بررسی تاثیر فعالیت های فوق برنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان دختر 80ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسی تاثیر فعالیت های فوق برنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان دختر 80ص

 

قیمت : 6.000 تومان

 

 

 

,فصل اول : کلیات 

,مقدمه

,2-1 بیان مسئله

,3-1 ضرورت و اهمیت تحقیق

,4-1 اهداف تحقیق

,5-1 تعریف مفاهیم و اصطلاحات

,1-5-1 اوقات فراغت

,1-5-2 اوقات فراغت در لغت

,1-5-3 اوقات در لغت

,1-5-4 فراغت در لغت

,1-5-5 موفقیت در لغت

,1-5-6 موفقیت تحصیلی

,فصل دوم پیشینه تحقیق

,پژوهش های انجام شده در داخل کشور

,1-1-2چگونگی اوقات فراغت دانشجویان دانشگاه اصفهان با تاکید برفعالیتهای ورزشی

,2-1-2 نحوه گذران اوقات فراغت دانشجویان دانشگاه کشوربا تاکید بر فعالیتهای ورزشی3-1-2 بررسی مشکلات گذران اوقات فراغت دانشجویان دانشگاه شهید چمران

,4-1-2اوقات فراغت و شکل گیری شخصیت فرهنگی در دبیرستان تهران

,5-1-2بررسی میزان علاقه مندی و تعیین اولویت های مورد علاقه دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی

,6-1-2بررسی نحوه گذران اوقات فراغت دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی

,7-1-2بررسی اوقات فراغت شهروندان شهر مشهد

,جنسیت و اوقات فراغت در عرصه های زندگی شهری

,2-2پژوهش های انجام در خارج از کشور

,2-2فراغت در شهر

,2-2اوقات فراغت جوانان

,2-2تئوری فراغت

,فصلسوم : چهار چوب نظری

,1-3بررسی آراء و اندیشه های صاحب نظران

,1-1-3نظریات رایزرمن

,2-1-3نظریات رایت میلز

,3-1-3نظریات فلوئید هاوس

,4-1-3نظریات اسپنسر

,1-2-3تئوری رفتار واتسن

,2-2-3تئوری انگیزه جورج هومز

,3-2-3تئوری طبقات گرازیا

,4-2-3تئوری مربوط به رابطه فراغت بازی

,3-3فرضیات تحقیق

,4-3مدل تحلیلی تحقیق

,فصل چهارم : مبانی روش تحقیق

,1-4روش تحقیق

,2-4جامعه آماری

,3-4واحد تحلیل

,4-4شیوه ی نمونه گیری

,5-4حجم نمونه

,6-4تعریف عملیاتی تحقیق

,فصل پنجم : یافته های تحقیق

,فهرست جداول

,1-5تحلیل های تک متغیره

,1-1-5 دوره تحصیلی

,2-1-5 معدل کل

,3-1-5 وضعیت تاهل

,4-1-5 رشته تحصیلی

,5-1-5 شغل پدر

,6-1-5 میزان تحصیلات پدر

,7-1-5 درآمد ماهیانه خانوار

,8-1-5 آیا در طول سال تحصیلی به فعالیت ورزشی می پردازید؟

,9-1-5 نوع فعالیت ورزشی شما چیست؟

,10-1-5 انگیزه شما از انجام فعالیت ورزشی چیست ؟

,11-1-5 میزان رضایت شما از انجام فعالیت ورزشی چیست ؟

,12-1-5 آیا در کلاس های فرهنگی ورزشی شرکت می کنید؟

,13-1-5 در چه کلاسهای فرهنگی و آموزشی شرکت می کنید ؟

,14-1-5 انگیزه شما از انجام این فعالیت چیست ؟

,15-1-5 میزان رضایت شما از انجام این فعالیت چیست ؟

,16-1-5 آیا به فعالیت مذهبی هم می پردازید؟

,17-1-5 نوع فعالیت مذهبی شما چیست ؟

,18-1-5 انگیزه شما از انجام این فعالیت چیست؟

,19-1-5 میزان رضایت شما از انجام این فعالیت چیست؟

,20-1-5 آیا در انجمن ها و تشکل های مذهبی شرکت می کنید؟

,21-1-5 نوع انجمنی که در آن فعالیت می کنید چیست ؟

,22-1-5 انگیزه شما از انجام این فعالیت چیست؟

,23-1-5 میزان رضایت شما از انجام این فعالیت چیست ؟

,24-1-5 در اوقات فراغت به چه تفریحاتی می پردازید؟

,2-5تحلیل های دو متغیره

,2-5رابطه بین دوره ی تحصیلی با میزان شرکت در فعالیت های فوق برنامه

,2-5رابطه وضعیت تاهل با میزان شرکت در فعالیت های فوق برنامه

,2-5رابطه بین نوع فعالیت های فوق برنامه با موفقیت تحصیلی

,2-5رابطه پایگاه اجتماعی با میزان شرکت در فعالیت های فوق برنامه

,2-5رابطه بین انگیزه شرکت در فعالیت های فوق برنامه با میزان شرکت در

,این فعالیتها

,2-5رابطه بین میزان رضایت از شرکت در فعالیت های فوق برنامه با میزان شرکت در این فعالیت ها

,2-5رابطه بین میزان رضایت از شرکت در برنامه های فوق برنامه با موفقیت

,در تحصیل

,فصل ششم : نتیجه گیری

,1-6 نتیجه گیری

,2-6فهرست منابع و ماخذ

,3-6ضمائم

 

 



بررسی تأثیر مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری دانش آموزان دختر 94ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسی تأثیر مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری دانش آموزان دختر 94ص

 

قیمت : 7.000 تومان

 

 

 

