بررسي رابطه بين سبكهاي دلبستگي و اضطراب در بين دانش آموزان 70ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسي رابطه بين سبكهاي دلبستگي و اضطراب در بين دانش آموزان 70ص

 

قیمت : 5.000 تومان

 

 

,فصل اول : كليات تحقيق

,مقدمه

,بيان مسأله

,سئوال مسأله

,اهميت و ضرورت تحقيق

,اهداف تحقيق

,فرضيه تحقيق

,متغيرهاي تحقيق

,تعاريف نظري و عملياتي واژها و مفاهيم

,فصل دوم : پيشينه و ادبيات تحقيق

,تأثير پذيري روان بر شيوة دلبستگي

,نقش سبك هاي دلبستگي در روابط عاطفي

,شيوه هاي دلبستگي

,رابطة احساس اضطراب در سبك دلبستگي اضطرابي

,نگرش هاي مضطربانه دلبستگي توأم با اضطراب

,"اضطراب دلبستگي" چيست؟

,كردار شناختي دلبستگي

,نظريات فرويد در مورد دلبستگي

,مراحل دلبستگي

,مراحب دلبستگي

,آشنايي با اضطراب

,علائم اضطراب

,1- تعريف اضطراب

,2- علل بروز و ريشه هاي اضطراب

,3- آثار و علايم اضطراب

,3-1- علايم جسماني

,3-2- علايم رواني

,4-2- اضطراب بيمارگونه

,4- انواع اضطراب

,4-1- اضطراب طبيعي

,5- نقش اضطراب

,6- ترس و اضطراب

,7- رابطه اضطراب با جنس

,8- ديدگاههاي نظري درباره اضطراب

,8-1- ديدگاه روان تحليلگري

,8-2- ديدگاه رفتارگرايي

,8-3- ديدگاه وجودي

,8-4- ديدگاه زيست شناختي

,تأثيرپذيري روان برشيوة دلبستگي

,نقش سبك هاي دلبستگي در روابط عاطفي

,شیوه های دلبستگی

,رابطة احساس اضطراب در سبك دلبستگي اضطرابي

,نگرش هاي مضطربانه دلبستگي توأم با اضطراب

,رضایت مندی از ارتباط

,"اضطراب دلبستگي" چيست؟

,تعريف دلبستگي

,نظریه فروید در مورد دلبستگی

,کردار شناختی دلبستگی

,مراحل دلبستگي

,مرحله پیش دلبستگی (تولد تا 6 هفتگی)

,مرحله دلبستگی در حال انجام (6 هفتگی تا 8-6 ماهگی)

,مرحله دلسبتگی واضح (8-6 ماهگی تا 18 ماهگی -2 سالگی)

,آشنايي با اضطراب

,  اضطراب طبیعی

, تفکیک ترس از اظطراب

, تظاهرات محیطی اضطراب 

, آیا اظطراب انطباقی است ؟

, علائم اضطراب

,فصل سوم : تعيين روش تحقيق

,جامعه مورد مطالعه

,حجم نمونه 

,روش نمونه گيري

,ابزار اندازه گيري در تحقيق

,روش تحقيق

,روش آماري مربوط به فرضيه

,فصل چهارم : يافته ها و تجزيه و

,تحليل دادها

,مقدمه

,جدول 1 – 4نمرات خام آزمودنيها از آزمون پرسش نامه اضطراب سبكهاي دلبستگي در بين دانش آموزان سال سوم دبيرستان

,جدول 2-4بررسي رابطه بين اضطراب و سبكهاي دلبستگي دانش آموزان سوم دبيرستان

,فصل پنجم : بحث و نتيجه گيري

,پيشنهادات

,محدوديت ها

,منابع و مآخذ

,بحث و نتيجه گيري

 

 



بررسي رابطه بين سن و تحول قضاوت اخلاقي دانشجويان 104ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسي رابطه بين سن و تحول قضاوت اخلاقي دانشجويان 104ص

 

قیمت : 8000 تومان

           

,فصل اول : مقدمه

,:جايگاه اخلاق در جهان معاصر

,رشد ملاك‌هاي اخلاقي:

