بررسی رابطه بین نقاشی و شخصیت کودکان 90ص
بررسی رابطه بین نقاشی و شخصیت کودکان 90ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسی رابطه بین نقاشی و شخصیت کودکان 90ص

قیمت : 7000 تومان

 

,چكیده فصل اول

,بیان مسئله

,اهداف پژوهش

,اهمیت پژوهش

,فرضیه

,تعاریف عملیاتی

,الف: تعریف رشد شناختی

,ب: تست آدمك رنگی

,سایر فرضیهها

 

,فصل اول

,مقدمه

,بیان مسئله

,اهداف پژوهش

,اهمیت پژوهش

,فرضیه

,دلایل ارائه فرضیه

,متغیرهای تحقیق

,سایر فرضیهها

,تعریف واژهها

,الف- تعریف نظری

,ب- تعریف عملی

,تحول شناختی (رشدشناختی)

,زمینه تحول شناختی

,تست آدمك رنگی

 

,چكیده فصل دوم

,سوابق تحقیق

,بررسی نقاشی از دیدگاههای مختلف

,الف- دیدگاه تكاملی

,ب- دیدگاه پیاژه از نقاشی

,ج- دیدگاه روانكاوی

,د- دیدگاه هنرمندانه

,4-دیدگاه هنرمندانه

,تفاوتهای پسران و دختران

,بكارگیری رنگ در نقاشی

 

,فصل دوم

,اولین وسیله آموزش

,نقاشی چیست؟

,بررسی دیدگاههای مختلف راجع به نقاشی

,دیدگاه تكاملی: (نقاشی به مثابه بازی)

,دیدگاه پیاژه

,مراحل رشد از نظر پیاژه

,الف - مرحله حسی - حركتی

,ب- مرحله پیش عملیاتی

,ج- مرحله عملیاتی عینی

,د- مرحله عملیات صوری

,دیدگاه روانكاوی

,سوابق تحقیق

,پژوهش در مورد نقاشی

,نقاشیهای فرافكنی

,نقاشی سالم

,الف- امنیت و اعتماد به نفس

,ب- باز بودن

,ج- ثبات و نظم

,عوامل مؤثر در بیان نقاشی كودكان

,تفاوتهای خلقی در كودكان

,میزان فعال بودن

,تحریكپذیری

,بازداری و ترس

,تفاوتهای پسران و دختران

,تكامل چهرهنگاری

,مراحل تحول شناختی

,شكل آدم

,بكارگیری رنگ در نقاشی

,منشاء اهمیت رنگ

 

,چكیده فصل سوم

,طرح مسأله

,ابزار پزوهش

,تست آدمك رنگی

,جامعه آماری

,روش نمونهگیری

,روش اجراء

 

