بررسي رابطه بین افسردگي و انحرافات اجتماعي در بين دانشجويان 79ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسي رابطه بین افسردگي و انحرافات اجتماعي در بين دانشجويان 79ص       

 

قیمت : 6000 تومان

           

,فصل اول : کلیات تحقیق

,مقدمه

,بیان مسئله

,سؤال مسئله

,اهمیت و ضرورت تحقیق

,اهداف تحقیق

,فرضیه تحقیق

,متغیرهای تحقیق

,تعاریف عملیاتی واژه ها و مفاهیم

 

,فصل دوم : پیشینه و ادبیات تحقیق

,1-2- تعریف : اختلال شخصیت ضد اجتماعی

,2-2- شیوع سابقه ی تاریخی و اختلال اراده

,ویژگیهای شخصیتهای ضد اجتماعی

,الف: بی هدف بودن رفتار ضد اجتماعی بر انگیخته شده

,ب: فقدان وجدان و احساس مسؤولیت نسبت به دیگران

,ج : فقر هیجانی

,4-2 علل رفتار ضد اجتماعی

,زمینه ی خانوادگی و اجتماعی

,نارسائیهای یادگیری

,رابطه ی وراثت و شخصیت ضد اجتماعی

,بررسی دو قلوها

,بررسیهای فرزند خواندگی

,اضافه بودن کروموزوم y

,بدعملکردهای فیزیولوژیائی

,7- 2- اختلال سلوکی

,8 – 2- نمونه هایی از اختلال سلوکی

,9- 2- نوجوان آشفته

,10- 2- جویندگان احساس

,11- 2- اضطراب در افراد ضد اجتماعی

,نظریه های شخصیتی

,شخص شناسی

,نیروی تحرکی شخصیت از نظر ماری

,تأثیر عوامل برونی

,رشد شخصیت از نظر ماری

,تاثیر اجتماع در رشد شخصیت

,وسائل بررسی شخصیت

,نظریه نیازمندی و آرمان شخصیت اریک فرام

,انسان، حیوان ناطق

,نقش اجتماع در تشکیل شخصیت

,تضادهای وجود

 

,فصل سوم : روش تحقیق

,جامعه ی مورد مطالعه

,حجم نمونه

,روش نمونه گیری

,ابزار اندازه گیری در تحقیق حاضر

,پرسشنامه افسردگي بك

,روش تحقیق

,روش آماری مربوط به فرضیه ها

 

,فصل چهارم : نتايج آماري

,روش آماری مربوط به فرضیه ها:

,جدول 1-4 : بررسي رابطه انحراف اجتماعي و افسردگي

,جدول 2-4 : مقايسه انحرافات اجتماعي در بين دانشجويان دختر و پسر رشته مشاوره

,جدول 3-4 : مقايسه ويژگي هاي شخصيتي در بين دانشجويان دختر و پسر رشته مشاوره

 

,فصل پنجم : بحث و نتيجه گيري

,پيشنهادات

,محدوديت ها

,بحث و نتيجه گيري

,منابع و ماخذ

 

 



بررسي رابطه بين باورهاي غير منطقي و ميزان اضطراب در دانشجويان پسر و دختر 90ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسي رابطه بين باورهاي غير منطقي و ميزان اضطراب در دانشجويان پسر و دختر 90ص         

 

قیمت : 7000 تومان

 

,فصل اول:

 

,مقدمه 2

,بيان مسئله 5

,سوال تحقيق 7

,ضرورت تحقيق 7

,اهداف پژوهش 8

,فرضيه 8

,تعريف عملياتي واژه ها 8

,واژه ها

 

,فصل دوم

,زمينه مسئله 11

,تعريف روان درماني 15

,اهداف روان درماني 17

,درجات رواني درماني 18

,روش هاي روان درماني 20

,بيماري رواني از نظر فرويد 21

,فرضيه ها و مفاهيم بنيادي روانكاوي 22

,تعريف روانكاوي 23

,هدف روانكاوي و روان درماني تحليل 24

,هدف روان درماني تحليل گر1 24

,انسان از ديدگاه مكتب رفتار گرائي 25

,فرضيه هاي رفتارگراي 25

,بيماري رواي از ديدگاه مكتب يادگيري 21

,رفتاردرماني 6

,تكنيك هاي رفتاردرماني 27

,رفتار درماني شناختي 28

,انسان ازديدگاه روان شناسي انسان گرايي 28

,اصول و فرضيه هاي روانشناسي انسان گرايي 29

,روان شناسي شناختي 33

,فرضيات شناخت درماني 34

,انسان در نظريه شناختي 36

,بيماري رواني در نظريه شناختي 36

,اهداف روان درماني شناختي 37

,روش و شيوه شناخت درماني 37

,نقش درمانگر درنظريه شناختي 38

,فنون و اجزا شناخت درماني 39

,محدوديت هاي شناخت درماني 40

,نظريه درماني عقلاني عاطفي (اليس) 40

,مفاهيم بنيادي نظريه اليس 42

,نظريه شخصيت اليس 43

,اضطراب و بيماري رواني در نظريه عقلاني و عاطفي 45

,تفكرات غير منطقي 47

,روان درماني در نظريه عقلاني عاطفي 50

,فرايند درماني 52

,نقش درمانگر 53

,اضطراب 64

,سطوح اضطراب 66

,خلاصه 67

,مباني نظري اضطراب 68

,نظريه هاي يادگيري 69

,نظريه هاي اصالت وجودي 71

,نظريه هاي شناختي 72

,نظريه هاي زيست شناختي  74

,عوامل اضطراب و تنيدگي 74

,پاسخ هاي سيستم ايمني 78

,پاسخ هاي شناختي به اضطراب 80

,دو مورد از تحقيق انجام شده در زمينه اين پژوهش 81

 

,فصل سوم

,روش تحقيق 84

,جامعه آماري 85

,متغيرهاي پژوهشي 85

,فرضيات مربوط به كنترل متغيرها 86

,ابزار تحقيق 87

,روش هاي آماري 90

,محدوديت هاي روش ها و چگونگي تاثير آن بر تحقيق 91

 

 

,فصل چهارم و پنجم

,تجزيه و تحليل داده ها 93

,فرضيه  93

,خلاصه 99

,منابع و مأخذ 102

,فهرست منابع لاتين

,فهرست منابع فارسي

 