,بيان موضوع:

,هدف پژوهش:

,ضرورت و اهميت پژوهش:

,تاريخچه مختصر در جهان و ايران

,مفهوم اخلاق با چه مفاهيم ديگري در ارتباط است؟

 

,فصل دوم : پيشينه پژوهش

,ماهيت اخلاق :

,مفهوم رشد اخلاقي در نوجواني و جواني

,زمينه‌هاي اجتماعي و فرهنگي رشد

,تعريف واژه‌ها:

,نكاتي دربارة چگونگي تحول اخلاقي

,ديدگاههاي روان شناختي دربارة اخلاق:

,ديدگاه بد سرشت بودن ذاتي انسان:

,رشد اخلاق در كودك:

,روش آموزش اخلاق:

,تعريف اخلاق:

,شاخص اخلاق:

,رشد اخلاق:

,رشد شناختي:

,شناخت  :

,تحول شناختي از ديدگاه پياژه:

,رشد اخلاقي از ديدگاه پياژه

,مرحله تابعيت

,مرحله استقلال اخلاقي

,رشد اخلاقي از ديدگاه كهلبرگ

,الف- سطح اخلاق قبل قراردادي

,ب- سطح اخلاق قراردادي

,ج- سطح اخلاق فرا قراردادي

,محدوده سني در رشد قضاوت اخلاقي

,مفاهيم مهم در نظريه كهلبرگ

,مقايسه نظام‌هاي اخلاقي پياژه و كهلبرگ

,تعريف اخلاق:

,شاخص اخلاق:

,رشد اخلاق:

,روش تحقيق در اخلاق:

,آموزش اخلاق:

,پيشينة مطالعاتي در جهان و ايران

 

,فصل سوم : روش شناسي

,موضوع پژوهش:

,سؤال‌هاي پژوهش:

,فرضيه‌هاي پژوهش:

,تعريف عملياتي متغيرهاي پژوهش:

,روش پژوهش:

,نوع پژوهش:

,ابزار پژوهش

,شيوه نمره گذاري

,سطح اخلاق قبل قراردادي

,سطح قراردادي

,سطح فرا قراردادي

,جمعيت پژوهش

,نمونة پژوهش:

,روش انتخاب آزمودني:

,تجزيه و تحليل آماري:

,تجزيه و تحليل كيفي:

,روش‌هاي جديد در سنجش قضاوتهاي اخلاقي

 

,فصل چهارم : تجزيه و تحليل نتايج

,توصيف اطلاعات:

,جدول 1-4- توزيع فراواني مراحل تحول قضاوت اخلاقي در گروههاي سني مختلف

,جدول 2-4- فراواني، درصد فراواني، فراواني تراكمي و درصد فراواني تراكمي مراحل

,جدول 3-4- واريانس نمرات چهار گروه

,جدول 4-4- نتايج تحليل واريانس ميانگين چهار گروه

,جدول 5-4- نتيجه t استودنت ميانگين گروههاي 1 و 2

,جدول 6-4- نتيجه t استودنت ميانگين گروههاي 1 و 3

,جدول 7-4- نتيجه t استودنت ميانگين گروههاي 1 و 4

,جدول 8-4- نتيجه t استودنت ميانگين گروههاي 2 و 3

,جدول 9-4- نتيجه t استودنت ميانگين گروههاي 2 و 4

,جدول 10-4- نتيجه t استودنت ميانگين گروههاي 3 و 4

 

,فصل پنجم : تبيين فرضيه

,تجزيه و تحليل نتايج پژوهش

,محدوديت‌ها:

,پيشنهادها:

,فهرست منابع

 

 



بررسي رابطه بين شيوه هاي فرزند پروري مادران با انگيزش پيشرفت دانش آموزان دبيرستان 100ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسي رابطه بين شيوه هاي فرزند پروري مادران با انگيزش پيشرفت دانش آموزان دبيرستان 100ص

 

قیمت : 8.000 تومان

 

 

