نمودار مربوط به سوال شماره 1870

,جدول و نمودار مربوط به سوال شماره 1971

,جدول و نمودار مربوط به سوال شماره 2072

,نودار كلي73

,خلاصه فصل چهارم74

,

,فصل پنجم - خلاصه و نتيجه گيري

,مقدمه76

,خلاصه فصل اول77

,خلاصه فصل دوم78

,خلاصه فصل سوم79

,خلاصه فصل چهارم80

,پيشنهاد و راهكارها81

,منابع و موآخذ83

 

 

 



بررسي رابطه جايگاه مهار بيروني و دروني با رضايت تحصيلي 70ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسي رابطه جايگاه مهار بيروني و دروني با رضايت تحصيلي 70ص

 

قیمت : 5000 تومان

           

,چکیده 

,فصل اول 1

,مقدمه  2

,بیان مساله  6

,اهمیت و ضرورت تحقیق 8

,اهداف تحقیق 11

,تعریف اصطلاحات  12

 

,فصل دوم ،پیشینه ، تحقیق 14

,مقدمه  15

,دیدگاههایی درباره شخصیت 16

,شخصیت از نظر فروم 16

,شخصیت از نظر یونگر 17

,شخصیت از نظر ماری 17

,نگرش فرانکل به شخصیت 18

,نگرش مزلو به شخصیت 18

,چشم اندازی به رشد شخصیت  18

,دیدگاههایی در باره رشد شخصیت  19

,رشد شخصیت از نظر یونگر 19

,رشد شخصیت از نظر ماری 20

,عوامل موثر بر رشد شخصیت 20

,نظریه های نسخ شناسی شخصیت 21

,نظریه های تحلیلی عاملی شخصیت 23

,نظریه کاتل 23

,نظریه انسان گرایی در شخصیت 25

,نظریه های شناختی شخصیت 26

,ماهیت شخصیت  27

,سنجش شخصیت 28

,مسائل اساسی در سنجش شخصیت 28

,اعتبار 29

,مهار  29

,میل به مهار 30

,توهم مهار 31

,پیامدهای اعتقاد داشتن به مهار 32

,تفاوتهای فردی در درک جایگاه مهار  33

,واکنش در برابر از دست دادن مهار 35

,جایگاه مهار 35

,جایگاه مهار درونی – بیرونی  37

,طبقه بندی سه بعدی از نظر واینر 40

,جایگاه مهار درونی و بیرونی از نظر واینر 42

,نظریه یادگیری اجتماعی 43

,توان رفتاری  43

,انتظار 44

,ارزش تقویت 44

,موقعیت روان شناختی  45

,آزادی حرکت 45

,روشهای راتر برای سنجش مفاهیم خود 46

,انگیزش رفتار از نظر راتر 48

,انتظارات مربوط به جایگاه هندسی مهار 49

,نظریه اسناد 53

,اسنادهای بعد از موفقیت و شکست 53

,تغییر دادن اسنادها برای بهبود عملکرد 55

,دیدهای بازده تحصیلی بر اسناد 56

,زمینه های کاربردی آزمونها 58

,زمینه تحصیلی  59

,پیشنهادات  61

,نتیجه گیری 62

,خلاصه  63

,منابع  65

 

 



بررسي رابطه خلاقيت و پيشرفت تحصيلي در دانش آموزان 70ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسي رابطه خلاقيت و پيشرفت تحصيلي در دانش آموزان 70ص

 

قیمت : 5000 تومان

 

,چکیده

,مقدمه

,مسأله پژوهشی

,فرضیه پژوهشی

,اهداف تحقیق

,تعریف اصطلاحات

,خلاقیت

,پیشرفت تحصیلی

,هوش و خلاقیت

,مراحل خلاقیت

,پرورش خلاقیت در کودکان

,نقش مدرسه در بارور کردن خلاقیت

,توصیه های کارشناسان آموزشی در باره رفتار مناسب با دانش آموزان خلاق

,ویژگیهای کودکان خلاق

,نظریه های مربوط به خلاقیت

,خلاقیت به عنوان الهام خدایی

,خلاقیت به عنوان دیوانگی

,خلاقیت به عنوان نبوغ شهودی

,خلاقیت به عنوان نیروی حیاتی

,نظریه تداعی گرایی

,نظریه گشتالت

,مکتب شناختی

,نظریة روانکاوی

,روانکاوی جدید

,عوامل مؤثر در پیشرفت تحصیلی

,تاثیر معلمان بر خلاقیت

,نمونه

,طرح تحقیق

,ابزار اندازه گیری

,آزمون مداد کاغذی چند جوابی سنجش خلاقیت(MPPT)

,پایانی آزمون MPPT

,روش آماری

,تجزیه و تحلیل داده ها

,محدودیتهای تحقیق

,پیشنهادهای تحقیق

,خلاصه تحقیق

,منابع

,تعدادي از سوالات

 

 



بررسی رابطه بین مهارتهای زندگی با میزان اضطراب در دانشجویان 60ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسی رابطه بین مهارتهای زندگی با میزان اضطراب در دانشجویان  60ص

 

قیمت : 8.000 تومان

 

فصل اول

1-1مقدمه پژوهش

2-1بیان مساله

3-1اهمیت و ضرورت

4-1اهداف

5-1سوالات و فرضیه ها

6-1   تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

 

فصل دوم : پیشینه پژوهشی

1-2مقدمه

2-2تعریف مهارتهای زندگی

3-2انواع مهارتهای زندگی از نظر سازمان جهانی بهداشت

4-2انواع مهارتهای زندگی از نظر محققان

5-2ابعاد مهارتهای زندگی

6-2اهداف آموزش مهارتهای زندگی

7-2شیوه آموزش مهارتهای زندگی

8-2تعریف اضطراب

9-2تاریخچه اضطراب

10-2 ابعاد اضطراب

11-2  مولفه های اضطراب

12-2 انواع اضطراب از نظر روانشناسان

13-2انواع اضطراب از نظر فروید

14-2انواع اختلالات اضطرابی بر اساس DSM-IV-TR

15-2 عللل اضطراب

16-2 تفاوت بین ترس و اضطراب

17-2 دیدگاههای نظری درباره مفهوم اضطراب و بیماریهای روانی

18-2 درمان اختلالات اضطرابی

19-2 ارتباط مهارتهای زندگی با متغیر های دیگر

20-2 ارتباط  اضطراب با متغیرهای دیگر

21-2 ارتباط مهارتهای زندگی با اضطراب

 

فصل سوم : روش شناسی

1-3مقدمه

2-3روش تحقیق

3-3جامعه ، نمونه ، روش نمونه گیری

4-3حجم نمونه

5-3ابزارهای گردآوری دادها

6-3روش اجرای پژوهش

7-3روشهای آمار توصیفی و استنباطی

 

فصل چهارم : نتایج

1-4نتایج

 

فصل پنجم : خلاصه و بحث در نتایج

1-5خلاصه  وبحث در نتایج

پیشنهاد ها و محدودیت ها

منابع