 



بررسي چگونگي تأثير رضايتمندي شغلي در افزايش بهره‌وري كاركنان دفتر مركزي كميته امداد امام خميني (ره)
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسي چگونگي تأثير رضايتمندي شغلي در افزايش بهره‌وري كاركنان دفتر مركزي كميته امداد امام خميني (ره) 143ص

 

قیمت : 10000 تومان

           

,فصل اول: طرح تحقيق

-           مقدمه  2

,2-1 اهميت و ضرورت تحقيق 5

,3-1 بيان مسأله 6

,4-1 اهداف تحقيق  8

 

,فصل دوم: ادبيات تحقيق

-           مقدمه  11

,2-2 پيشينه تحقيق  11

,بخش اول: مباحث نظري  39

,قسمت اول: تاريخچه ماهيت و ضرورت فشارهاي عصبي و رواني  39

,الف: تاريخچه مطالعات مربوط به فشارهاي عصبي و رواني  39

,ب: استرس و نگرش هاي مربوط به آن  41

,ج: ماهيت فشارهاي عصبي  - رواني  43

,د: ضرورت مطالعه فشارهاي عصبي و رواني  45

,قسمت دوم: عوامل ايجاد كننده فشارهاي عصبي و رواني  46

,الف: عدم اطمينان و فقدان كنترل  49

,ب: سنگيني و سبك كار  50

,ج: عدم امنيت شغلي  50

,د: ارزيابي عملكرد  51

,قسمت سوم: پيامدهاي فشارهاي عصبي و رواني  57

,الف: علائم فيزيولوژيكي جسماني  57

,ب: علائم رواني  57

,ج: علائم رفتاري  57

-           پيامدهاي سازماني فشارهاي عصبي و رواني  58

,قسمت چهارم: مديريت فشارهاي عصبي و رواني  59

,الف: مديريت بر استرس در سطح فردي  59

,ب: مديريت بر استرس در سطح سازماني  60

,قسمت پنجم: رضايت شغلي  64

,الف: تعريف رضايت شغلي  64

,ب: روش هاي اندازه گيري و رضايت شغلي  65

,ج: نظريه هاي رضايت شغلي  66

,د: عوامل ايجاد كننده رضايت شغلي  67

,هـ : پيامدهاي رضايت شغلي  68

,بخش دوم: تاريخچه، اهداف و وظايف كميته امداد امام خميني (ره)  70

,تاريخچه:  70

,اركان كميته امداد امام خميني (ره)  72

,اهداف وظايف  73

,فعاليت هاي عمده  75

 

,فصل سوم: روش تحقيق

-           روش تحقيق 78

,2-3 جامعه آماري  78

,3-3 حجم نمونه و روش نمونه گيري  78

,4-3 ابزار سنجش متغيرها  78

,5-3 روايي پرسشنامه ها  79

,6-3 روشهاي جمع آوري اطلاعات 79

,7-3 روشهاي آماري و تحليل داده هاي تحقيق  79

 

,فصل چهارم: تجزيه و تحليل داده هاي تحقيق

,تجزيه و تحليل اطلاعات 80

,فصل پنجم: بحث و تفسير نتايج پژوهش

-           نتايج مربوط به جداول توصيفي (تك بعدي)  113

,2-5 نتايج مربوط به جداول تحليلي (دوبعدي)  117

,3-5 مشكلات و محدوديت هاي تحقيقي  119

,4-5 پيشنهادات  120

,فهرست منابع  122

,فهرست مجلات و پايان نامه ها  124

,پيوست ها  125

 

 



بررسي خلاقيت دانش آموزان با نگرشهاي فرزند پروري والدين 140ص,
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسي خلاقيت دانش آموزان با نگرشهاي فرزند پروري والدين 140ص,

 

قیمت : 10000 تومان

 

 

,فصل اول :  طرح تحقيق

,مقدمه

,بيان مسئله تحقيق

,اهميت و ضرورت تحقيق

,اهداف تحقيق

,نمونه و جامعه آماري تحقيق

,روشهاي آماري تحقيق

,فرضيه هاي  تحقيق

,تعاريف اصطلاحات و متغييرها

 

,فصل دوم : مباني نظري و ادبيات تحقيق

,مقدمه

,معنا و مفهوم خلاقيت

,تعريف خلاقيت

,نظريه هاي خلاقيت

,تفاوت خلاقيت با نوآوري

,ارتباط خلاقيت با هوش

,خلاقیت و عملکرد نیمکره

,ويژگيهاي شخصيتي و خصوصيات افراد خلاق

,تخيل بستر خلاقيت

,خلاقيت در موج سوم

,خلاقيت به عنوان فرآيند

,خلاقیت استعدادی برای تمام عمر

,نقش ويژه مدارس در پرورش خلاقيت

,تاثير متقابل معلمان – شاگردان و خلاقيت

,راههاي آموزش و پرورش خلاقيت

,خلاقيت و مقاوت سازمانهاي آموزشي

,عوامل بازدارنده خلاقيت ( كشنده هاي خلاقيت )

,تاثير فرهنگ و محيط بر خلاقيت

,سبكهاي فرزند پروري و خلاقيت

,سلطه جويي والدين مانع بروز خلاقيت فرزندان

,تنوع فرهنگي در رابطه با فرزند پروری

,تحقيقات داخلي

,تحقيقات خارجي

 

,فصل سوم : روش تحقيق و جمع آوري اطلاعات

,مقدمه

,روش تحقيق ( روش اجراي تحقيق )

,روشهاي جمع آوري اطلاعات و داده هاي تحقيق

,جامعه آماري تحقيق

,برآورد حجم نمونه تحقيق

,متغييرهاي تحقيق

,ابزارهاي اندازه گيري تحقيق ( مشخصات پرسشنامه ها )

,روايي ابزارهاي اندازه گيري تحقيق

,پايائي ايزارهاي اندازه گيري تحقيق

 

,روشهاي آماري تجزيه و تحليل داده هاي تحقيق

 

,فصل چهارم : يافته هاي تحقيق و تجزيه وتحليل داده ها

,مقدمه

,يافته هاي توصيفي تحقيق

,يافته هاي استنباطي تحقيق

 