,چكيده1

,

,فـصـل اول : كليات تحقيق

,مقدمه2

,بيان‌مسئله3

,ضرورت و اهميت مسئله تحقيق5

,اهداف پژوهش 6

,فرضيه‌هاي پژوهش

,متغيرهاي پژوهش7

,تعاريف متغیرها(مفهومي و عملياتي)8

,تعریف نظری مشاوره گروهی با رويكرد تحليل رفتار متقابل 8

,تعریف عملیاتي مشاوره گروهی با رويكرد تحليل رفتار متقابل 8

,تعریف نظری سازگاری 9

,تعریف عملیاتي سازگاری 10

,

,فصل دوم : ادبيات و پيشينة تحقيق

,مقدمه13

,بخش اول: سازگاری و مبانی نظری آن13

,تعریف سازگاری 13

, عوامل موثربرسازگاری 14

, انواع سازگاری 17

, روشها یا اشکال سازگاری 23

,ملاکهای سازگاری مطلوب 24

,ویژگیهای افراد سازگار 25

,بخش دوم: تحلیل رفتار متقابل 27

,نظریه تحلیل رفتار متقابل 27

,مبانی نظری تحلیل رفتار متقابل28

,الگوی حالات نفسانی 28

,موقعيت‌های روانی و طرحهای زندگی 32

, آسیب شناسی روانی 34

, الف : آسیب شناسی ساختی 24

,ب: آسیب شناسی کارکردی 35

,هدف درمان در تحلیل رفتار متقابل 35

,فرآیند گروهی در رویکرد تحلیل رفتار متقابل 36

,مشاوره و درمان 38

, الف : تحلیل درمان ساختار38

, ب: تحلیل درمان تبادلها 39

,ارزشهای مشاوره گروهی 40

, جمع بندی مطالب 42

,بخش سوم: مروری برپیشینه تحقیق 43

,مطالعات صورت گرفته در داخل کشور 43

,مطالعات صورت گرفته در خارج از کشور 46

,تحلیل و نتیجه گیری سازگاری از دیدگاه تحلیل رفتار متقابل 48

,

,فصل سوم: روش اجراي تحقيق

,مقدمه52

,روش تحقيق52

,جامعه آماري تحقيق52

,نمونه و روش نمونه گیری   52

,ابزاراندازه گیری و روایی وپایایی آن 53

,پرسشنامه سینهاوسینگ 53

,پایایی پرسشنامه سینهاوسینگ 55

,روایی (اعتبار) پرسشنامه سینهاوسینگ  55

,روش تجزيه و تحليل داده‌ها56

,شیوه اجرا ومراحل انجام پژوهش 56

,گزارش جلسات مشاوره گروهی با رويكرد تحليل رفتار متقابل 57

,

,فصل چهارم: تجزيه و تحليل اطلاعات

,مقدمه60

,اطلاعات توصيفي مربوط به مشخصات دموگرافيك نمونه‌هاي تحقيق62

,تجزيه و تحليل داده‌ها73

,فرضیه اصلی 74

,فرضيه فرعی اول 75

,فرضيه فرعی دوم 76

,فرضيه فرعی سوم 77

,فرضيه فرعی چهارم 77

,

,فصل پنجم: بحث و نتيجه گيري

,مقدمه 80

,يافته‌هاي پژوهش 80

,الف : نتایج حاصل از توصیف داده ها 80

,ب: بحث و تفسیر نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل فرضیه ها 81

,پـيشنـهادات تحقيق87

,الف- پيشنهادهاي برخاسته از پژوهش  87

,ب- پيشنهادات براي انجام تحقيقات بعدي 88

, محدودیتها 88

,منابع فارسي90

,منابع لاتين95

,پيـوست

 

 



بررسي تاثيرات مشاوره گروهي والدين به شيوه شناختي رفتاري دركاهش نشانه‌هاي اضطراب كودكان 190ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسي تاثيرات مشاوره گروهي والدين به شيوه شناختي رفتاري دركاهش نشانه‌هاي اضطراب كودكان 190ص

 

قیمت : 12.000 تومان

 

,چكيده :

,فصل اول :کلیات پژوهش

,مقدمه

,بيان مسئله :

,اهمیت و ضرورت مساله

,اهداف پژوهش

,پرسشها و فرضيه‌هاي پژوهش

,فرضیه‌های تحقیق:

,تعاريف نظري و عملياتي متغيرها

,تعريف نظري مشاوره گروهي به شيوه شناختي رفتاري :

,اضطراب کودکان

 

,فصل دوم : ادبیات پيشينه‌ پژوهش

,مقدمه:

,الف – مباني نظري

,اضطراب کودکی

,تعریف و طبقه بندی

,اضطراب

,علائم رایج اضطراب

,ترس

,انواع ترسهای دوران کودکی

,نوزادی

,اوایل کودکی

,کودک مدرسه‌ای

,نگرانی

,ترس در برابر اضطراب

,علائم عمومی اضطراب در کودکان

,اختلال‌های اضطرابی در کودکان

,اختلال اضطراب جدایی:

,اختلال وحشتزدگی

,مدرسه هراسی

,اختلال اضطراب فراگیر (GAD)

,اختلال وسواس فکری و عملی

,اختلال فشار روانی پس از سانحه

,مفهوم سازی عمومی اختلال‌های اضطرابی

,نشانه‌های جسمانی و بدنی

,آشفتگی‌های ذهنی و شناختی:

,اجتناب‌ها و واکنش‌های رفتاری

,همه گیر شناسی اختلال‌های اضطرابی کودکان و نوجوانی

,جدول 2-1 میزان شیوع اختلال‌های اضطرابی در کودکان و نوجوانان (بیدل و ترنر، 2005)

,جدول 2-2 میزان همبودی نمونه‌هایی از کودکان که تشخیص اولیه اختلال اضطرابی داشته‌اند. (بیدل و ترنر 2005)

,دیدگاههای مختلف در مورد اضطراب

,دیدگاه روان پویایی

,دیدگاه زیست شناختی

,دیدگاه سالیوان

,دیدگاه هورنای

,دیدگاه اتو رنك

,دیدگاه آدلر

,دیدگاه رفتاری

,دیدگاه شناختی

,دیدگاه وجودی

,دیدگاه فرد مدار

,دیدگاه گشتالت درمانی

,دیدگاه سیستمی

,شیوه‌های ارتباطی والدین و تاثیر بر اضطراب کودکان

,درمان شناختی- رفتاری CBT

,CBT چگونه عمل می‌کند

,چطور فردی می‌تواند این تغییرات رفتاری را بدست آورد؟

,درمان اختلال‌های اضطرابی

,حساسیت زدایی منظم

,غرقه سازی (درمان با غرقه سازی تجسمی)