,فصل سوم

,طرح مسأله

,ابزار پژوهش

,تست آدمك رنگی

,جامعه آماری

,نمونه آماری

,روش نمونهگیری

,روش آماری

,فرمول آزمون t برای گروههای مستقل

,روش اجرا

,قابلیت اعتماد و اعتبار آزمون ترسیم آدمك

فصل چهارم

توصیف اطلاعات

جدول (1-2) - توزیع فراوانی نمرات سر دختران 6 ساله

نمودار (2-2) – هیستوگرام نمرات سر دختران 6 ساله

جدول (3-2) – توزیع فراوانی نمرات سر پسران 6 ساله

نمودار (4-2) – هیستوگرام نمرات سر پسران 6 ساله

جدول (5-2) – توزیع فراوانی نمرات طرح بدن دختران 6 ساله

نمودار (6-2) – هیستوگرام نمرات طرح بدن دختران 6 ساله

آزمون معنیدار بودن میانگین نمرات سر دختران و پسران 6 ساله

جدول (7-2) – توزیع فراوانی نمرات طرح بدن پسران 6 ساله

نمودار (8-2) – هیستوگرام نمرات طرح بدن پسران 6 ساله

جدول (9-2) – توزیع فراوانی نمرات لباس دختران 6 ساله

نمودار (10-2) – هیستوگرام نمرات لباس دختران 6 ساله

جدول (1-3) – توزیع فراوانی نمرات لباس پسران 6 ساله

نمودار (10-2) – هیستوگرام نمرات لباس پسران 6 ساله

جدول (3-3) – توزیع فراوانی سر پسران 6 ساله

نمودار (4-3) – هیستوگرام نمرات كلی دختران 6 ساله

جدول (5-3) – توزیع فراوانی نمرات پسران 6 ساله

نمودار (6-3) – هیستوگرام نمرات كلی پسران 6 ساله

جدول (7-3) – توزیع فراوانی سر دختران 7 ساله

نمودار (8-3) – هیستوگرام مربوط به نمرات سر دختران 7 ساله

جدول (9-3) – توزیع فراوانی نمرات سر پسران 7 ساله

نمودار (10-3) – هیستوگرام مربوط به نمرات سر پسران 7 ساله

جدول (1-4) – توزیع فراوانی نمرات طرح بدن دختران 7 ساله

نمودار (2-4) – هیستوگرام مربوط به نمرات طرح بدن دختران 7 ساله

جدول (3-4) – توزیع فراوانی نمرات طرح بدن پسران 7 ساله

نمودار (4-4) – هیستوگرام نمرات طرح بدن پسران 7 ساله

جدول (5-4) – توزیع فراوانی نمرات لباس دختران 7 ساله

نمودار (6-4) – هیستوگرام مربوط به نمرات لباس دختران 7 ساله

جدول (7-4) – توزیع فراوانی در نمرات لباس پسران 7 ساله

نمودار (6-4) – هیستوگرام مربوط به نمرات لباس پسران 7 ساله

جدول (9-4) – توزیع فراوانی نمرات كلی دختران 7 ساله

نمودار (10-4) – هیستوگرام نمرات كلی دختران 7 ساله

جدول (1-5) – توزیع فراوانی نمرات كلی پسران 7 ساله

نمودار (2-5) – هیستوگرام مربوط به نمرات كلی پسران 7 ساله

جدول (3-5) – توزیع فراوانی نمرات سر دختران 8 ساله

نمودار (4-5) – هیستوگرام مربوط به نمرات سر دختران 8 ساله

جدول (5-5) – توزیع فراوانی نمرات سر پسران 8 ساله

نمودار (6-5) – هیستوگرام مربوط به نمرات سر پسران 8 ساله

جدول (7-5) – توزیع فراوانی نمرات طرح بدن دختران 8 ساله

نمودار (8-5) – هیستوگرام مربوط به نمرات طرح بدن دختران 8 ساله

جدول (9-5) – توزیع فراوانی نمرات طرح بدن پسران 8 ساله

نمودار (10-5) – هیستوگرام مربوط به نمرات طرح بدن پسران 8 ساله

جدول (1-6) – توزیع فراوانی نمرات لباس دختران 8 ساله

نمودار (2-6) – هیستوگرام مربوط به نمرات لباس دختران 8 ساله

جدول (3-6) – توزیع فراوانی لباس پسران 8 ساله

نمودار (4-6) – هیستوگرام مربوط به نمرات لباس پسران 8 ساله

جدول (5-6) – توزیع فراوانی نمرات كلی دختران 8 ساله

نمودار (6-6) – هیستوگرام مربوط به نمرات كلی دختران 8 ساله