,فصل پنجم : بحث ونتیجه گیری

,مقدمه

,نتيجه گيري تحقيق

,يافته هاي تحقيق

,پيشنهادات تحقيق

,محدوديت ها ، مشكلات و موانع تحقيق

,فهرست منابع فارسي

,فهرست منابع انگليسي

 

,ضمائم

,پرسشنامه آزمون مداد کاغذی چند جوابی سنجش خلاقیت

,پرسشنامه ارزشیابی نگرش والدین

,پرسشنامه ارزشیابی میزان خلاقیت دانش آموزان توسط معلمان

 

 

فهرست جداول

 

جدول 1-4 : توزیع فراوانی ، فراوانی نسبی پایه تحصیلی فرزندان

جدول 2-4 : توزیع فراوانی , فراوانی نسبی جنسیت فرزندان

جدول 3-4 : توزیع فراوانی و فراوانی نسبی وضعیت رفاهی خانواده پاسخگویان

جدول 4- 4 : توزیع فراوانی و فراوانی نسبی وضعیت منزل مسکونی خانواده پاسخگویان

جدول 5- 4 : توزیع فراوانی و فراوانی نسبی نمونه آماری براساس توزیع تحصیلی پدر دانش آموزان

جدول 6- 4 : توزیع فراوانی و فراوانی نسبی نمونه آماری بر اساس توزیع تحصیلی مادران دانش آموزان ...

جدول 7- 4 توزیع فراوانی و فراوانی نسبی نمونه آماری بر اساس شغل پدران

جدول 8- 4 : توزیع فراوانی و فراوانی نسبی نمونه آماری بر اساس شغل مادران

جدول 9-4 : توزیع فراوانی و فراوانی نسبی میزان نگرش رفتار والدین نسبت به فرزندان

جدول 10- 4 : توزیع فراوانی نسبی میزان خلاقیت کلی تورنس دانش آموزان

جدول 11- 4 : رابطه خلاقیت با میزان نگرش

جدول 12- 4 : مقایسه میانگین میزان خلاقیت بین دختران و پسران

جدول 13- 4 : مقایسه میزان خلاقیت بین پایه های تحصیلی

جدول 14- 4 : مقایسه وضعیت رفاهی خانواده ها و خلاقیت دانش آموزان

جدول 15- 4 : مقایسه میزان خلاقیت با میزان نگرش والدین

جدول 16- 4 : مقایسه میزان همبستگی انواع نگرش والدین با خلاقیت فرزندان

 

 

 

فهرست نمودارها

 

نمودار 1-4 : توزیع فراوانی ، فراوانی نسبی پایه تحصیلی فرزندان

نمودار 2-4 : توزیع فراوانی , فراوانی نسبی جنسیت فرزندان

نمودار 3-4 : توزیع فراوانی و فراوانی نسبی وضعیت رفاهی خانواده پاسخگویان

نمودار 4- 4 : توزیع فراوانی و فراوانی نسبی وضعیت منزل مسکونی خانواده پاسخگویان ...

نمودار 5- 4 : توزیع فراوانی و فراوانی نسبی نمونه آماری براساس توزیع تحصیلی پدر دانش آموزان

نمودار 6- 4 : توزیع فراوانی و فراوانی نسبی نمونه آماری بر اساس توزیع تحصیلی مادران دانش آموزان ...

نمودار 7- 4 : توزیع فراوانی و فراوانی نسبی نمونه آماری بر اساس شغل پدران

نمودار 8- 4 : توزیع فراوانی و فراوانی نسبی نمونه آماری بر اساس شغل مادران

نمودار 9-4 : توزیع فراوانی و فراوانی نسبی میزان نگرش رفتار والدین نسبت به فرزندان

نمودار 10- 4 : توزیع فراوانی نسبی میزان خلاقیت کلی تورنس دانش آموزان

 

 



بررسي رابطه بين تحقيق و پژوهش دانشجويان با افزايش انگيزه و پيشرفت تحصيلي 88ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسي رابطه بين تحقيق و پژوهش دانشجويان با افزايش انگيزه و پيشرفت تحصيلي 88ص       

 

قیمت : 6.000 تومان

 

,فصل اول – كليات پژوهش

,مقدمه    

,بیان مسئله    

,اهمیت و ضرورت پژوهش    

,اهداف پژوهشی    

,سؤالات پژوهش    

,فرضیات پژوهش    

,فرضیات جزئی    

,انواع متغيیر    

,تعریف مفاهیم و اصطلاحات اساسی    

,موانع و تنگاناهای تحقیق    

,خلاصه فصل اول     

,فصل دوم – پيشينه تحقيق

,مقدمه    

,تاریخچه تحقیق    

,ارائه ی نظریات درباره ی تحقیق    

,تحقیقات انجام شده در رابطه با موضوع تحقیق    

,ویژگی های تحقیق از نظر تاک من    

,ویژگی های تحقیق از نظر جان بست    

,پیشرفت تحصیلی و عوامل مربوط به آن    

,فصل سوم - روش تحقيق

,« مقدمه »    

,روش تحقیق    

,جامعه ی آماری    

,حجم نمونه و روش نمونه گیری    

,روش جمع آوری اطلاعات    

,روایی

,روایی محتوایی     

,روایی بیرونی    

,پایانی    

,روش ضریب آلفای کرونباخ    

,ابزار جمع آوری اطلاعات    

,روش تجزیه و تحلیل اطلاعات    

,میانگین    

,میانه ( Md )    

,نما ( Mo )    

,واریانس (  )    

,انحراف استاندارد (S )    

,مجذور کا ( فی 2 )    

,خلاصه فصل سوم    

,فصل چهارم - تجزيه و تحليل يافته ها

,مقدمه    

,داده ها به ترتیب نزولی    

,جداول و نمودارها

,بررسی فرضیات تحقیق    

,خلاصه فصل چهارم    

,فصل پنجم – بحث و نتيجه گيري

,خلاصه ی فصل اول    

,خلاصه فصل دوم    

,خلاصه فصل سوم    

,خلاصه فصل چهارم    

,تفسیر نتایج تحقیق    

,پیشنهادات تحقیق    

,منابع و ماخذ    

,پرسشنامه

 

 



بررسي رابطه بين تفكرات غيرمنطقي و ملاكهاي همسرگزيني در دانشجويان دختر و پسر دانشگاه 120ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسي رابطه بين تفكرات غيرمنطقي و ملاكهاي همسرگزيني در دانشجويان دختر و پسر دانشگاه 120ص