,فصل اول - انگيزش

,چكيده

,مقدمه

,تعريف انگيزش 

,فصل دوم - ساختار نظريه اتكينسون

,ساختار نظريه اتكينسون

,كارايي نظريه اتكينسون 

,نتيجه  

,نظريه مك كلند پيرامون انگيزه پيشرفت

,رفتار و انگيزه پيشرفت

,نظريه موراي

,ويژگي هاي افراد پيشرفت گرا

,تلفيق و نتيجه گيري از تحقيقات پيشين

,فصل سوم - ابزار و روش تحقيق

,مقدمه

,روش تحقيق

,جامعه آماري 

,نمونه آماري و روش نمونه گيري 

,مشخصات ابزار اندازه گيري

,پايايي و روايي آزمون

,روشهاي آماري

,فصل چهارم - بررسي فرضيه ها

,مقدمه

,الف- اطلاعات توصيفي  جداول، نمودارها ودرصدها.

,جدول شماره 1-4 – وضعيت اشتغال مادران

,نمودار شماره 1-4- وضعيت اشتغال مادران

,جدول شماره 2-4 – توزيع فراواني ميزان تحصيلات مادران

,نمودار شماره 1-4- وضعيت اشتغال مادران

,جدول شماره 3-4 – توزيع فراواني تعداد فرزندان مادران داراي شيوه اقتدار منطقي

,جدول شماره 4-4 – توزيع فراواني تعداد فرزندان مادران داراي شيوه آزادگذاري

,جدول شماره 5-4 – توزيع فراواني تعداد فرزندان مادران داراي شيوه استبدادي

,نمودار شماره 3-4- نمودار ستونى تعداد فرزندان و  

,جدول شمازه 6-4 – توزيع فراواني ميزان درآمد ماهانه خانواده مادران داراي شيوه اقتدار منطقي

,جدول شماره 7-4 – توزيع فراواني ميزان درآمد ماهانه خانواده مادران داراي شيوه آزادگذاري

,جدول شمازه 8-4 – توزيع فراواني ميزان درآمد ماهانه خانواده مادران داراي شيوه استبدادي

,نمودار شماره 4-4- نمودار ستونى درآمد ماهانه (فراواني درصدي) خانوادۀ مادران  

,ب- بررسي آزمايشي تك تك فرضيه ها

,جدول مربوط به فرضيه اول 9-4   بررسي رابطه بين شيوه فرزندپروري«روش اقتدار منطقي» و انگيزش پيشرفت تحصيلي

,جدول مربوط به فرضيه دوم 10-4   بررسي رابطه بين روش استبدادي شيوه فرزندپروري و انگيزش پيشرفت تحصيلي

,جدول مربوط به فرضيه سوم   بررسي رابطه شيوه فرزندپروري به روش آزادگذاري با انگيزش پيشرفت تحصيلي

,جدول شماره 11-4 – مقايسه ميانگين نمرات دختران و پسران از نظر انگيزش پيشرفت

,فصل پنجم - بحث ونتيجه گيري

,نتيجه گيري از آزمايش فرضيه ها

,بحث درمورد نتايج

,پيشنهادات كاربردي

,پيشنهادهايي براي پژوهش

,منابع

, پرسشنامه شيوه هاي فرزندپروري

, پرسشنامه انگيزش پيشرفت

 

 



بررسی رابطه بین رشته تحصیلی با رضایت شغلی معلمین مقطع راهنمایی 22ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسی رابطه بین رشته تحصیلی با رضایت شغلی معلمین مقطع راهنمایی 22ص

 

قیمت : 4.000 تومان

 

 

,فصل اول كليات

,چكيده طرح پژوهشي

,مقدمه

,بيان مسأله

,فصل دوم پيشينه تحقيق

, تاريخجة مختصري از مطالعات انجام شده در خصوص موضوع تحقيق

,بررسي ميزان رضايت شغلي كتابداران كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان شهر تهران

,بررسي ميزان رضايت شغلي كاركنان زن شاغل در وزارت مسكن و شهرسازي در مقايسه با مردان

