بررسي رابطه بين هيجان خواهي و جنسيت در بين دانش آموزان 60ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسي رابطه بين هيجان خواهي و جنسيت در بين دانش آموزان 60ص

 

قیمت : 5000 تومان

 

 

,چكيده   1

,فصل اول            2

,مقدمه  3

,بيان مسئله       4

,سوالهاي تحقيق 6

,موضوع تحقيق    6

,فرضيه تحقيق     6

,اهميت و ضرورت و هدف تحقيق     6

,تعريف اصطلاحات 7

,فصل دوم (ادبيات و پيشينه تحقيق)            9

,انگيزش 10

,تظاهرات انگيزش 11

,هيجان  13

,هيجان به مثابه الگوهاي پاسخ      14

,ابزار و بازشناسي هيجانها            16

,ابزار هيجان در چهره پاسخهاي فطري          17

,بازشناسي حالتهاي هيجاني افراد بهنجار    18

,پسخورانه حاصل از هيجانهاي برانگيخته       19

,بازشناسي حالتهاي هيحان افرادي كه دچار آسيب مغزي شده اند        21

,رابطه بين هيجان و انگيزش           22

,ديدگاهها و نظريه هاي هيجان        23

,1-نظريه جيمز لانگه          23

,2- ديدگاه شاخته: انگيختگي بي علت        24

,3- ديدگاه ماندار: اهميت هيجاني و قفسه ها           25

,4- ديدگاه آرنولد: ارزيابي نخستين  25

,5- ديدگاه لازاروس: ارزيابي نخستين           26

,6- ديدگاه ونير     28

,7- فرضيه پسخورانه صورتي           28

,آزمايش فرضيه و پسخورانه صورتي 30

,8- ديدگاه ايزارد: نظريه هيجانهاي متمايز      31

,9- ديدگاه دوسيستمي     33

,ويژگيهاي افراد هيجان خواه            37

,فرايندهاي شناختي و هيجان خواهي         38

,ترجيحات شغل و نگرشها  39

,تفاوتهاي فيزيولوژيكي       39

,رشد نقشهاي جنسيتي  41

,الگويابي جنسيتي          42

,رشد الگويابي جنسيتي   43

,گرفتن رفتار الگويابي جنسيتي      44

,الگويابي جنسيتي از كجا شروع ميشود؟   45

,فصل سوم         46

,جامعه مورد مطالعه و روش نمونه گيري و مدل آماري   47

,فصل چهارم        49

,محاسبات آماري و نتايج    50

,فصل پنجم         51

,خلاصه و نتيجه گيري        52

,محدوديت ها      53

,منابع    54

,پيوست(آزمون هيجان خواهي زاكرمن) 56

 

 

,فهرست اشكال

,شكل 1-2 برداشت لازاروس از هيجان به صورت يك فرايند 27

,شكل 2-2 شكل تركيب رويدادهاي عصب شناختي در فرضيه پسخورانه صورت 29

,شكل 4-2 شكل ديدگاه دوسيستمي هيجان 36

 

,فهرست جداول

,جدول هيجان اصلي ايزارد (شكل 3-2) 32

,جدول محاسبات فصل چهارم 50

 

چكيده:

موضوع اين تحقيق بررسي رابطه بين هيجان خواهي و جنسيت در بين دانش آموزان سال سوم مقطع متوسطه شهر تهران بوده است روش نمونه گيري دراين پژوهش روش خوشه ايي چند مرحله اي ميباشد براي سنجش ميزان هيجان خواهي از آزمون هيجان خواهي زاكرمن استفاده گرديده است و روش آمار آزمون T ميباشد. نتيجه پژوهش نشان داد كه بين ميزان هيجان خواهي پسران و دختران تفاوت معني دار وجود ندارد.

 

 



بررسی رابطه دینداری با میزان طلاق بین زنان134ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسی رابطه دینداری با میزان طلاق بین زنان134ص

 

قیمت : 10000 تومان

 

,چکیده

,فصل اول:

,مقدمه

,بیان مسئله

,اهمیت و ضرورت پژوهش

,متغیرها و تعاریف عملیاتی آنها

 

,فصل دوم:

,دین و تعاریف آن

,دو معنی برای دین در تاریخ ادیان

,مشکلات مربوط ه ارائه تعریف جامع از دین

,خاستگاه و نقش دین

,تاریخچه دینداری

,ضرورت دینداری و خدا پرستی

,ارزش زندگی دینی

,آثار دین در زندگی

,فواید دینداری در حیطه روان شناختی

,نقش روانی دین

,دین و جامعه

,نقش اجتماعی دین

,علل رویگردانی از دین

,روشهای اندازه گیری دینداری

,تاریخچه روانشناسی دین

,حوزه‌های مطالعه روابط روان شناسی به دین

,دیدگاه‌های نظری در مورد دین

,طلاق و تعریف آن

,تاریخچه طلاق در جوامع قدیم

,طلاق در ادیان

,طلاق در کشورهای مختلف

,نظر اسلام پیرامون طلاق

,مشکلات ناشی از طلاق

,علل و عوامل طلاق

,دیدگاه‌های نظری پیرامون طلاق

,تحقیقات پیشین در زمینه دینداری و طلاق

 

,فصل سوم:

,طرح پژوهشی

,جامعه آماری

,روش تحقیق

,ابزار پژوهش

,روش جمع آوری اطلاعات

 

,فصل چهارم:

,تجزیه و تحلیل داده‌های آماری

,توصیف داده‌ها

,تحلیل داده‌ها

 

,فصل پنجم:

,خلاصه نتایج پژوهش

,محدودیتهای پژوهش

,پیشنهادات

,منابع

,پیوست

 

 



بررسي رابطه راهبردهاي شناختي و فراشناختي با ميزان موفقيت تحصيلي دانش آموزان شهري و روستايي 85ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسي رابطه راهبردهاي شناختي و فراشناختي با ميزان موفقيت تحصيلي دانش آموزان شهري و روستايي 85ص

 

قیمت : 7.000 تومان

 

 