 

قیمت : 10.000 تومان

 

 

,چكيده

,فصل اول مقدمه

,1ـ1ـ مقدمه

,1ـ2ـ بيان مساله

,1ـ3ـ سابقه و ضرورت مساله

,1ـ4ـ اهداف پژوهش

,1ـ5ـ سوالات تحقيق

,1ـ6ـ تعاريف نظري و عملياتي مفاهيم و متغيرها

,1ـ6ـ1ـ تعريف تفكر

,1ـ6ـ2ـ تعريف تفكر غير منطقي

,1ـ6ـ3ـ تعريف عملياتي تفكر غيرمنطقي

,1ـ6ـ4ـ تعريف ازدواج

,1ـ6ـ5ـ معيارهاي ازدواج

,1ـ6ـ5ـ1ـ معيارهاي زيستي

,1ـ6ـ5ـ2ـ معيارهاي روان شناختي

,1ـ6ـ5ـ3ـ معيارهاي اجتماعي

,1ـ6ـ5ـ4ـ معيارهاي اقتصادي

,1ـ6ـ5ـ5ـ عوامل خانوادگي

,1ـ7ـ متغيرهاي تحقيق

,1ـ7ـ1ـ متغير مستقل

,1ـ7ـ2ـ متغير وابسته

,1ـ7ـ3ـ متغير تعديل كننده

,1ـ7ـ4ـ متغير كنترل

,1ـ7ـ5ـ متغيرهاي مداخله گر

,فصل دوم مباني نظري و پيشينه تحقيق

,2ـ1ـ مروري كلي بر نظريه درمان عقلاني ـ هيجاني ـ رفتاري

,2ـ1ـ1ـ روشهاي شناختي

,2ـ1ـ2ـ روشهاي فراخوان عاطفي

,2ـ1ـ3ـ روشهاي رفتاري آشفتگي

,2ـ2ـ ماهيت سلامتي و آشتفگي روان شناختي

,2ـ3ـ اصول ششگانه نظريه اليس

,2ـ3ـ1ـ اصل اول

,2ـ3ـ2ـاصل دوم

,2ـ3ـ3ـ اصل سوم

,2ـ3ـ4ـ اصل چهارم

,2ـ3ـ5ـ اصل پنجم 

,2ـ3ـ6ـ اصل ششم 

,2ـ4ـ باورهاي غير منطقي

,2ـ5ـ انواع باورهاي غير منطقي

,2ـ5ـ1ـ تفكر غيرمنطقي تاييد ديگران

,2ـ5ـ2ـ تفكر غيرمنطقي توقع بيش از حد (انتظارات زياد از خود)

,2ـ5ـ3ـ تفكر غير منطقي سرزنش كردن

,2ـ5ـ4ـ تفكر غير منطقي واكنش نوميدي

,2ـ5ـ5ـ تفكر غيرمنطقي عدم كنترل هيجانات

,2ـ5ـ6ـ تفكر غير منطقي دلواپسي اضطرابي

,2ـ5ـ7ـ تفكر غير منطقي اجتناب از مشكلات

,2ـ5ـ8ـ تفكر غيرمنطقي اتكا به ديگران (وابستگي)