,3- الگو برداری

,کنترل اضطراب

,خود گویی مثبت

,کنترل هراسها

,مداخله مرتبط با والدین

,مشارکت خانواده در درمان CBT

,دارو درمانی

,پیشنهاداتی برای والدین با کودکان مضطرب:

,تاثیر محیط و وراثت بر اضطراب کودکان

,تاثیر اضطراب بر تحصیل کودکان

,روش مشاوره گروهی

,قوانین اساسی گروه

,فرايند مشاوره گروهي به شيوه شناختي رفتاري

,اهداف درماني گروه درماني به شيوه شناختي رفتاري

,تحقیقات انجام گرفته در داخل و خارج کشور

,تحقیقات انجام گرفته در ایران

,جمع بندي و نقد و بررسي پژوهشهاي انجام شده

 

,فصل سوم : روش اجرای پژوهش

,الف )‌ طرح پژوهش

,نمونه و نمونه گیری:

,نمونه مورد مطالعه و روش نمونه گیری

,ابزارهای اندازه گیری متغیرها

,پرسشنامه علائم مرضی کودک (CSI-4)

,مقیاس‌های پرسشنامه علائم مرضی (CSI4)

,گروه A- اختلال کاستی- بیش فعالی

,گروه B- اختلال لجبازی و نافرمانی (سوالات 26-19 در هر یک از پرسشنامه‌های والد و معلم)

,گروه C- اختلال سلوک (سوالات 41-27 در هر یک از پرسشنامه‌های والد و معلم)

,گروه D- اختلالات اضطرابی

,گروه E- اختلالات اضطرابی و تیک

,گروه G- اختلالات خلقی

,گروه H- اختلالات فراگیر رشدی (PDD)

,گروه I- اختلالات اضطرابی

,گروه J- اختلال اضطرابی

,گروه K اختلالات دفع

,متغیرها:

,اعتبار و روایی پرسشنامه (CSI4)

,مدت زمان اجرای پرسشنامه:

,شیوه نمره گذاری

,روش جمع آوری داده‌ها

 

,فصل چهارم : يافته‌هاي پژوهش

,توصیف داده‌ها:

,نمودارهای مربوط به آمار توصیفی

,نمودار1-4 نمرات مربوط به پیش آزمون اضطراب فراگیر (درگروه آزمایش)

,نمودار2-4: نمرات مربوط به پیش آزمون اضطراب فراگیر (درگروه کنترل )

,نمودار3-4نمرات مربوط به پس آزمون اضطراب فراگیر (درگروه آزمایش)

,نمودار4-4: نمرات مربوط به پس آزمون اضطراب فراگیر (درگروه کنترل )

,نمرات هراس اجتماعی گروه کنترل در پیش آزمون نمودار5-4

,نمرات هراس اجتماعی گروه آزمایش در پیش آزمون نمودار6-4

,نمرات هراس اجتماعی گروه کنترل در پس آزمون نمودار7-4

,نمرات هراس اجتماعی گروه آزمایش در پس آزمون نمودار8 -4

,نمرات –اضطراب جدایی گروه آزمایش در پیش آزمون نمودار9-4

,نمرات اضطراب جدایی گروه کنترل در پیش آزمون نمودار10-4

,نمرات اضطراب جدایی گروه آزمایش در پس آزمون نمودار11-4

,نمرات اضطراب جدایی گروه کنترل در پس آزمون نمودار12-4

,تحلیل داده‌ها

,پرسش پژوهش

,جدول 3-4 آمار توصیفی مربوط به نمرات اضطراب فراگیر

,جدول 4-4 آزمون لون برای برابری واریانس‌ها

,جدول 5-4 جدول ANCOVA اثرات بین آزمودنی‌ها (اضطراب فراگیر)

,جدول 6-4 آمار توصیفی مربوط به نمرات هراس اجتماعی

,جدول 7-4 آزمون لون برای برابری واریانس‌ها

,جدول 8-4 جدول ANCOVA آزمون اثرات بین آزمودنی‌ها (هراس اجتماعی)

,جدول 9-4 آمار توصیفی مربوط به نمرات اضطراب جدایی

,جدول 10-4 آزمون لون برای برابری واریانس‌ها

,جدول 8-4 جدول ANCOVA آزمون اثرات بین آزمودنی‌ها (اضطراب جدایی)

 

,فصل پنجم : بحث ونتیجه گیری

,الف )‌بررسي فرضيه‌ها

,پرسش اول :

,پرسش دوم :

,اين نتيجه با نتايج حاصل از پژوهشهاي :

,پرسش سوم :

,محدوديتها

,پيشنهادات :

,الف : پيشنهاد به پژوهشگران بعدي

,ب: پيشنهادات كاربردي

 

,منابع و مأخذ

,منابع فارسي :

,منابع لاتين:

,ضمائم

,پرسشنامه علائم مرضي كودكان (CSI-4) - ( براساس DSM IV) - فرم ويژه معلمان

,پرسشنامه علائم مرضي كودكان (CSI-4) - (‌براساس DSM IV) - فرم ويژه والدين

 

 



بررسي تاثير شيوه‌هاي فرزند پروري بر رشد اجتماعي كودكان 90ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسي تاثير شيوه‌هاي فرزند پروري بر رشد اجتماعي كودكان 90ص

 

قیمت : 6.000 تومان

 

,چكيده 

,فصل اول : كليات پژوهش 

,مقدمه 

,طرح مسئله 

,ضرورت و اهميت پژوهش 

,اهداف پژوهش 

,پرسش‌هاي پژوهش 

,فرضيه هاي پژوهش 

,متغيرهاي پژوهش 

,تعاريف پژوهش 

 