,فصل اول

,موضوع پژوهش

,1ـ1 مقدمه2

,1ـ2 بيان مسئله3

,1ـ3 ضرورت و اهميت پژوهش4

,1ـ4 اهداف پژوهش5

,1ـ5 فرضيات و سوال پژوهش6

,1ـ6 تعريف متغيرهاي پژوهش6

,فصل دوم

,پيشينه نظري و عملي پژوهش

,2ـ1 مقدمه10

,2ـ2 تعريف راهبردهاي يادگيري13

,2ـ3 راهبردهاي شناختي15

,2ـ3ـ1 راهبردهاي تكرار يا مرور16

,روش ها و راهکارهاي راهبردهاي تکرار17

,2ـ3ـ2 راهبرد بسط و گسترش معنايي21

,روش‌ها و تاكتيك‌هاي گسترش معنايي22

,2ـ3ـ3 راهبرد سازمان دهي28

,روش‌ها و راهكارهاي سازمان‌دهي 28

,2ـ4 راهبردهاي فراشناختي33

,2ـ5 دانش ويژه راهبرد40

,2ـ6 دانش راهبرد اسنادي40

,2ـ7 تفاوت‌هاي جنسي در استفاده از راهبرد41

,2ـ8 راهبردهاي يادگيري و رشد41

,2ـ9 پيشينه عملي تحقيق45

,2ـ10 پژوهش‌هاي خارجي 45

,2ـ11 پژوهش‌هاي داخلي48

,فصل سوم

,3ـ1 مقدمه53

,3ـ2 نوع و روش انجام پژوهش53

,3ـ3 جامعه آماري54

,3ـ4 حجم نمونه 55

,3ـ5 روش نمونه‌گيري55

,3ـ6 ابزار اندازه‌گيري پژوهش55

,3ـ6ـ1 پايايي56

,3ـ6ـ2 اعتبار56

,3ـ7 روش تجزيه و تحليل داده‌ها 57

,فصل چهار

,تجزيه و تحليل داده‌هاي پژوهشي

,4ـ1 مقدمه59

,4ـ2 ويژگي هاي جمعيت شناختي نمونه 59

,4ـ3 آزمون فرضيه‌ها و سوال تحقيق61

,مقدمه61

,آزمون فرضيه اول 61

,آزمون فرضيه دوم62

,آزمون فرضيه سوم 62

,آزمون فرضيه چهارم 63

,آزمون سوال تحقيق64

,فصل پنجم

,تفسير نتايج آزمون فرضيه‌ها و سوال تحقيق

,5ـ1 مقدمه67

,5ـ2 فرضيه اول67

,5ـ3 فرضيه دوم69

,5ـ4 فرضيه سوم71

,5ـ5 فرضيه چهارم 72

,5ـ6 سوال تحقيق72

,5ـ7 نتيجه کلي73

,5ـ8 محدوديت هاي محقق73

,5ـ9 پيشهادات 73

,فهرست منابع فارسي75

,فهرست منابع انگليسي77

,ضميمه79

,

,فهرست جداول

,جدول (2-1) تاكتيك‌هاي راهبرد تكرار و مرور21

,جدول (2-2) تاكتيك‌هاي راهبرد بسط و گسترش معنايي27

,جدول (2-3) تاكتيك‌هاي راهبرد سازمان‌دهي28

,جدول (4-1) فراواني و درصد دانش‌آموزان براساس جنسيت و محل سكونت59

,جدول (4-2) فراواني و درصد دانش‌آموزان براساس رشته تحصيلي و كلاس 60

,جدول (4-3) ميانگين و انحراف معيار راهبردهاي شناختي و فراشناختي براساس محل سكونت60

,جدول (4-4) آزمون همبستگي پيرسون براي مقايسه راهبردهاي فراشناختي با معدل61

,جدول (4-5) آزمون همبستگي پيرسون براي مقايسه راهبردهاي شناختي با معدل62

,جدول (4-6) آزمون t (تي) براي مقايسه معدل دانش‌آموزاني كه بصورت توأم از راهبردهاي يادگيري استفاده مي‌كنند با معدل ساير دانش‌آموزان 63

,جدول (4-7) آزمون t براي مقايسه راهبردهاي شناختي و فراشناختي دانش‌آموزان دختر با دانش‌آموزان پسر64

,جدول (4-8) آزمون t براي مقايسه راهبردهاي شناختي و فراشناختي دانش‌آموزان شهري با دانش‌آموزان روستايي65

,

,فهرست شكل‌ها

,شكل (2-1) طبقه‌بندي انواع راهبردهاي يادگيري13

,شكل (2-2) نمونه‌اي از نقشه مفهومي30

,شكل (2-3) طرح شعاعي31

,شكل (2-4) طرح هرمي32

,شكل (2-5) طرح همپوشي32

,شكل (2-6) الگوي پيشنهادي تنظيم فعاليتها و راهبردهاي يادگيري44

 

 

 



بررسی رابطه رضايت شغلي و عملكرد شغلي65ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسی رابطه رضايت شغلي و عملكرد شغلي65ص

قیمت : 5000تومان

,فصل اول

,دیباچه 

,موضوع تحقیق

,اهمیت و فایده تحقیق

,هدف تحقیق

,فرضیه تحقیق

,تعاریف اصطلاحات

 

,فصل دوم

,بررسی تاریخی

,خشنودی شغلی چیست؟

,ریشه و سرچشمه خشنودی چیست؟

,رضایت شغلی به عنوان یک متغیر وابسته 

,رضایت شغلی به عنوان یک متغیر مستقل

,همبسته‌‌‌‌های خشنودی شغلی

,اهمیت خشنودی شغلی

,نظریه‌‌‌‌های در ارتباط با خشنودی شغلی

,خشنودی شغلی و کارکرد

,بررسی خشنودی شغلی

,ناخشنودی شغلی و پیامدها

,نقش ارزش‌ها و انتظارات شغلی کارمند 

,پیشنهادات

,منابع

 

 



بررسي رابطه شوخ طبعي با سلامت رواني در دانشجويان 70ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسي رابطه شوخ طبعي با سلامت رواني در دانشجويان 70ص

 

قیمت : 5000 تومان

           

,چكيده

,فصل اول: موضوع تحقيق

,مقدمه  2

,بيان مسئله تحقيق6

,اهميت و ضرورت تحقيق  7

,اهداف تحقيق 7

,تعريف مفهومي و عملياتي متغيرها7

 

 