,فصل سوم روش تحقيق

,نوع تحقیق

,روش گردآوری داده ها

,روش تجزیه و تحلیل داده ها

,اهداف تحقیق

,متغیرها 

,متغیر مستقل

,متغیر وابسته 

,فرضیه ها

,چامعه و نمونه آماری پژوهش 

,فصل چهارم تجزيه و تحليل آماري

,فصل پنجم نتيجه گيري

,نتیجه گیری و پیشنهادات

,منابع

 

 

 



بررسي رابطه بين روش شاگرد محور و رشد و پرورش خلاقيت دانش‌اموزان دختر مقطع متوسطه 165ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسي رابطه بين روش شاگرد محور و رشد و پرورش خلاقيت دانش‌اموزان دختر مقطع متوسطه 165ص

 

قیمت : 12000تومان

 

,فصل اول

,مقدمه 

,موضوع تحقيق 

,فايده ، هدف و اهميت تحقيق 

,فرضيه تحقيق 

,تعريف اصطلاحات 

,تعريف عملياتي 

 

,فصل دوم

,پيشينه تحقيق 

,تاريخچه تعليم و تربيت 

,تعليم و تربيت در جوامع بدوي 

,سنت آفريقايي در تعليم و تربيت 

,پيدايش مدارس 

,رابطه‌ي يك جانبه‌ي استاد و شاگرد 

,سنت آسيايي در تعليم و تربيت 

,تعليم و تربيت اسلامي 

,ظهور عصر جديد 

,انقلاب صنعتي 

,در آستانه‌ي عصر حاضر 

,اوضاع كنوني 

,شيوه تدريس در گذشته 

,ماهيت روش تدريس 

,عوامل موثر تدريس 

,ويژگي‌هاي شخصيتي و علمي معلم 

,الف ) تاثير شخصيت و رفتار معلم بر فرآيند تدريس 

,ب) تاثير شخصيت علمي معلم بر فرآيند تدريس 

,ويژگي‌هاي شاگردان و تاثير آن بر فرايند تدريس 

,تاثير برنامه و ساخت نظام آموزشي ، بر فرآيند تدريس 

,تاثير فضا و تجهيزات آموزشي بر فرايند تدريس 

,روشهاي مختلف تدريس 

,انواع روشهاي سنتي تدريس 

,روش حفظ و تكرار 

,روش سخنراني 

,مراحل اجراي روش سخنراني 

,مرحله‌ي اول : آمادگي براي سخنراني 

,مرحله‌ي دوم :مقدمه سخنراني 

,مرحله‌ي سوم: متن و محتواي سخنراني 

,مرحله‌ي چهارم: جمع‌بندي و نتيجه‌گيري 

,روش پرسش و پاسخ 

,روش پرسش و پاسخ بر سه اصل متكي است 

,روش نمايشي 

,مراحل اجراي روش نمايشي 

,روش ايفاي نقش 

,مراحل اجراي روش ايفاي نقش 

,روش گردش علمي 

,روش بحث گروهي 

,روش آزمايشي 

,روشهاي تدريس جديد 

,روشهاي آموزش انفرادي 

,آموزش برنامه‌اي (PI) 

,آموزش به وسيله كامپيوتر ( CAI)

,آموزش انفراي تجويز شده (IPI)

,آموزش انفرادي هدايت شده ( IGE)

,بخش دوم :