,فصل دوم 

,مقدمه 

,الف ) رشد اجتماعي 

,رشد اجتماعي در دوران هاي مختلف 

,رشد اجتماعي در دوره‌ي پيش دبستاني 

,رشد اجتماعي در دبستان 

,رشد اجتماعي در نوجواني 

,اهداف رشد اجتماعي 

,نظريه يادگيري اجتماعي بندورا 

,مطالعات عروسك بلوبد 

,تاريخچه‌ي فرزند پروري 

,شيوه‌ي فرزند پروري ازنظر باوم مريند 

,شيوه مقتدرانه 

,شيوه سهل انگاري 

,شيوه خودكامه 

,الگوي جديد فرزند پروري بام مريند 

,نظريه‌هاي مربوط به شيوه‌ي فرزند پروري 

,پژوهش‌هاي انجام شده در خارج و داخل كشور 

 

,فصل سوم 

,مقدمه 

,جامعه آماري پژوهش 

,نمونه و روش نمونه‌گيري 

,ابزار پژوهش 

,الف) مقياس شيوه‌هاي فرزند پروري 

,روايي 

,پايايي 

,تهيه نسخه فارسي 

,نمره گذاري 

,مقياس رشد اجتماعي و ايلند 

,پايايي 

,اعتبار 

,روش جمع آوري داده‌ها 

,روش آماري 

,فرمول ضريب هم بستگي پيرسون 

,تحليل داده‌ها 

 

,فصل چهارم 

,مقدمه 

,بخش اول : توصيف نمرات به دست آمده از آزمون‌هاي رشد اجتماعي

,وايلند و روش فرزند پروري باوم مريند 

,نتايج بدست آمده از روش فرزند پروري 

,داده هاي آماري مربوط به آزمون رشد اجتماعي وايلند 

,داده‌هاي آماري مربوط به آزمون فرزند پروري سهل گيرانه 

,داده‌هاي آماري مربوط به آزمون فرزند پروري مستبدانه 

,5-داده‌هاي آماري مربوط به آزمون فرزند پروري آزاد منشانه 

,بخش دوم : بررسي فرضيه‌هاي پژوهش 

,بررسي فرضيه اول پژوهش 

,بررسي فرضيه دوم پژوهش 

,بررسي فرضيه سوم پژوهش 

 

,فصل پنجم :

,بحث و نتيجه گيري 

,محدوديت‌هاي پژوهش 

,پيشنهادها 

 

,فصل ششم 

,خلاصه پژوهش 

,فهرست منابع

 



بررسي تأثير سبكهاي فرزند پروري والدين بر ميزان خلاقيت كودكان 126ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسي تأثير سبكهاي فرزند پروري والدين بر ميزان خلاقيت كودكان 126ص

 

قیمت : 9.000 تومان

 

,فصل اول- بررسي تأثير سبكهاي فرزند پروري والدين بر ميزان خلاقيت كودكان

,مقدمه

,بيان مسئله  

,ضرورت و اهميت تحقيق  

,اهداف تحقيق عبارتند از  

 

,فصل دوم - پيشينه تحقيق

,پيشينه تحقيق

,تعريف خلاقيت

,مفهوم خلاقيت

,نظريه هاي مربوط به خلاقيت 

,خلاقيت معمولي و خارق العاده 

,چه چيزي خلاقيت نيست؟

,تفكر خلاق 

,فرآيند خلاق 

,عوامل موثر در خلاقيت 

,عواملي كه مانع خلاقيت مي شود 

,روشهاي پرورش خلاقيت 

,ويژگي هاي كودكان خلاق 

,اشكال مختلف تخيل و جلوه هاي خلاقيت در كودكان 

,الگوي شفير 

,والدين مقتدر (همتاي ربع اول در الگوي شيفر) 

,والدين سهل گير (همتاي ربع دوم در الگوي شيفر) 

,والدين مستبد (همتاي ربع سوم در الگوي شيفر) 

,والدين مسامحه كار بي اعتنا (همتاي ربع چهارم در الگوي شيفر) 

,موقعيت و تأثير خانواده بر رفتار فرزندان 

,چگونه رفتارهاي ولدين مي تواند خلاقيت را برانگيزد 

,نيل به دستاورد – نه نمره

,والدين فعال و مستقل 

,قدرداني از خلاقيت 

,تصور ذهني از آينده 

,شوخ طبعي 

,اصول تورنس

,شيوه هاي فرزندپروري 

 

,فصل سوم- روش تحقيق

,مقدمه 

,جامعه آماري 

,نمونه آماري 

,روش آماري

,ابزار تحقيق 

,پرسشنامه شيوه هاي فرزند پروري 

,پايايي و اعتبار آزمون 

,آزمون سنجش خلاقيت 

 

فصل چهارم - تجزيه و تحليل داده ها

مقدمه 

فرضيه شماره يك  بين سبك فرزندپروري مقتدرانه والدين و خلاقيت كودكان رابطه وجود دارد.

جدول شماره 1   ميانگين خلاقيت كودكان با توجه به سبك فرزندپروري والدين

جدول شماره 2  جدول همبستگي مربوط به فرضيه شماره يك

فرضيه شماره 2  بين سبك سهل گيرانه والدين و خلاقيت كودكان رابطه وجود دارد.

جدول شماره 5   ميانگين خلاقيت كودكان با توجه به سبك فرزند پروري

جدول شماره 6  جدول همبستگي مربوط به هزينه شماره 3

فرضيه شماره 3  بين سبك فرزند پروري استبدادي والدين و خلاقيت كودكان رابطه وجود دارد.

جدول شماره 3  ميانگين خلاقيت كودكان با توجه به سبك فرزندپروري والدين

جدول شماره 4  جدول همبستگي مربوط به فرضيه شماره 2

سئوال 1  والدين بايد به بچه هاي خود اجازه دهند تا هر آنچه را كه مي‌خواهند انجام دهند.