,فصل دوم: مباني نظري و يافته هاي پژوهشي

,مباني (رويكردهاي) نظري روان شناختي مزاح  11

,نظريه اهانت  11

,نظريه تخليه هيجاني و آسودگي11

,نظريه ناهماهنگي و تباين  12

,واكنشهاي مزاح13

,مزاح و سيستم ايمني بدن  15

,مزاح و عملكرد تحصيلي  16

,نقش درماني مزاح 16

,تبين روان شناختي از تأثير مزاح در مقابله با استرس  17

,مدل تعاملي استرس18

,مباني نظري سلامت رواني 21

,نظريه موري 22

,نظريه آدلر  23

,نظريه فروم 23

,نظريه مزلو  23

,نظريه اسكينر 24

,نظريه يونگ24

,افراد سالم از نظر رواني  25

,نظريه اسلام26

,اهميت سلامت روان  28 

,عوامل زيستي 28 

,عوامل عاطفي و رواني 30

,عوامل اجتماعي 30

,رابطة بين استرس، كنار آمدن و سلامتي 30

,پيامدهاي استرس 33

,اختلال هيجاني  33

,اختلال شناختي  34

,اختلال فيزيولوژيكي 35

,كنار آمدن  36

,روشهاي كنار آمدن مستقيم36

,كنار آمدن مواجهه اي  37

,مسئله گشايي برنامه ريزي شده  38

,حمايت اجتماعي 38

,روشهاي كنار آمدن دفاعي  40

,مكانيزمهاي دفاعي 40 

,كاهش دهندگان شيميايي استرس  41

,پسخوراند زيستي  42

,ورزش43

,يافته هاي پژوهشي در زمينة مزاح (شوخ طبعي)  43

,ترغيب پرورش توانايي شوخ طبعي 47

 

 

,فصل سوم: روش تحقيق

,جامعه آماري و روش نمونه گيري  50

,ابزار اندازه گيري (پرسشنامة تجديد نظر شدة علائم رواني SCL25-R) 50

,نمره گذاري پرسشنامه SCL25-R  50

,پايايي پرسشنامه تجديد نظر شدة علائم رواني SCL25-R 51

,مقياس شوخ طبعي (مزاح) مارتين ولفكورت  51

,نمره گذاري مقياس سنجش شوخ طبعي 51

,طرح تحقيق و منطق انتخاب آن  52

,روش اجرا تحقيق 52

,روش تحليل داده ها  53 

 

 

,فصل چهارم: يافته هاي تحقيق

,يافته هاي توصيفي 55 

,يافته هاي مربوط به فرضيه تحقيق  57

,فصل پنجم: بحث و نتيجه گيري تحقيق

,تبيين يافته هاي تحقيق59

,محدوديتهاي تحقيق  60 

,پيشنهادات60 

,فهرست منابع  62 

,ضمائم 68

 

 



بررسی رابطه عزت نفس با پیشرفت تحصیلی در میان دانش آموزان مقطع دبیرستان 47ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسی رابطه عزت نفس با پیشرفت تحصیلی در میان دانش آموزان مقطع دبیرستان 47ص

 

قیمت : 4500 تومان

 

 

,چکیده

,فصل اول طرح تحقيق

,مقدمه        

,بیان مسأله

,اهمیت و ضرورت مسأله  

,اهداف        

,سؤالات و فرضيه‌ها          

,متغيرها و تعاریف عملیاتی           

,فصل دوم پیشینه تحقیق

,مبانی نظری          

,مبانی تجربی         

,مدل تحليلي          

,فصل سوم رو‌ش‌شناسي

,روش تحقيق         

,جامعه آماری         

,نمونه آماری

,ابزارها        

,روشهاي آماری    

,فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده‌ها

,فصل پنجم نتیجه‌گیری

,بحث بر یافته‌ها     

,محدودیت‌ها

,پیشنهادات 

,منابع و مأخذ          

,ضمائم

 

,پرسشنامه

 

 

 



بررسی تبيين رابطه بين نقش جنسيتي مردانه و زنانه با رشته تحصيلي در دانشجويان پسر رشته هاي فني و هنر 1
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسی تبيين رابطه بين نقش جنسيتي مردانه و زنانه با رشته تحصيلي در دانشجويان پسر رشته هاي فني و هنر 133ص

 

قیمت : 10.000 تومان

,فصل اول (کليات پژوهش): 1

,مقدمه 1

,بيان مسئله 5

,ضرورت و اهميت پژوهش 7

,هدف پژوهش 9

,سئوالات پژوهش 9

 