,تاريخچه‌ي خلاقيت 

,نوآوري در يونان باستان 

,خلاقيت در قرن نوزدهم 

,خلاقيت در قرن بيستم 

,ابعاد خلاقيت 

,نيازهاي افراد خلاق 

,نياز به كنجكاوي 

,نياز به رقابت ودرگيري بامسايل و مشكلات 

,مسئوليت‌ پذيري 

,نياز به صداقت و جستجوي حقيقت 

,نياز به تفاوت و استقلال 

,نقش معلمان در باروري خلاقيت 

,نقش معلم در بارور كردن خلاقيت دانش‌آموزان 

,به 2 مرحله تقسيم مي‌شود 

,الف – چگونگي تدريس به روش مشكل‌گشايي 

,ب- تفكر خلاق 

,نقش معلم در ايجاد جو مطمئن ودلگرم كننده در كلاس 

,نقش مدرسه در توسعه خلاقيت دانش آموزان 

,راهبردهايي در پرورش خلاقيت 

,عوامل موثردر خلاقيت 

,الف – نقش اطلاعات در خلاقيت 

,ب- انگيزش و خلاقيت 

,خلاقيت وميزان قبولي از خود 

,ت – رابطه محيط اجتماعي و خلاقيت 

,نتيجه 

,روشهاي پرورش خلاقيت 

,تجربه براي ايده جويي سوخت مي‌سازد 

,بازيهاي فكري- حل معما و جدول 

,سرگرميها و هنرهاي زيبا 

,خلاقيت با مطالعه پيشرفت ميكند 

,نويسندگي به عنوان يك تمرين خلاقيت 

,تمرين درحل مسائل 

,عواملي كه مانع خلاقيت مي‌شوند

,عادات پيشين مانع حل مسائل‌اند 

,دلسرد كردن خود به عنوان يك عامل بازدارنده 

,كم رويي مانع خلق ايده‌هاست 

,تشويق ، ايده‌يابيرا پرورش ميدهد 

,نزديكان بهترين تشويقاند 

 

,فصل سوم 

,روش تحقيق 

,موضوع تحقيق 

,جامعه تحقيق 

,نمونه تحقيق 

,چگونگي نمونه‌برداري 

,توضيح درباره نمونه‌ها 

,ابزارتحقيق 

,روش اجراي تحقيق 

,ابزار تحقيق 

,تحليل آماري 

 

,فصل چهارم 

,جداول آماري 

,جداول آماري 

,جداول آماري 

,جدال آماري 

,تجزيه و تحليلهاي آماري 

,محاسبات آماري توصيفي 

,نتايج 

,تفسير 

 

,فصل پنجم :

,خلاصه 

,انواع روش تدريس 

,روشهاي سنتي تدريس 

,روشهاي جديد تدريس 

,روش تدريس شاگرد محور 

,روش تدريس معلم محور 

,مشكلات و محدوديتها

,پيشنهادات 

,فهرست منابع فارسي 

,فهرست مجلات و نشريات 

,فهرست پايان نامه 

,فهرست منابع خارجي 

,ضمائم  

,پرسشنامه محقق (‌جهت سنجش - روش تدريس ) 

,پرسشنامه خلاقيت 

 

 



بررسی رابطه بین عزت نفس مدیران و اثر بخشی آنان در مدارس راهنمایی مشهد 72ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسی رابطه بین عزت نفس مدیران و اثر بخشی آنان در مدارس راهنمایی مشهد 72ص

 

قیمت :6000 تومان

 

 

,چکيده

,فصل اول

,مقدمه تحقيق

,1-2- ضرورت و اهميت تحقيق

,1-3- اهداف تحقيق

,1-4- فرضيه هاي تحقيق

,فرضيه هاي فرعي

,1-5- تعريف متغيرهاي اصلي تحقيق

,فصل دوم

,بررسي مطالعات پيشين

,مقدمه

,2-1- خود

,2-2- خود پنداره

,2-3- عزت نفس

,2-4- عزت نفس و جنسيت

,2-5- اثر بخشي

,2-6- نقش مدير در اثر بخشي مدارس

,2-7- معيارهاي ارزيابي اثر بخشي مديران

,2-8- ويژگي هاي مديران اثر بخش

,فصل سوم

,روش اجراي تحقيق

,3-1 روش تحقيق

,3-2 جامعه آماري

,3-3 حجم نمونه

,3-4 روش نمونه گيري

,3-5 ابزار تحقيق

,مقياس عزت نفس آيزنک

,پرسشنامه اثر بخشي

,روش تجزيه و تحليل داده ها -روش هاي توصيفي

,فصل چهارم

,تجزيه و تحليل داده ها

,نتايج مربوط به اثر بخشي مديران

,نمودار (4-1) توزيع فراواني نمرات عزت نفس مديران

,نمودار 4-3 فراواني نمرات اثر بخشي مديراني که عزت نفس بالا دارند

,نمودار 4-2 توزيع فراوني نمرات عزت نفس مديران در سه کد(3،2،1)