جدول شماره 7  توزيع فراواني سبك فرزند پروري والدين

سئوال 2  بچه ها بايد فقط از آنچه كه والدينشان مي گويند پيروي كنند، در غير اين صورت بايد آنها را تنبيه كرد.

جدول شماره 8   توزيع فراواني سبك فرزند پروري والدين

سئوال 3  اگر به مشكلات بچه ها توجه شود اين دردسر را به دنبال دارد كه آنها پرورش شده و انتظارات بيشتري از والدين خواهند داشت.

جدول شماره 9   توزيع فراواني سبكهاي فرزندپروري والدين

سئوال 4  هرگاه والدين تصميمي براي بچه ها مي گيرند بايد دلايل آن را به آنها بگويند.

جدول شماره 10   توزيع فراواني سبكهاي فرزندپروري والدين

سئوال 5   اگر بچه ها نسبت به محدوديتهاي ايجاد شده در خانواده اعتراض كردند والدين بايد با صحبت كردن آنها را قانع كنند.

جدول شماره 11   توزيع فراواني سبكهاي فرزندپروري والدين

سئوال 6   والدين نبايد در كارهاي مربوط به بچه ها دخالت كنند چون بچه ها به طور ذاتي راه خودشان را پيدا مي كنند.

جدول شماره 12   جدول توزيع فراواني سبكهاي فرزندپروري والدين

سئوال 7   اگر بچه ها مطابق ميل والدين خود رفتار كنند در آينده افراد موفقي خواهند شد.

جدول شماره 13  جدول توزيع فراواني سبكهاي فرزندپروري والدين

سئوال 8   بچه ها بايد كاري را كه والدين از آنها انتظار دارند انجام دهند اما اگر انتظارات والدين غير قابل قبول بود بايد بتوانند آزادانه با والدين خود مطرح كنند.

جدول شماره 14   جدول توزيع فراواني سبكهاي فرزند پروري والدين

سئوال 9   وقتي والدين از بچه ها مي خواهند تا كاري انجام دهند بچه ها بايد بدون چون و چرا آنرا انجام دهند.

جدول شماره 15   جدول توزيع فراواني سبكهاي فرزندپروري والدين

سئوال 10   والدين نبايد بچه ها را در منزل محدود كنند بلكه بايد آنها را آزاد بگذارند تا تمام لوازم اطراف خود را دستكاري كنند.

جدول شماره 16   جدول توزيع فراواني سبكهاي فرزند پروري والدين

سوال 11   هرگاه بچه ها برخلاف ميل والدين رفتار كردند والدين بايد به جاي تنبيه آنها را راهنمايي كنند.

جدول شماره 17   جدول توزيع فراواني سبكهاي فرزندپروري والدين

سئوال 12   والدين خيلي زود بايد به بچه ها بفهمانند كه رئيس خانواده چه كسي است؟

جدول شماره 18   جدول توزيع فراواني سبكهاي فرزندپروري والدين

سئوال 13   والدين بايد در تصميم گيريهاي مربوط به خانواده فقط آنچه را كه خاص بچه ها است انجام دهند.

جدول شماره 19   جدول توزيع فراواني سبكهاي فرزندپروري والدين

سئوال 14   اگر والدين رفتار و خواسته‌هاي بچه ها را محدود نكنند بيشتر مشكلات حل مي شود.

جدول شماره 20  جدول توزيع فراواني سبكهاي فرزندپروري والدين

سئوال 15   والدين بايد هنگام تصميم گيري در مورد مسائل و برنامه هاي خانواده نظر بچه ها را دخالت دهند و از آنها نيز نظرخواهي كنند.

جدول شماره 21  جدول توزيع فراواني سبكهاي فرزندپروري والدين

سئوال 16  والدين بايد بچه هايي كه با نظر آنها مخالفت مي كنند به شدت برخورد نمايند.

جدول شماره 22   جدول توزيع فراواني سبكهاي فرزندپروري والدين

سئوال 17   والدين بايد به بچه ها اجازه دهند تا در كارهاي خودشان تصميم گيرنده باشند.

جدول شماره 23   جدول توزيع فراواني سبكهاي فرزندپروري والدين

سئوال 18  شوخي و بازي كردن بچه ها در حضور والدين توهين به آنهاست.

جدول شماره 24   جدول توزيع فراواني سبكهاي فرزندپروري والدين.

سئوال 19  بچه ها به بازي و توزيع نياز دارند براي اين كار والدين بايد به آنها اجازه دهند هر وقت دلشان خواست از منزل خارج شوند.

جدول شماره 25   جدول توزيع فراواني سبكهاي فرزندپروري والدين

سئوال 20  بايد به بچه ها اجازه داده شود كه اگر فكر مي كنند نظراتشان از نظرات والدين فرد بهتر است آن را ابراز كنند.

جدول شماره 26   جدول توزيع فراواني سبكهاي فرزندپروري والدين

سئوال 21  وقتي بچه ها مرتكب اشتباهي مي شوند هيچ گاه نبايد آنها را سرزنش كرد.

جدول شماره 27  جدول توزيع فراواني سبكهاي فرزندپروري والدين

سئوال 22   اگر والدين تصميمي برخلاف ميل بچه ها گرفتند در چنين مواردي بايد در مورد آن با بچه ها گفتگو كنند و حتي اگر اشتباه كرده بودند آن را بپذيرند.

جدول شماره 28    جدول توزيع فراواني سبكهاي فرزندپروري والدين

سئوال 23  گاهي اوقات والدين با بچه ها سازش كنند نه اينكه هميشه انتظار داشته باشند كه بچه ها با آنها سازش كنند.

جدول شماره 29  جدول توزيع فراواني سبكهاي فرزندپروري والدين

سئوال 24  بچه ها را بايد آزاد گذاشت تا خودشان تجربه كسب كنند.

جدول شماره 30   جدول توزيع فراواني سبكهاي فرزندپروري والدين

سئوال 25  بعضي از بچه ها ذاتاً بد نيستند و بايد طوري تربيت شوند كه از والدين خود بترسند.