,2ـ5ـ9ـ تفكر غيرمنطقي درماندگي نسبت به تغيير خويش

,2ـ5ـ10ـ تفكر غيرمنطقي عدم كنترل در برابر مشكلات ديگران

,2ـ5ـ11ـ تفكر غيرمنطقي كمال طلبي

,2ـ6ـ تاريخچه ازدواج

,2ـ7ـ تعريف ازدواج

,2ـ8ـ فلسفه ازدواج

,2ـ9ـ هدفها و انگيزه هاي ازدواج و تشكيل خانواده

,2ـ10ـ انگيزه هاي ديگر

,2ـ11ـ ازدواج و اشكال آن

,2ـ12ـ اقسام ازدواج

,2ـ12ـ1ـ ازدواج يك همسر گزيني

,2ـ12ـ2ـ ازدواج چند زن گزيني

,2ـ12ـ3ـ ازدواج چند شوهر گزيني

,2ـ12ـ4ـازدواجهاي گروهي

,2ـ13ـ عوامل موثر در ازدواج

,2ـ13ـ1ـ عوامل اجتماعي

,2ـ13ـ2ـ عوامل سياسي

,2ـ13ـ3ـ عوامل فرهنگي

,2ـ13ـ3ـ1ـ دين و مذهب

,2ـ13ـ3ـ2ـ آداب و رسوم در رابطه با ازدواج

,2ـ13ـ3ـ3ـ آراستن ظاهر

,2ـ13ـ4ـ عوامل اقتصادي

,2ـ13ـ5ـ عوامل رواني و اخلاقي

,2ـ13ـ5ـ1ـ عوامل توفيق و حفظ زناشويي

,2ـ13ـ5ـ2ـ ويژگي هايي كه در امر زناشويي نقش دارند

,2ـ13ـ6ـ عوامل جسماني و ژنتيكي

,2ـ13ـ7ـ سن ازدواج

,2ـ13ـ7ـ1ـ جنبه رواني

,2ـ13ـ7ـ2ـ جنبه فيزيولوژيكي

,2ـ14ـ مهمترين عوامل توفيق در ازدواج

,2ـ14ـ1ـ رشد عاطفي و فكري

,2ـ14ـ2ـ توافق، علايق و طرز تفكر

,2ـ14ـ3ـ تشابه تحصيلي و طبقاتي

,2ـ14ـ4ـ طرز فكر راجع به امور جنسي

,2ـ15ـ عوامل موثر در ناپايداري ازدواج

,2ـ15ـ1ـ فقر اقتصادي

,2ـ15ـ2ـ كم سن و سال بودن زن و مرد

,2ـ15ـ3ـ بي فرزندي و كم فرزندي

,2ـ15ـ4ـ شهرگرايي و رشد صنعت

,2ـ15ـ5ـ استقلال مالي و اقتصادي زن

,2ـ15ـ6ـ اختلاف در مذهب و فرهنگ

,2ـ15ـ7ـ ناراحتي روحي و رواني

,2ـ15ـ8ـ ناتواني جنسي

,2ـ15ـ9ـ عدم سازش فكري و اجتماعي

,2ـ15ـ10ـ عدم وجود روابط انساني درخانواده

,2ـ16ـ ساختار خانواده و همسرگزيني

,2ـ17ـ همسرگزيني در ايران

,2ـ18ـاصول كلي در انتخاب همسر

,2ـ18ـ1ـ توجه به خانواده

,2ـ18ـ2ـ اخلاق نيك

,2ـ18ـ3ـ رعايت اصول كفويت

,2ـ18ـ4ـ توجه به تناسب سني و جسمي

,2ـ18ـ5ـ سلامت جسمي و روحي

,2ـ18ـ6ـ علم و سواد

,2ـ18ـ7ـ زيبايي

,2ـ19ـ پژوهشهاي انجام شده در زمينه تفكرات غيرمنطقي و ملاكهاي همسرگزيني

,فصل سوم روش انجام پژوهش

,3ـ1ـ روش پژوهش و دلايل انتخاب آن

,3ـ2ـ جامعه آماري

,3ـ3ـ حجم نمونه

,3ـ4ـ روش نمونه برداري

,3ـ5ـ روشهاي گردآوري داده ها، ابزارهاي پژوهش

,3ـ5ـ1ـ آزمون تفكرات غير منطقي ATIB

,3ـ5ـ2ـ اعتبار و پايايي آزمون تفكرات غيرمنطقي ATIB

,3ـ5ـ3ـ روند ساخت آزمون تفكرات غيرمنطقي ATIB

,3ـ5ـ4ـ همساني دروني آزمون ATIB

,3ـ6ـ پرسشنامه مربوط به ملاكهاي همسرگزيني

,3ـ7ـ طرح اجراي پژوهش

,3ـ8ـ روشهاي آماري

,فصل چهارمتجزيه و تحليل داده ها

,4ـ1ـ توصيف داده ها

,4ـ2ـ داده هاي جمعيت شناختي

,4ـ3ـ تحليل داده هاي مربوط به سوالات تحقيق

,4ـ3ـ1ـ سوالات تحقيق

,4ـ3ـ1ـ1ـ سوال اول

,4ـ3ـ1ـ2ـ سوال دوم

,4ـ3ـ1ـ3ـ سوال سوم 

,4ـ3ـ1ـ4ـ سوال چهارم

,فصل پنجم بحث و نتيجه گيري

,5ـ1ـ بحث و خلاصه

,5ـ2ـ بحث براساس سوالات تحقيق

,5ـ2ـ1ـ سوال اول

,5ـ2ـ2ـ سوال دوم

,5ـ2ـ3ـ سوال سوم

,5ـ2ـ4ـ سوال چهارم

,5ـ3ـ نتيجه گيري

,5ـ4ـ محدوديتهاي پژوهش

,5ـ5ـ پيشنهادات

,منابع

,منابع فارسي

,پيوستها

,پرسشنامه تفكرات غير منطقي ATIB

,پرسشنامه مربوط به ملاكهاي ازدواج

,پاسخنامه آزمون تفكرات غير منطقي

 

 



بررسی رابطه بین تیپ های شخصیتی مدیران و اثر بخشی آنان از دیدگاه ذی نفعان در ناحیه 5 مشهد 190ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسی رابطه بین تیپ های شخصیتی مدیران و اثر بخشی آنان از دیدگاه ذی نفعان در ناحیه 5 مشهد 190ص

 

قیمت : 12.000 تومان

 

 

,چكيده

,فصل 1

,1-1 مقدمه

,1-2- بيان مسئله

,1-4- اهداف پژوهش

,1-5- فرضيه‌هاي پژوهش

,1-6- متغيرها و تعاريف آنها

,1-6-1 تعاريف نظري متغيرها

,1-6-2 تعاريف عملياتي متغيرها

,1-7- تعاريف اصطلاحات

,فصل 2 پيشينه پژوهش

,2-2 تعاريف شخصيت 

,2-3 حوزه‌هاي شخصيت

,2-3-1 ساختار

,2-3-2 فرآيند

,2-3-3 رشد و نمو

,2-3-4 آسيب شناسي رواني و تغيير رفتار

,2-4 مضامين عمده در نظريه شخصيت

,2-4-1 وحدت رفتار و مفهوم خويشتن

,2-4-2 سطوح مختلف آگاهي و مفهوم ناهشيار

,2-4-3 رابطه بين شناخت، عواطف و رفتار مشهود

,2-4-4 اثرات گذشته، حال و آينده بر رفتار

,2-5 نظريه‌هاي شخصيت

,2-5-1 نظريه روان كاوي در شخصيت

,زيگموند فرويد (39-56)

,2-5-2 زندگینامه

,2-5-3 نظريه روان پويشي فرويد(روانكاوي در شخصيت)

,2-5-4 سطوح شخصيت هشيار، نيمه هشيار و ناهشيار

,2-5-5 ساختار شخصيت نهاد، من و فرامن

,2-6 نظريه نوروان كاوي

,كارل يونگ (-75)

,زندگینامه

,2-6-2 نكات برجسته ي نظريات يونگ

,2-7 روان شناسي فردي

,زندگینامه

,2-7-2 بررسي نظريات آدلر

,2-8 نظریه اختلالات شخصیتی

,كارن هورناي (-85)

,2-8-1زندگینامه

,2-8-2 بررسي نظريات هورناي

,2-9 نظریه روان پزشکی بین فردی

,هري استاك ساليوان (-49)

,زندگینامه

,2-9-2 بررسي نظريات ساليوان

,تظريه پديدار شناختي (فرد- محور)

,كارل راجرز (87-02)

,زندگینامه

,2--2 بررسي نظريات و كارهاي راجرز

,2--3 تشکیل رویکرد پدیدار شناختی راجرز

,2--4 ساختار شخصيت از ديدگاه راجرز

,یازهای زیستی و روانی در پیدایی شخصیت

, آبراهام مازلو (71-68)

,زندگینامه

,نظريه رويكرد صفات در شخصيت

,گوردون آل پرت (67-97)

,زندگینامه

,2--2 بررسي نظريات آلپورت

,2- نظريه چندبعدی شخصیت

,هانس، جي، آيسنك (97-)

,زندگینامه

,بررسی نظريات آیسنک

,2--3 ابعاد اساسي شخصيت

,نظرريه رويكرد تحليلي عاملي صفات

,ريموند كتل (-05)