,فصل پنجم

,نتيجه گيري و پيشنهادها

,مقدمه

,5-1 نتايج مربوط به فرضيه اول

,5-2 نتايج مربوط به فرضيه دوم

,5-3 نتايج مربوط به فرضيه سوم

,5-4 نتايج مربوط به فرضيه چهارم

,5-5 نتيجه گيري کلي

,6-5 محدوديتها

,5-7 پيشنهادها

,منابع فارسي

,پرسشنامه

 

 



بررسي رابطه بين عزت نفس و افكار غير منطقي در دانش آموزان دبيرستان دخترانه 106ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسي رابطه بين عزت نفس و افكار غير منطقي در دانش آموزان دبيرستان دخترانه 106ص

 

قیمت : 8000 تومان

 

,چكيده   7

,فصل اول  9

,مقدمه   10

,طرح مسئله  11

,اهداف پژوهش  13

,فرضيات  14

,تعريف نظري  15

,ضرورت و اهميت تحقيق  16

,كليد واژه  17

 

 

 

,فصل دوم  18

,نگاهي به تاريخچه متغييرهاي پژوهش  18

,مقدمه   19

,پيشينه نظري  21

,مفهوم عزت نفس  24

,چگونگي پيدايش عزت نفس در افراد  26

,عزت نفس از ديدگاه قرآن ، احاديث و دانشمندان اسلامي  27

,معاني نفس در قرآن كريم  29

,عزت نفس در احاديث و رويات اسلامي  30

,نظريه دانشمندان اسلامي درمورد نفس  31

,تفكر غير منطقي  32

,ديگاههاي روان شناختي درباره عزت نفس و افكار غير منطقي  36

,ديدگاه ادلر  37

,ديدگاه اسميت  38

,تحقيقات انجام شده در خارج از كشور  42

 

,فصل سوم  48

,روش تحقيق  48

,مقدمه   49

,جمعيت هدف  50

,ابزار اندازگيري  51

,ويژگي تست افكار غير منطقي  52

,روش آماري  53

 

,فصل چهارم  54

,يافته ها و تجزيه و تحليل داده ها  54

,مقدمه   55

,توصيف نتايج  56

,يافته ها و تجزيه  وتحليل آنها  60

,جدول 4-4 بررسي رابطه عزت نفس يا ضرورت تاييد و حمايت از جانب ديگران  71

,جدول 5-4 بررسي رابطه بين انتظار بيش از حد خود وعزت نفس در بين دانش آموزان  72

,جدول 13-4 بررسي رابطه بين عزت نفس و كمال گرائي در بين دانش آموزان  80 

 

,فصل پنجم  81

,نتيجه گيري  82

,بحث   85

,محدوديت هاي پژوهش  86

,پيشنهادات پژوهش  87

,منابع و ماخذ  88

,ضمائم

,پرسشنامه

 

 



بررسی رابطه بین عوامل مختلف (شغلی ، نوع ازدواج ، تعداد فرزندان ) با سازگاری زناشویی دانشجویان متأهل
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسی رابطه بین عوامل مختلف (شغلی ، نوع ازدواج ، تعداد فرزندان ) با سازگاری زناشویی دانشجویان متأهل دانشگاه 75ص

 

قیمت : 6500 تومان

           

,چکیده            3

,فصل اول: کلیات        

,مقدمه            5

,بیان مسئله          7

,اهداف تحقیق          8

,ضرورت و اهمیت تحقیق         8

,فرضیه های پژوهش         9

,تعریف نظری و عملیاتی واژه ها        9

 

 