جدول شماره 31  جدول توزيع فراواني سبكهاي فرزندپروري والدين

سئوال 26  بچه ها وقتي بزرگ شوند از سخت گيريهاي والدين خود سپاسگزاري خواهند كرد.

جدول شماره 32   جدول توزيع فراواني سبكهاي فرزندپروري والدين

سئوال 27   وقتي بچه ها دچار مشكل و دردسر مي شوند (كاري خطايي انجام مي دهند) بايد بدانند كه با مطرح كردن آن مشكل براي والدين خود تنبيه نمي‌شوند.

جدول شماره 33   جدول توزيع فراواني سبكهاي فرزندپروري والدين

سئوال 28  در مجالس و ميهماني ها بايد بچه ها را آزاد گذاشت تا محيط اطراف خود را دست كاري كنند تا حس كنجكاوي آنها ارضا شود.

جدول شماره 34   جدول توزيع فراواني سبكهاي فرزندپروري والدين

سئوال 29   بچه ها جدول و كوشا نخواهند بود مگر اينكه درباره كارهاي آنها سختگيري آنها.

جدول شماره 35  جدول توزيع فراواني سبكهاي فرزندپروري والدين

سئوال 30   اگرچه بچه ها تجربه كمي دارند اما گاهي اوقات نظر آنها بهتر از نظر والدين است.

جدول شماره 36   توزيع فراواني سبكهاي فرزندپروري والدين

 جدول شماره 37   توزيع فراواني خلاقيت كودكان

جدول شماره 38   توزيع فراواني خلاقيت كودكان

جدول شماره 39   توزيع فراواني خلاقيت كودكان

جدول شماره 40   جدول توزيع فراواني خلاقيت كودكان

جدول شماره 41   جدول توزيع فراواني خلاقيت كودكان

جدول شماره 42   توزيع فراواني خلاقيت كودكان

جدول شماره 43   توزيع فراواني خلاقيت كودكان

جدول شماره 44   توزيع فراواني خلاقيت كودكان

تعاريف نظري واژه ها  

 

 



بررسي تأثير رسانه هاي خارج از كشور بر علاقه جوانان 20 الي 30 سال به پان تركيسم 60ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسي تأثير رسانه هاي خارج از كشور بر علاقه جوانان 20 الي 30 سال به پان تركيسم 60ص

 

قیمت : 5.000 تومان

 

 

,چكيده

,مقدمه

,فصل اول: مقدمه و كليات 1

,مقدمه 2

,بيان مسئله 3

,اهداف ويژه تحقيق5

,سؤالات تحقيق 6

,فرضيات تحقيق 7

,فصل دوم : پيشينه موضوع و چارچوب نظري آن 8

,نگاهي به سابقه تاريخي پان تركيسم در آذربايجان 9

,بحث هاي نظري درباره مسئله قوميت و ناسيوناليسم قومي 11

,مفهموم بندي قوميت و گروههاي قومي 12

,ظهور و گرايشهاي سياسي در آذربايجان 16

,نقش نخبگان سياسي و فكري در شكل دادن به هويت قومي 16

,قوم گرايي و سياست بين الملل 18

,شكل گيري هويت قومي در جريان مبارزه نخبگان براي كسب قدرت 19

,تاريخچه راديو و تلويزيون جمهوري آذربايجان 21

,مهمترين شبكه هاي تلويزيوني جمهوري آذربايجان 21

,شبكه تلويزيوني ANS 21

,شبكه تلويزيوني Space 22

,شبكه تلويزيوني Lider 23

,شبكه تلويزيوني اجتماعي جمهوري آذربايجان 23

,شبكه تلويزيوني AZ TV 24

,تلويزيون آزادليق 25

,شبكه هاي تلويزيوني كه توسط عناصر قوم گرا پان تركيسم راه اندازي شده است 26

,تلويزيون نداي آذربايجان 26

,تلويزيون اودلاريوردو26

,تلويزيون آنا يورد 27

,تلويزيون گوني آذربايجان(گوناز تي وي) 27

,شواهد تحقيق 29

,فصل سوم : روش اجراي تحقيق 30

,نوع و روش تحقيق 31

,ابزار و روش گرد آوري اطلاعات 31

,روش گرد آوري اطلاعات 31

,جامعه آماري و نمونه 32

,نمونه گيري 32

,اعتبار و روايي پرسشنامه 32

,پايايي پرسشنامه 33

,روش تجزيه و تحليل 33

,فصل چهارم : تجزيه و تحليل يافته ها 34

,جمعيت كلي استان به تفكيك شهرستانها 35

,جدول مربوط به مباني نظري 36

,جدول توزيع درصد فراواني 37

,تحليل و شرح جدول توزيع درصد فراواني و رسم نمودار مربوطه 39

,فصل پنجم: نتيجه گيري و پيشنهادات 55

,اهم نتايج تحقيق 56

,پيشنهادات 57

,محدوديتهاي تحقيق 58

,منابع

 



بررسي تاثير رنگها بر روي يادگيري كودكان مقطع اول دبستان 47ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسي تاثير رنگها بر روي يادگيري كودكان مقطع اول دبستان 47ص

 

قیمت : 4.000 تومان

 

,چكيده

,فصل اول : كليات تحقيق

,مقدمه

,بيان مسئله

,سوال مسئله

,اهداف تحقيق

,اهميت و ضرورت تحقيق

,فرضيه تحقيق

,متغير هاي تحقيق

,يادگيري و بهداشت رواني(كتاب بهداشت رواني)

,روش هاي ياد گيري

,پاسخ شرطي

,طرق از بين بردن رفتار شرطي

,تجارب هيجاني

,ادامه ي رفتار شرطي

,حل مسائل

,يادگيري بر اساس آزمايش و خطا

,كارل راجرز بصيرت را چنين تعريف مي كند

,قانون تاثير و تقويت رفتار

,تعميم يا انتقال يادگيري

,مراحل سازگاري

 

,فصل سوم : روش تحقيق

,جامعه مورد مطالعه

,حجم نمونه

,روش نمونه گيري

,ابزار اندازه گيري در تحقيق حاضر

,روش آماري مربوط به زمينه ها

,روش تحقيق

 