,زندگینامه

,2--2 بررسي نظريات كتل در شخصيت

,ظریات رابطه شغل و شخصیت

,2--2 شخصيت نوع A

,2--3 شخصيت نوع B

,2- بررسي چند خصوصیت شخصیتی در شغل

,2--1 اثر كانون كنترل

,2--2 ماكياول گرايي

,2--4 سازگاري با موقعيت

,خطر پذيري

,2-17 شخصيت از ديدگاه اسلام و قرآن

,شخصيت در قرآن

,2- تیپ شناسی

,2- نظريه‌هاي تيپ شناسي

,2--1 زندگینامه

,نظريات رورشاخ در سنجش شخصيت

,2--3 تیپ شناسی در تست رورشاخ

,ظريه ساخت بدن و خلق وخوی

,2- نظريه شلدن (ريخت شناسي)

,2-22 نظريه تيپ گال و جمجمه شناسي رواني

,2-23 تيپ‌شناسي يونگي

,2-23-1 اساس درك واقعي ذهني از نظر يونگ

,2-23-2 كاركردهاي غير عقلاني

,2-23-3 كاركردهاي عقلاني

,2-23-4 روابط كاركردي

,2-23-5 انواع كاركرد

,2-23-6 تيپ‌هاي روان‌شناختي يونگ

,2-23-7 توصيف تيپ‌هاي شانزده‌گانه

,2-23-8 اهميت شناخت تيپ‌هاي روانشناختي

,2-23-9 نقد تيپ شناسايي يونگي

,2-24 اثر بخشي

,2- شاخصهاي اثربخشي از ديدگاههای مختلف

,2--1 كمرون و ويتون

,2--2 سي‌شور

,2--3 آرجريس

,2--4 پيترز وواترمن

,2--5 مالفورد

,2--6 بس و هرسي – بلانچارد

,2--7 هوي و ميكسل و چستر بارنارد

,2--8 كالدول و اسپينكس

,2--9 لوتانز و همكارانش

,2-- ديدگاه راجرز و همكاران

,2--مطالعات بسكر و چيرنز

,2-- مدل پارسونز

,2-مقايسه ي ديدگاههاي ارزشيابي اثر بخشي سازماني

,2- نظریات جدید در اثربخشی

,2--1 مطالعات رابرت واترمنوتام پترز

,2-  مدلهای ارزیابی اثربخشی

,2-29 نظریه ريچارد ال دفت

,2-29-1 روش مبتني بر تامين هدف

,2-29-2 روش مبتني بر تامين منابع

,2-29-3 روش مبتني بر فرآيند دروني

,2-29-4 روش مبتني بر تامين رضايت گروه‌هاي ذي نفع

,2- كارهاي ديگران

,2--1 تحقيقات انجام گرفته در مورد تيپ شناسي يونگي

,2--1-1 تحقیقات خارج از كشور

,2--1-2 تحقيقات انجام گرفته در داخل كشور

,2--2 اثر بخشي

,2--2-1 تحقيقات انجام شده در داخل كشور

,2--2-2 تحقيقات انجام گرفته در خارج از كشور

,2- استنتاج و نتیجه گیری

,فصل 3 گردآوري و توصيف داده ها

,3-1 مقدمه

,3-2 روش اجراي پژوهش

,3-2-1 برآورد حجم نمونه

,3-3 ابزار گرد آوري داده‌ها

,3-3-1 تاريخچه و توصيف (MBTI)

,3-3-2 نمره گذاري پاسخنامه

,3-3-3 توصيف تيپهاي شانزده گانه

,3-4 پرسشنامه شماره

,3-4-1 نحوه امتياز بندي پرسشنامه

,3-5 اعتبار پرسشنامه‌ها

,3-5-1 اعتبار پرسشنامه شخصيتي، تيپ نماي مايزر – بريگز

,3-5-2 اعتبار پرسشنامه اثر بخشي

,3-5-3 اعتبار دروني پرسشنامه

,3-5-4 اعتبار زماني

,3-6 محاسبه روايي

,3-6-1 محاسبه روايي پرسشنامه شخصيتي مايرز-بريگز

,3-6-2 محاسبه روايي پرسشنامه اثر بخشي

,3-7 روش‌هاي آماري

,3-8 ويژگي‌هاي تحقيق

,فصل 4 تجزيه و تحليل داده‌ها

,4-1 تجزيه و تحليل يافته‌هاي تحقيق

,4-2 توصيف يافته‌هاي تحقيق

,4-3 آزمون فرضيات تحقيق

,4-3-1 فرضيه فرعي اول

,4-3-2 فرضيه فرعي دوم

,4-3-3 فرضيه فرعي سوم

,4-3-4 فرضيه فرعي چهارم

,فصل 5 بحث و نتيجه گيري

,5-1 هدف و مسائله ي پژوهش

,5-2 نتايج فرضيه اصلي

,5-3 نتايج مربوط به فرضيه فرعي اول

,5-4 نتايج مربوط به فرضيه فرعي دوم

,5-5 نتايج مربوط به فرضيه فرعي سوم

,5-6 نتايج مربوط به فرضيه فرعي چهارم

,5-7 نتيجه گيري كلي

,5-8 محدوديتها

,5-9 پيشنهادات

,فهرست منابع

,منابع انگليسي

,Abstract

 

 



بررسی رابطه بین مولفه‌هاي محيط خانواده و سلامت عمومي زنان باردار 100ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسی رابطه بین مولفه‌هاي محيط خانواده و سلامت عمومي زنان باردار 100ص

 

قیمت : 8.000 تومان

 

فصل اول

-           مقدمه

-           بيان مسئله

-           اهميت و ضرورت پژوهش

-           اهداف پژوهش

اهداف اصلي

اهداف فرعی

-           فرضيه‌هاي تحقيق

فرضيه اصلي

فرضيه‌هاي فرعي

-           متغيرهاي پژوهش

-           تعريف مفاهيم و اصطلاحات پژوهش (عملیاتی و مفهومی)

 