,فصل دوم: پیشینه ی تحقیق       

,مقدمه           11

,نظریه ی مثلثی عشق         12

,انواع عشق          13

,دلایل درست ازدواج         14

,روش های مطالعه برای انتخاب همسر       16

,عوامل مربوط به شرایط زندگی        17

,معیارهای ازدواج موفق         18

,تعریف سازگاری          20

,خصوصیات سازگاری         21

,راه های سازش یا سازگاری         22

,مراحل بحران          23

,روش های مداخله در بحران        24

,خصوصیات انسان سازگار         25

,تعارضات در زندگی زناشویی        26

,عواملی که سازگاری زناشویی را دشوار می سازند      27

,عوامل مؤثر در سازگاری زناشویی        29

,راه های مقابله با اختلالات زناشویی        31

,رابطه ی ملاک های گزینش همسر با موفقیت در زندگی زناشویی    33

,لازمه ی حفظ روابط زناشویی        34

,تعهد در زندگی زناشویی         34

,چالش های زندگی مشترک         35

,تعادل بین نیاز به وابستگی و نیاز به استقلال       37

,خانواده ی نابسامان         39

,علل خانواده ی نابسامان         40

,عوارض خانواده ی نابسامان        41

,تحقیقات انجام شده درباره ی موضوع       43

 

 

,فصل سوم: روش اجرای تحقیق

,مقدمه           45

,روش تحقیق          46

,جامعه ی آماری           46

,نمونه و روش نمونه گیری         46

,ابزار جمع آوری اطلاعات         46

,روش اجرا و نمره گذاری         47

,روش های گردآوری اطلاعات        47

,روش های آماری          48

 

 

,فصل چهارم : تجزیه و تحلیل اطلاعات

,جدول 1 – 4          50

,جدول 2 – 4          51

,نمودار 1 – 4          52

,جدول 3– 4          53

,فرضیه 1           53

,جدول 4 – 4          53

,جدول 5 – 4          54

,فرضیه 2           54

,جدول 6 – 4          54

,جدول 7 – 4          55

,فرضیه 3           55

,جدول 8 – 4          55

,جدول 9 – 4          56

,فرضیه 4           56

 

 

,فصل پنجم : نتیجه گیری و بحث

,مقدمه            58

,بحث و نتیجه گیری         58

,محدودیت های تحقیق         60

,پیشنهادات          61

,منابع و مآخذ          63

,پیوست ها          66

 

 



بررسی رابطه بین كمال‌گرايي والدين با عزت‌نفس، جرأت‌ورزي و خودكارآمدي فرزندان 120ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسی رابطه بین كمال‌گرايي والدين با عزت‌نفس، جرأت‌ورزي و خودكارآمدي فرزندان 120ص      

 

قیمت : 9000 تومان

 

,فصل اول: كليات پژوهش

,مقدمه

,بيان مسأله

,اهميت و ضرورت مسأله

,اهداف پژوهش

,فرضيه‌هاي پژوهش

,متغیر‌هاي پژوهش

,تعاريف نظري و عملياتي

 

,فصل دوم: گستره نظري مسأله مورد بررسي و پژوهش‌هاي مربوط به آن

,كمال‌گرايي

,نظريه‌هاي كمال‌گرايي

,كمال‌گرايي از ديدگاه اسلام

,انواع كمال‌گرايي

,ابعاد كمال‌گرايي

,ويژگي افراد كمال‌گرا

,كمال‌گرايي والدين

,عزت‌نفس

,اهميت عزت‌نفس

,علل پيدايش عزت‌نفس

,جرأت‌ورزي

,ويژگي‌هاي شخصيتي جرأت ورزانه

,خودكارآمدي

,مؤلفه‌هاي خودكارآمدي

,منابع خودكارآمدي

,مروري بر پژوهش‌هاي انجام شده

 