,فصل دوم (پيشينه پژوهش): 11

,هويت جنسي 12

,پيدايي هويت جنسي 13

,نظريه طرحواره جنسي 15

,نقش يابي جنسي در اوايل کودکي 17

,تاثيرات ژنتيکي بر نقش يابي جنسي اوايل کودکي 18

,تاثيرات محيطي بر نقش يابي جنسي اوايل کودکي 19

,هويت و رفتار جنسي در اواسط کودکي 25

,تاثيرات فرهنگي بر نقش يابي جنسي در اواسط کودکي 26

,نقش يابي جنسي در نوجواني 27

,هويت جنسي در ميان سالي 30

,کليشه ها يا تصورات قالبي جنسيتي چيست؟ 33

,تصورات قالبي جنسي 33

,عقايد و رفتارهاي قالبي مربوط به جنسيت در اوايل کودکي 35

,عقايد جنسيت کليشه اي در اواسط کودکي 36

,تصورات قالبي و کليشه اي در مورد زنان 38

,ويژگي هاي جنس زن 38

,ويژگي هاي جنس مرد 39

,ديدگاه هاي کليشه اي راجع به مردان 40

,تغييرات نقش هاي مردان 41

,عوامل موثر در تفويت تفاوت هاي زن و مرد 42

,تفاوت هاي زن و مرد از لحاظ خلقي 47

,نحوه برخورد با فشارهاي روحي و عصبي 48

,تفاوت هاي مرد و زن در کمک کردن به ديگران 49

,نظريه طرحواره جنسيتي 51

,سازماندهي طرحواره هاي جنسيتي 51

,رشد طرحواره جنسيتي 53

,زنان و اقليت هاي قومي 56

,حضور کمرنگ زنان در عرصه هاي مديريتي 58

,وجود نگاه هاي سنتي 60

,آيا زنان مي توانند رهبر باشند 62

,زنان ، جرم ، خلافکاري 68

,شيوه هاي سنجش مردانگي و زنانگي 74

,مقياس هاي نقش جنسيت مردانه و نقش جنسيت زنانه 81

,تفسير نره هاي مقياس GM وGF  83

 

,فصل سوم (روش شناسي پژوهش): 85

,طرح تحقيق 86

,جامعه آماري 86

,نمونه آماري 86

,روش نمونه گيري 86

,ابزارهاي پژوهش 86

,پاياني و اعتبار 88

 

,فصل چهارم(نتايج): 90

,الف:توصيف داده هاي آماري 91

,ب: تحليل داده آماري 96

 

,فصل پنجم(بحث در نتايج): 104

,بحث در نتايج 108

,محدوديت ها 109

,پيشنهادات 110

,منابع  111

,پيوست 113

 

 



بررسي تاثير پدر و مادر بر خلق خوي كودكان كه در منزل هستند و كودكان مهد كودك 94ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسي تاثير پدر و مادر بر خلق خوي كودكان كه در منزل هستند و كودكان مهد كودك 94ص

 

قیمت : 7000 تومان

 

,فصل اول : چارچوب پژوهش

,1- چکيده 

,2- مقدمه 

,3- بيان مسأله 

,4- اهميت موضوع 

,5- هدف پژوهش 

,6- فرضيه‌هاي پژوهش 

,7- تعريف عملياتي متغير‌هاي پژوهش 

 

,فصل دوم : پيشينه‌‌ي تحقيق

,1- مقدمه 

,2- تعريف خلق و خوي 

,3- پيشينه‌ي نظري 

,4- مؤلفه‌هاي خلق و خوي 

,5- انواع خلق و خو 

,6- ارزيابي خصوصيات خلقي در کودکان نوپا 

,7- عوامل مؤثر در خلق و خو 

,7. 1- عوامل ژنتيکي 

,7. 2- عوامل محيطي 

,7. 2. 1- خانواده 

,7. 2. 2- مراحل دلبستگي از ديدگاه بولبي 

,7. 2. 3-  انواع دلبستگي 

,7. 3- شيوه‌هاي فرزند پروري 

,7. 3. 1- انواع شيوه‌هاي فرزند پروري 

,2. 7. 4- اصول انضباطي 

,2. 8- اختلالات و مشکلات خلقي در کودکان نوپا 

,2. 9- محروميت عاطفي و اثرات نگهداري کودکان در مؤسسات شبانه‌روزي 

 

,فصل سوم : روش تحقيق

,1- مقدمه 

,2- جامعه‌ي آماري 

,3- نمونه و روش نمونه‌گيري 

,4- ابزار پژوهش 

,5- روش گردآوري داده‌ها 

,6- نوع پژوهش 

,7- روش آماري 

 

,فصل چهارم: يافته‌هاي پژوهش

,1- مقدمه 

,تجزيه و تحلي نمرات ميانگين و انحراف استاندارد متغير‌هاي 

,خلق و خو در دو گروه عادي و بهزيستي 

,تجزيه و تحليل نمرات متغير خلق و خوي منفي در دو گروه 

,تجزيه و تحليل نمرات متغير شدت ابراز احساسات 

,تجزيه و تحليل نمرات متغير غريبگي کردن 

 