فصل دوم

پيشينه پژوهش

مقدمه

بخش اول: سلامت عمومی

سلامت عمومی و تعاريف آن

نشانه‌هاي سلامت عمومی

مدل بيماري رواني و سلامت عمومی

رويکردهاي مختلف روانشناسي و سلامت عمومی

الف) رويکرد روان تحليل‌گري

ب) رويکرد رفتارگرايي

ج) رويکرد انسان‌نگري

قسمت دوم : خانواده و محیط خانواده

خانواده و اهمیت آن در نظریه های روان شناختی

تأثير خانواده بر رشد شخصيت

-           نظريه اسناد

تأثير محيط‌هاي ارتباطي خانواده بر رفتار اعضای خانواده

سنجش محیط خانواده

مقیاس محیط خانواده

نقش سلامت عمومی در ثبات خانواده

عوامل خانوادگی موثر در سلامت عمومی

شیوه‌های ارتباطی موجود در خانواده

مهارتهای زندگی اعضای خانواده و نقش آن در سلامت عمومی خانواده

اقتصاد خانواده و نقش آن در سلامت عمومی خانواده

ازدواجهای مناسب در تامین سلامت عمومی خانواده

بخش سوم: مروري بر تحقيقات انجام شده

 

فصل سوم

روش اجراي پژوهش

1-3 مقدمه

2-3 روش اجرای پژوهش

3-3 جامعه پژوهش

4-3 نمونه و روش نمونه‌گيري

3-5 ابزار اندازه‌گيري و روش گردآوري داده ها

شيوه نمره‌گذاري پرسشنامه گلدبرگ

روايي و پايايي پرسشنامه سلامت عمومي

روايي و پايايي مقیاس محیط خانواده

روايي

6-3 روش هاي آماري تجزيه و تحليل داده ها

 

فصل چهارم

تجزيه و تحليل داده ها

1-4: مقدمه

2-4: روش هاي آماري توصيفي

3-4: روش هاي آماري استنباطي

فرضيه اصلي

فرضيه‌هاي فرعي

4-4 يافته هاي جنبي پژوهش

 

فصل پنجم

نتيجه گيري و پيشنهادها

-5 مقدمه

2-5 خلاصه تحقيق

3-5 بحث و نتیجه گیری

4-5 محدوديت هاي تحقيق

5-5 پيشنهادها

 

فهرست منابع

منابع فارسي

منابع لاتين

 

 



بررسی رابطه بین سبک دلبستگی و مکانیسم های دفاع روانی دانشجویان 100ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسی رابطه بین سبک دلبستگی و مکانیسم های دفاع روانی دانشجویان 100ص

 

قیمت : 10.000 تومان

 

فصل اول

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف پژوهش

فرضیه پژوهش

تعریف اصطلاحات و مفاهیم

 

فصل دوم

 پیشینه پژوهش

مقدمه

 رفتار دلبستگی 

نگاه کلی به دلبستگی :

نظریه های دلبستگی

نظریه روان تحلیل گری فروید :

نظریه اریسکون:

نظریه یادگیری

نظریه کردار شناسی:

تشکیل دلبستگی ها- چگونه دلبسته می شویم؟

دلبستگی اولیه

دلبستگی در شکل گیری

مرحله واقعی

موضوعهای دلبستگی- به چه کسی دلبسته شویم؟

انواع دلبستگی – کیفیت دلبستگی یا هیلگارد

ثبات دلبستگی

مقدمه

تاریخچه ی موضوع

نظریات

عوامل موثر

فرهنگ و جامعه

یادگیری

تجربیات شخصی

عدم اطلاع

جنسیت

درک فرد از رویداد

ساختار شخصیت

هشیار- نیمه هشیار- ناهشیار

نهاد- من – من برتر

الف ) نهاد

ب) من

 ج – من برتر

تعارض بین سه لایه ی شخصیت

نهاد، من، من برتر

1-تعارض بین(نهاد و من):

2-(رعایت من برتر به وسیله ی من):

3-(رشد ناکافی من برتر):

4-(خلا من برتر) :

5-(فشار من برتر)

(مکانیسم های دفاعی )

 ویژگیهای مکانیسم های دفاعی

ویژگیهای مشخص مکانیسم های دفاعی عبارتند از :

تقسیم بندی مکانیسم های دفاعی

انواع مکانیسم های دفاعی

سرکوبی :

پیامدهای سرکوبی

استفاده افراطی از سرکوبی

مکانیسم جبران

1-         جبران از طریق مستقیم :

2-جبران از طریق غیر مستقیم

انواع جبران

1-         واکنش افراد الکن :

2-         واکنش افراد کوتاه قد:

3-         واکنش افراد نابینا و ناشنوا:

4-         واکنش افراد ضعیف:

5-         واکنش افراد نازیبا و ناقص:

6-         نوعی تجلی کمبودهای دوران کودکی :

جبران حمایت کننده یا کتمانی

جبران با استفاده از فرزندان

جبران از طریق تکبر

جبران از طریق اتکاء و توسل به مقام عالی و برتر

جبران از طریق ایفای نقش بالاتر

جبران از طریق تحقیر دیگران

جبران از طریق جرم و جنایت

همانند سازی

واکنش سازی

چندین نمونه از واکنش سازی

ارزش واکنش وارونه (واکنش سازی)

جابه جایی :

پرخاشگری و جابه جایی

بازگشت

نمونه ها و مواردی از بازگشت

استفاده از افراطی از بازگشت

فرافکنی

استفاده افراطی از فرافکنی

درون فکنی

مواردی از درون فکنی

دلیل تراشی

نمونه های از دلیل تراشی

انکار

تصعید (والایش)

والایش و اثر هنری

والایش آزار گری(سادیسم)

والایش قدرت نمایی و برتری طلبی

والایش ستیزه جویی و پرخاشگری

والایش بزهکاری و تخریب

پناه بردن به باده گساری

پرخاشگری

ترمیم

منفی بافی

انفصال

باطل سازی

هذیان

جلب توجه

پناه به بیماری

کنایه یا سمبولیسم

کناره گیری

انتقال

تثبیت

برگرداندن احساس به سوی خویش

مقاومت

توجیه عقلی

اظهار و استرحام

شوخی

 رفتار تحریکی

تظاهر به بی میلی

جدایی

جز خود ساختن

فروپاشی دفاع ها

 

فصل سوم

روش پژوهش

جامعه اماری

حجم نمونه

روش نمونه گیری

ابزار اندازه گیری

روش تجزیه و تحلیل داده ها

 