,فصل چهارم : يافته ها و تجزيه و تحليل داده ها

,نمرات خام براي دو گروه دختران و پسران

 

,فصل پنجم : بحث و نتيجه گيري

,بحث و نتيجه گيري

,پيشنهادات

,محدوديت ها

,منابع و مآخذ

 

 



بررسی تأثیر مشاوره گروهی بارویکرد تحلیل رفتار متقابل برسازگاری دانش آموزان 100ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسی تأثیر مشاوره گروهی بارویکرد تحلیل رفتار متقابل برسازگاری دانش آموزان 100ص

 

قیمت : 7.000 تومان

           

 

,چكيده 1

,فـصـل اول

,كليات تحقيق

,مقدمه 2

,بيان‌مسئله  3

,ضرورت و اهميت مسئله تحقيق  5

,اهداف پژوهش  6

,فرضيه‌هاي پژوهش

,متغيرهاي پژوهش  7

,تعاريف متغیرها(مفهومي و عملياتي 8

,تعریف نظری مشاوره گروهی با رويكرد تحليل رفتار متقابل8

,تعریف عملیاتي مشاوره گروهی با رويكرد تحليل رفتار متقابل8

,تعریف نظری سازگاری  9

,تعریف عملیاتي سازگاری  10

 

,فصل دوم

,ادبيات و پيشينة تحقيق

,مقدمه 13

,بخش اول: سازگاری و مبانی نظری آن 13

,تعریف سازگاری13

,عوامل موثربرسازگاری  14

,انواع سازگاری  17

,روشها یا اشکال سازگاری  23

,ملاکهای سازگاری مطلوب  24

,ویژگیهای افراد سازگار  25

,بخش دوم: تحلیل رفتار متقابل  27

,نظریه تحلیل رفتار متقابل  27

,مبانی نظری تحلیل رفتار متقابل 28

,الگوی حالات نفسانی  28

,موقعيت‌های روانی و طرحهای زندگی  32

,آسیب شناسی روانی  34

,الف : آسیب شناسی ساختی  24

,ب: آسیب شناسی کارکردی  35

,هدف درمان در تحلیل رفتار متقابل  35

,فرآیند گروهی در رویکرد تحلیل رفتار متقابل  36

,مشاوره و درمان  38

,الف : تحلیل درمان ساختار 38

,ب: تحلیل درمان تبادلها  39

,ارزشهای مشاوره گروهی40

,جمع بندی مطالب42

,بخش سوم: مروری برپیشینه  تحقیق  43

,مطالعات صورت گرفته در داخل کشور43

,مطالعات صورت گرفته در خارج از کشور  46

,تحلیل و نتیجه گیری سازگاری از دیدگاه تحلیل رفتار متقابل  48

 

,فصل سوم

,روش اجراي تحقيق

,مقدمه 52

,روش تحقيق 52

,جامعه آماري تحقيق  52

,نمونه و روش نمونه گیری52

,ابزاراندازه گیری و روایی وپایایی آن  53

,پرسشنامه سینهاوسینگ  53

,پایایی پرسشنامه سینهاوسینگ  55

,روایی (اعتبار) پرسشنامه سینهاوسینگ55

,روش تجزيه و تحليل داده‌ها  56

,شیوه اجرا ومراحل انجام پژوهش  56

,گزارش جلسات مشاوره گروهی با رويكرد تحليل رفتار متقابل57

 

,فصل چهارم

,تجزيه و تحليل اطلاعات

,مقدمه 60

,اطلاعات توصيفي مربوط به مشخصات دموگرافيك نمونه‌هاي تحقيق  62

,تجزيه و تحليل داده‌ها 73

,فرضیه اصلی  74

,فرضيه فرعی اول 75

,فرضيه فرعی دوم  76

,فرضيه فرعی سوم 77

 

,فصل پنجم

,بحث و نتيجه گيري

,مقدمه  80

,يافته‌هاي پژوهش 80

,الف : نتایج حاصل از توصیف داده ها  80

,ب: بحث و تفسیر نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل فرضیه ها  81

,پـيشنـهادات تحقيق  87

,الف- پيشنهادهاي  برخاسته از پژوهش  87

,ب- پيشنهادات براي انجام تحقيقات بعدي 88

,محدودیتها  88

,منـابـع

,منابع فارسي 90

,منابع لاتين 95

,پيـوست

,پيوست 1- پرسشنامه سینهاوسینگ و كليد پرسشنامه

,پيوست 2- فرم ساختار بانک اطلاعات ، پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری 

,پیوست 3- فرم ارائه چکیده پایان نامه یا رساله

,پيوست 4 – خلاصه كامل جلسات گروهي 

 

فهرست جداول

 

جدول 1-3 :  ضرایب پایایی پرسشنامه سازگاری سینهاوسینگ  55

جدول 2-3 : ماتریس همبستگی سه حوزه پرسشنامه سازگاری سینهاوسینگ  55

جدول 1-4 : توصیف ویژگی های نمونه های مورد پژوهش  62

جدول 2-4 : توزیع فراوانی سطح تصحیلات والدین نمونه های مورد پژوهش  62

جدول 3-4 : توزیع فراوانی شغل والدین نمونه های مورد پژوهش  63

جدول 4-4: توزیع فراوانی رشته های تحصیلی والدین نمونه های مورد پژوهش  64

جدول 5-4: توزیع فراوانی پایه تحصیلی والدین نمونه های مورد پژوهش  64

جدول 6-4 : توزیع فراوانی سازگاری عاطفی ، اجتماعی و آموزشی نمونه های مورد پژوهش  69

جدول 7-4 : نتایج توصیفی مولفه های سازگاری دردو گروه آزمایش و کنترل  70

جدول 8-4: نتایج تحلیل کواریانسی مقایسه نمرات پس آزمون گروه آزمایش با کنترل در مقیاس سازگاری کل74