,فصل پنجم :‌بحث و نتيجه‌گيري 

,بحث و نتيجه‌گيري فرضيه‌ي دوم پژوهش 

,بحث و نتيجه‌گيري فرضيه‌ي سوم پژوهش 

,بحث و نتيجه‌گيري فرضيه‌ي چهارم پژوهش 

,بحث و نتيجه‌گيري فرضيه‌ي پنجم پژوهش 

,7- محدوديت‌‌هاي پژوهش 

,8- پيشنهاد‌هاي پژوهشي

,9- پيشنهاد‌هاي اجرايي 

,پرسشنامه‌ي ارزيابي تصويري خلق و خو 

,منابع فارسي 

,منابع انگليسي

 

 



بررسي تأثير نگرشهاي صميمانه والدين بر تأييد و عزت نفس فرزندان مقطع سوم دبيرستان 72ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسي تأثير نگرشهاي صميمانه والدين بر تأييد و عزت نفس فرزندان مقطع سوم دبيرستان 72ص

 

قیمت : 6.000 تومان

,فصل اول

,مقدمه 6

,بيان مسئله 8

,اهداف تحقيق 9

 

,فصل دوم

,انگيزه هاى فيزيولوژيائي در سطح تحقق نفس 14

,تفاوت عز نفس با خود پنداره 21

,ريشه ها و ابعاد عزت نفس  22

,عزت نفس بالا و پايين  26

,شيوه پرورش  28

,بدرفتاري جسماني يا جنسي  29

,ظاهر جسماني  30

,تغييرات در خود پنداره  33

,تغييرات در عزت نفس  35

,راههايي بسوي هويت  37

,عواملي كه بر رشد هويت تأثير مي گذارند  40

 

,فصل سوم

,جامعه تحقيق  44

,روش نمونه گيرى  45

,اعتبار و رواني ابزار تحقيق  46

,روش آمارى  47

 

,فصل چهارم

,جداول پرسشنامه  50

,يافته ها و تجزيه و تحليل داده ها  51

,يافته ها و تجزيه و تحليل آنها  55

 

,فصل پنجم

,بحث و نتيجه گيرى  58

,پيشنهادات  60

,پرسشنامه عزت نفس  61

,مقياس تأييد خويشتن راتوس  65

,منابع  71

 

 



بررسي تأثير بدرفتاري والدين بر عزت نفس دانش آموزان مقطع راهنمايي 60ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسي تأثير بدرفتاري والدين بر عزت نفس دانش آموزان مقطع راهنمايي 60ص

 

قیمت : 5.000 تومان

 

,چكيده 

,فصل اول:كليات  1

,مقدمه  2

,بيان مسئله 4

,اهميت و ضرورت مسئله  7

,اهداف تحقيق  10

,سؤالات و فرضيات تحقيق 10

,روش انجام تحقيق  10

,تعريف واژهها و اصطلاحات  11

 

 

 

,فصل دوم: ادبيات تحقيق  12

,مقدمه  13

,الف: پيشينه نظري تحقيق  13

,عزت نفس بالا ، عزت نفس پايين  15

,ب:‌تحقيقات انجام شده در ايران و خارج از ايران  16

 

,فصل سوم: روش تحقيق

,مقدمه  21

,روش تحقيق  21

,جامعه و نمونه  22

,روش نمونهگيري  22

,ابزار اندازهگيري  23

,چگونگي گردآوري دادهها  24

,روش آماري  25

 

,فصل چهارم: يافتهها و نتايج تحقيق  26

,مقدمه  27

,يافته‌ها  27

,فصل پنجم: بحث يافتهها و تجزيه و تحليل دادهها  30

,محدوديتهاي تحقيق  37

,پيشنهادات تحقيق  38

,فهرست منابع و ضمائم  39

,ضميمه الف:‌ جداول نمرات هر دو گروه  40

,جدول نمرات خام آزمودنيهاي پسر  41

,جدول نمرات خام آزمودنيهاي دختر

,فهرست منابع  45

,ضميمه ب: پرسشنامهها  46

,پرسشنامه بدرفتاري فيدل  47

,پرسشنامه عزت نفس جنيس فيلد 54

 

 

,فهرست جداول

 

,جدول تأثير بدرفتاري والدين بر عزت نفس  28

,جدول تأثير بدرفتاري والدين بر عزت نفس دخترها

,28

,جدول تأثير بدرفتاري والدين بر عزت نفس پسرها  29

,تفاوت ميانگين بدرفتاري والدين پسر و دختر  29