,فصل سوم: روش پژوهش

,طرح پژوهش

,جامعه آماري

,نمونه آماري

,روش نمونه‌گيري

,ابزارهاي اندازه‌گيري

,مقياس كمال‌گرايي اهواز

,پايايي مقياس كمال‌گرايي اهواز

,اعتبار مقياس كمال‌گرايي اهواز

,شيوه نمره‌گذاري مقياس كمال‌گرايي اهواز

,آزمون عزت‌نفس كوپر اسميت

,اعتبار آزمون عزت‌نفس كوپر اسميت

,پايايي آزمون عزت‌نفس كوپر اسميت

,شيوه نمره‌گذاري آزمون عزت‌نفس كوپر اسميت

,پرسشنامه جرأت‌ورزي گمبريل وريچي

,پايايي پرسشنامه جرأت‌ورزي گمبريل وريچي

,اعتبار پرسشنامه جرأت‌ورزي گمبريل وريچي

,شيوه نمره‌گذاري پرسشنامه جرأت‌ورزي گمبريل وريچي

,مقياس خودكارآمدي عمومي

,پايايي مقياس خودكارآمدي عمومي

,اعتبار مقياس خودكارآمدي عمومي

,شيوه نمره‌گذاري مقياس خودكارآمدي عمومي

,روند اجراء و جمع‌آوري اطلاعات

,روش‌هاي آماري در تحليل داده‌ها

 

,فصل چهارم: تجزيه و تحليل داده‌هاي آماري

,داده‌هاي توصيفي پژوهش

,ارزيابي فرضيه‌هاي پژوهش

 

,فصل پنجم: بحث و نتيجه‌گيري

,خلاصه و نتيجه‌گيري

,بحث و جمع‌بندي

,محدوديت‌هاي تحقيق

,پيشنهادها

,فهرست منابع فارسي

,فهرست منابع انگليسي

,Abstract

 

 



بررسی رابطه بین درجه مربیگری و مهارت های ارتباطی مربیان فوتبال دارای مدرک مربیگری EBC کنفدراسیون فوت
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسی رابطه بین درجه مربیگری و مهارت های ارتباطی مربیان فوتبال دارای مدرک مربیگری EBC کنفدراسیون فوتبال آسیا 87ص

 

قیمت پروژه : 6.000 تومان

 

 

,فصل اول – طرح پژوهش

,مقدمه

,بیان مسئله

,ضرورت و اهمیت تحقیق

,اهداف تحقیق

,الف)هدف کلی

,ب)اهداف ویژه

,فرضیه های پژوهش

,پیش فرض های پژوهش

,محدودیت های تحقیق

,واژه ها و اصطلاحات

,الف) تعاریف نظری

,ب) تعاریف عملیاتی

,فصل دوم – پيشينه پژوهش

,بخش اول زير بناي نظري پژوهش

,مقدمه

,فرآيند ارتباطات و عناصر اساسي آن

,انواع ارتباطات

,ارتباطات افقي، عمودي و مورب

,ارتباط ميان افراد

,موانع ارتباطات ميان افراد و چگونگي غلبه بر آنها

,روش هاي بهبود پيام و حذف موانع ارتباطي

,چگونگي حذف موانع ارتباطي در سازمان

,نقش ادراك در ارتباطات

,اهمیت مهارت کلامی

,اهمیت مهارت بازخورد

,سبک های سه گانه شنود

,مربی گری

,انتخاب حرفه ی مربی گری

,مزایا و موانع مربی گری

,آموزش و مربی گری

,مسئولیت های مربی گری

,احراز پست مربی گری

,فلسفه مربی گری (انگیزه مربی گری )

,جنبه هاي مهم ارتباط ( بين ورزشكار و مربي )‌

,بخش دوم ادبيات پيشينه

,الف) تحقیقات انجام شده در داخل کشور

,ب) تحقیقات انجام شده در خارج از کشور

,فصل سوم – روش شناسي پژوهش

,مقدمه

,روش تحقیق

,جامعه آماری

,نمونه آماری

,نحوه انتخاب نمونه ها

,متغیرهای تحقیق

,ابزار اندازه گیری

,روش جمع آوری اطلاعات

,روشهای آماری

,فصل چهارم – يافته هاي پژوهش

,مقدمه

,بخش اولآمارتوصیفی

,بخش دوم آمار استنباطي

,فصل پنجم – بحث ، نتيجه گيري و پيشنهادات

,مقدمه

,خلاصه پژوهش

, يافته هاي پژوهش

,بحث ، تحليل و نتيجه گيري

,نتيجه گيري كلي

, پيشنهاداتي مبتني بر يافته هاي پژوهش

,منابع فارسي

,منابع لاتين

,پرسشنامه