جدول 9-4: نتایج کواریانسی مقایسه نمرات پس آزمون گروه آزمایش با کنترل در مولفه اجتماعی مقیاس سازگاری  75

جدول 10-4 : نتایج کواریانسی مقایسه نمرات پس آزمون گروه آزمایش با کنترل در مولفه اجتماعی مقیاس عاطفی  76

جدول 11-4: نتایج کواریانسی مقایسه نمرات پس آزمون گروه آزمایش با کنترل در مولفه اجتماعی مقیاس آموزشی77

جدول 12-4 : نتایج آزمون T گروههای مستقل برای مقایسه میانگین سازگاری در پایه اول و دوم  78

 

 

فهرست نمودارها

 

نمودار 1-4 : ترتیب تولد نمونه های مورد پژوهش  65

نمودار 2-4 : فراوانی و درصد مولفه های سازگاری در نمونه های مورد پژوهش  67

نمودار 3-4 : نتایج توصیفی مولفه های سازگاری در دو گروه آزمایش و کنترل  72

 

 



بررسي تاثير تنيدگي بر افراد سالم وافراد متبلا به بيماري ميگرن 94ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسي تاثير تنيدگي بر افراد سالم وافراد متبلا به بيماري ميگرن 94ص   

 

قیمت : 7000 تومان

 

,چكيده  7

,فصل اول :كليات  8

,مقدمه  9

,طرح مساله  13

,اهداف پژوهش  15

,ضرورت تحقيق  16

 

,فصل دوم : نگاهي به تاريخچه هاي پژوهش  17

,مقدمه  18

,ادبيات تحقيق ( استرس )  20

,پيشينه نظري ( استرس)  25

,تعريف سردرد هاي ميگرني  27

,انواع سردرد  28

,سردرد شرياني از نوع ميگرن  29

,تعريف ميگرن ( تاريخچه )  30

,نشانه هاي ميگرن  34

,ميگرن چند مرحله دارد  36

,فراواني سردرد ميگرن  38

,انواع مختلف ميگرن  41

,ميگرن كلاسيك  42

,ميگرن چشمي  43

,ميگرن بازيلر  44

,ميگرن يائسكي  45

,علت شناسي  46

,اختلالات عروق مغز  47

,احتلالات زيست – شيميايي  49

,خواب  52

,عوامل روانشناختي  54

,تشخيص اختراقي  55

,درمان گري ميگرن  56

,ساير روشهاي درمان گري  57

,پيشينه تحقيق  58

,تحقيقات صورت گرفته در خارج از ايران  61

,تحقيقات صورت گرفته در ايران  63

 

,فصل سوم : روش تحقيق  64

,مقدمه  65

,جمعيت هدف  66

,روش اجرا  68

,روش آماري  70

 

,فصل چهارم : يافته ها و تجزيه و تحليل داده ها 71

,مقدمه  72

,يافته ها وتجريه و تحليل داده ها 75

,جدول 2-4 مقايسه تاثير تنيدگي بر افراد سالم وداراي سردرد ميگرني  76

 

,فصل پنجم : بحث و نتيجه گيري   80

,نتيجه گيري  81

,بحث درمورد يافته هاي تحقيق  82

,محدوديت ها و پيشنهادات  83

,پيشنهادات  84

,منابع  86

,ضمائم  88

,پرسشنامه

 



بررسي تأثير موسيقي در كاهش اضطراب و دلهره 70ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 بررسي تأثير موسيقي در كاهش اضطراب و دلهره 70ص

 

قیمت : 6.000 تومان

 

 

,فصل اول - كليات تحقيق

,مقدمه

,بيان مساله

,سوال مسئله

,اهداف تحقيق

,اهميت و ضرورت تحقيق

,فرضيه تحقيق

,متغيرهاي تحقيق

,تعاريف عملياتي واژه ها و مفاهيم

,فصل دوم – پيشينه تحقيق

,اضطراب

,يادگيري اضطراب

,1- محبت ( پاداش ) – خشم ( تنبيه ) به مقدار مساوي

,2- محبت ( پاداش ) بدون تنبيه

,3- خشم ( تنبيه ) بدون پاداش

,4- محبت ( پاداش ) كم – خشم ( تنبيه ) زياد

,5- محبت ( پاداش ) زياد – خشم ( تنبيه ) كم

,اضطراب سركوب كننده است

,اضطراب

,دستگاه رواني

,رشد روان جنسي

,نابهنجاريها و اختلالات رواني

,اختلالات اضطرابي

,اضطراب تعميم يافته

,اضطراب رعبي

,فوبي

,هانز كوچولو ( مورد مشهودي از فوبي )

,وسواس فكري و عملي

,علل اختلالات اضطرابي

,ديدگاه زيست شناختي

,2- ديدگاه روان پويايي

,3- ديدگاه رفتار گرايي

,4- ديدگاه شناختي

,5-ديدگاه انسان گرايي و اصالت وجودي

,نظريه نئوفرويديها درباره اضطراب

,آدلر و روان شناسي فردي

,كارل يونگ و روان شناسي تحليلي

,اريك فرام

,هينز كاهوت

,فصل سوم – روش تحقيق

,جامعه مورد مطالعه

,حجم نمونه

,روش نمونه گيري

,ابزار اندازه گيري در تحقيق حاضر

,روش آماري مربوط به فرضيه ها

,روش تحقيق 

,فصل چهارم – يافته ها وتجزيه وتحليل داده ها

,مقدمه

,جدول 1-4   نمرات آزمودنيها از گزينه بله آزمون در اضطراب و تاثير موسيقي بر روي آن و فراواني و درصد فراواني اين آزمون

,جدول 2-4  فراوانيهاي مورد انتظار مشاهده شده در رابطه با تاثير موسيقي پاپ بر كاهش اضطراب

,نمودار ترسيم كاهش اضطراب در بين دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد ابهر به خصوص رشته مديريت صنعتي در سال 85-83

,فصل پنجم – بحث و نتيجه گيري

,بحث و نتيجه گيري

,منابع

,ضمايم - ( پرسش نامه اضطراب سنج كتل )