جدول (7-6) – توزیع فراوانی نمرات كلی پسران 8 ساله

نمودار (8-6) – هیستوگرام مربوط به نمرات كلی پسران 8 ساله

جدول (9-6) – توزیع فراوانی به نمرات سر دختران 9 ساله

نمودار (10-6) – هیستوگرام مربوط به نمرات سر دختران 9 ساله

جدول (1-7) – توزیع فراوانی نمرات سر پسران 9 ساله

نمودار (2-7) – هیستوگرام مربوط به نمرات سر پسران 9 ساله

جدول (3-7) – توزیع فراوانی نمرات طرح بدن دختران 9 ساله

نمودار (4-7) – هیستوگرام مربوط به نمرات طرح بدن دختران 9 ساله

جدول (5-7) – توزیع فراوانی نمرات طرح بدن پسران 9 ساله

نمودار (6-7) – هیستوگرام مربوط به طرح بدن پسران 9 ساله

جدول (7-7) – توزیع فراوانی نمرات لباس دختران 9 ساله

نمودار (8-7) – هیستوگرام مربوط به نمرات لباس دختران 9 ساله

جدول (9-7) – توزیع فراوانی لباس پسران 9 ساله

نمودار (10-7) – هیستوگرام مربوط به نمرات لباس پسران 9 ساله

جدول (1-8) – توزیع فراوانی نمرات كلی دختران 9 ساله

نمودار (2-8) – هیستوگرام مربوط به نمرات كلی دختران 9 ساله

جدول (3-8) – توزیع فراوانی نمرات كلی پسران 9 ساله

نمودار (4-8) – هیستوگرام مربوط به نمرات كلی پسران 9 ساله

مقایسه سنی نمرات كلی دختران با یكدیگر

الف- مقایسه نمرات كلی دختران 7 ساله با نمرات كلی دختران 6 ساله

ب- مقایسه نمرات كلی دختران 7 ساله با نمرات كلی دختران 8 ساله

ج- مقایسه نمرات كلی دختران 8 ساله با نمرات كلی دختران 9 ساله

نمودار (9-8) - چندضلعی مقایسه سنی نمرات كلی دختران

مقایسه سنی نمرات كلی پسران با یكدیگر

الف- مقایسه نمرات كلی پسران 7 ساله با نمرات كلی پسران 6 ساله

ب- مقایسه نمرات كلی پسران 7 ساله با نمرات كلی پسران 8 ساله

ج.مقایسه نمرات كلی پسران 8 ساله با نمرات كلی پسران 9ساله

نمودار (10-8) - چندضلعی مقایسه سنی نمرات كلی پسران

جدول (1-9) – میانگین مقیاسهای دختران

جدول (2-9) – میانگین مقیاسهای پسران

جدول (1-9) – میانگین مقیاسهای دختران

نمودار (3-9) - چندضلعی مقایسه نمرات كلی دختران و پسران

نمودار (4-9) - چندضلعی مقایسه سنی نمرات كلی دختران و پسران

شیوة اجرا نمرهگذاری و نتایج آماری آزمون آدمك رنگی

جدول شماره 1- هنجارگزینی چاركی «مقیاس سر» در پسران براساس سن تقویمی

جدول شماره 2- هنجارگزینی چاركی «مقیاس طرح بدنی» در پسران براساس سن تقویمی

جدول شماره 3- هنجارگزینی چاركی «مقیاس لباس» در پسران براساس سن تقویمی

جدول شماره 4- هنجارگزینی چاركی «مقیاس كلی در پسران» (براساس سن تقویمی)

جدول شماره 5- هنجارگزینی چاركی «مقیاس سر» در دختران براساس سن تقویمی

جدول شماره 6- هنجارگزینی چاركی «مقیاس طرح بدنی» در دختران براساس سن تقویمی

جدول شماره 7- هنجارگزینی چاركی «مقیاس لباس» در دختران براساس سن تقویمی

جدول شماره 8- هنجارگزینی چاركی «مقیاس كلی» در دختران براساس سن تقویمی

ورقه نمرهگذاری تست آدمك رنگی

الف) جدول شماره 1- مقیاس تحولیافتگی

 

فصل پنجم

بحث و نتیجهگیری

مزایای ابزارهای گردآوری اطلاعات

محدودیتهای خارج از كنترل پژوهشگر

الف- یادگیری نقاشی

ب- میزان علائق و انگیزش آزمودنی

ج- ترتیب تولد

د- میزان هوش

و- وضیت تحصیلی والدین

م- تفاوتهای بین فردی

پیشنهادات

 

منابع

ضمیمه

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





Test