فصل چهارم

مقدمه

الف)بررسی ویژگیهای توصیفی گروه نمونه

جدول شماره (1-4) توزع فراوانی گروه نمونه بر اساس جنسیت

ب) یافته های پژوهش

جدول شماره(2-4) نتایج ضریب همبستگی پیرسون رابطه بین سبک های دلبستگی ایمن و مکانیسم های مثبت دفاع روانی دانشجویان

جدول شماره (3-4) نتایج ضریب همبستگی پیرسون رابطه بین سبک های دلبستگی نا ایمن و        مکانیسم های مثبت دفاع روانی دانشجویان

 جدول شماره (4-4) نتایج ضریب همبستگی پیرسون رابطه بین سبک های دلبستگی دوسوگرایی و مکانیسم های مثبت دفاع روانی دانشجویان

جدول شماره (5-4) نتایج ضریب همبستگی پیرسون رابطه بین سبک های دلبستگی ایمن و          مکانیسم های منفی دفاع روانی دانشجویان

جدول شماره (6-4) نتایج ضریب همبستگی پیرسون رابطه بین سبک های دلبستگی نا ایمن و        مکانیسم های منفی دفاع روانی دانشجویان

جدول شماره (7-4) نتایج ضریب همبستگی پیرسون رابطه بین سبک های دلبستگی دوسوگرایی و مکانیسم های منفی دفاع روانی دانشجویان

جدول شماره (8-4) نتایج آزمون t مستقل مقایسه میانگین نمرات سبک دلبستگی ایمن دانشجویان دختر و پسر

دانشجویان دختر و پسر

جدول شماره (1-4) توزیع فراوانی گروه نمونه بر اساس جنسیت

جدول شماره (9-4) نتایج آزمون t مستقل مقایسه میانگین نمرات سبک دلبستگی نا ایمن دانشجویان دختر و پسر

جدول شماره (10-4) نتایج آزمون t مستقل مقایسه میانگین نمرات سبک دلبستگی دوسوگرایانه دانشجویان دختر و پسر

 جدول شماره (11-4) نتایج آزمون t مستقل مقایسه میانگین نمرات مکانیسم های مثبت دفاع روانی دانشجویان دختر و پسر

جدول شماره (12-4) نتایج آزمون t مستقل مقایسه میانگین نمرات مکانیسم های منفی دفاع روانی دانشجویان دختر و پسر

جدول شماره (13-4) آمارهای توصیفی پرسشنامه سبک های دلبستگی

جدول شماره (14-4) آمارهای توصیفی پرسشنامه مکانیسم های دفاعی

فصل پنجم

بحث و نتیجه گیری

محدودیت ها

پیشنهادات

 

فاقد منابع

 

 



بررسی رابطه بین سبک های مدیران و رضایت شغلی کارکنان مدرسه 67ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسی رابطه بین سبک های مدیران و رضایت شغلی کارکنان مدرسه 67ص

قیمت : 5000 تومان

 

,فصل اول (معرفی تحقیق)

,چکیده  1

,مقدمه  2

,بیان مسئله  3

,اهمیت و ضرورت تحقیق  5

,اهداف  6

,فرضیه های تحقیق  6

,تعریف عملیاتی  7

 

,فصل دوم (ادبیات و پیشینه تحقیق)

,مقدمه  8

,الف) مبانی نظری پژوهش  9

,مکاتب و نظریات مدیریت  10

,نظریات سازمانی  10

,آدام اسمیت  10

,مدیریت علمی  11

,مدیریت اداری نظریه کلاسیک سازمان  12

,کاربرد تئوری کلاسیک در مدارس  14

,انگیزش  14

,ادراک  15

,ارتباط  15

,ساختار قدرت  15

,اختیار  15

,روحیه  15

,پویایی گروه  16

,رهبری  16

,نظریه های رهبری  16

,نظریه پیوستگی رفتار رهبری  19

,سبک مدیریت  21

,انواع سبکهای مدیریت  23

,سبک آمرانه  23

,سبک مشورتی  23

,سبک مشارکتی  24

,سبک انتقال قدرت  24

,سبکهای مدیریت لیکرت  25

,ب) نظریات مدیریت  26

,نظریه جایگزینهای مدیریت  26

,نظریه مدیریت به عنوان یک اقدام نمادین  27

,نظریه مسیر- هدف در ارتباط با رفتار مدیر  28

,نظریه مدیریت عملکرد و سبک مدیریت تحول گرا  29

,نظریه مدیریت دور اندیش مارشال ساشکین  31

,ج) مروری بر رضایت شغلی و نظریات و تحقیقات مرتبط با آن  31

,انواع رضایت شغلی  33

,عوامل موثر بر رضایت شغلی  33

,عوامل سازمانی  34

,عوامل محیطی  36

,ماهیت کار  38

,عوامل فردی  39

,ابعاد رضایت از شغل  41

,تحقیقات خارجی  43

,مطالعات تحقیقی میشیگان  43

,تحقیقات رابینسون  44

,تحقیقات یانگ وریکی  45

,تحقیقات اینینگ وهیسانگ  46

 

,فصل سوم (روش اجرای تحقیق)

,روش پژوهش  48

,جامعه آماری  48

,نمونه آماری  48

,روش نمونه گیری  48

,ابزار گردآوری اطلاعات  48

,پایایی ابزار گردآوری اطلاعات  50

,روایی ابزار گردآوری اطلاعات  50

,روش تجزیه و تحلیل داده ها  50

 

,فصل چهارم (تجزیه و تحلیل داده ها)

,مقدمه  51

,جدول شماره 1-4  51

,توزیع فراوانی کارکنان برحسب مدرک تحصیلی  51

,جدول شماره 2-4  52

,جدول شماره 3-4  52

,جدول شماره 4-4  52

,جدول شماره 5-4  53

,جدول شماره 6-4  53

,جدول شماره 7-4  53

 

,فصل پنجم (خلاصه، نتیجه گیری و پیشنهاد)

,مقدمه  55

,خلاصه پژوهش 55

,بحث و نتیجه گیری  56

,محدودیت های پژوهش  57

,پیشنهادها  58

,پیشنهادات حاصل از بررسی نتایج پژوهش  61

,پیشنهاد به محققان و سایر پژوهشگران  61

,منابع و ماخذ  62

,ضمائم  65

 

,پرسشنامه رضایت شغلی پاول دی اسپکتور

,پرسشنامه سبک سنج مدیریت (لوتانز 1989) ترجمه توسط دکتر الوانی