بررسي رابطه ميان جهت گيري هدف با خود تنظيمي يادگيري و پيشرفت تحصيلي در دانش آموزان 64ص
قیمت : 5500 تومان
,چكيده
,مقدمه
o بیان مساله
,2-1- اهداف تحقیق
,هدف كلي
,اهداف جزئي
,3-1- ضرورت تحقیق
,4-1-فرضيه هاي تحقيق
,5-1- تعاريف تحقيق
,تعریف ارزشیابی
,تعريف ارزشيابي پيشرفت تحصيلي
,تعیین هدفهاي آموزشي
,حوزهي شناختي
,حوزهي عاطفي
,حوزهي رواني- حركتي
,معیارهای یک نظام ارزشیابی خوب ( جهت گيري هدف )
,1 - ارزشیابی مهارتهای تفکر و یادگیری دانش آموزان
,2 - ارزشیابی در خارج از مدرسه و کلاس
,3 - ارزشیابی پوشه ای
,4 – ارزشیابی براساس تفکر واگرا
,5 - روش وقایع حساس
,6 – ارزشیابی اطلاعات پایه
,7 - ارزشیابی بدفهمی ها و پیش پندارها
,8 - کاغذ یاد داشت
,9 - مساله های مستند
,10 - شبکه رده بندی
,11 - فهرست مشاهدات
,12- پروژه
,13 - خود ارزشیابی
,14 - سنجش عملکرد
,15 - کارنما
,نتیجه گیری و پیشنهادات ارزشيابي پيشرفت تحصيلي
,مهمترين عوامل فردي كه در پيشرفت تحصيلي ( افت تحصيلي) نقش دارند
,هدف
,عزت نفس
,انگيزه
,روشهاي ايجاد انگيزه رياضيات در دانش آموزان
,اضطراب
,روشهاي پيشگيري از اضطراب امتحان
,روش مطالعه
,هوش
,پايداري هوش
,7 - توجه
,برنامه ريزي
,جنس
,عوامل جسماني
,نارسا خواني
,سازش نايافتگي رفتاري
,شرايط عاطفي و رواني
,غيبت از مدرسه
,تحقیقات انجام شده
o الف : تحقيقات خارجي پيشرفت تحصيلي
,2-2- ب : تحقیقات داخلي پيشرفت تحصيلي
,روش تحقيق
o افراد نمونه
,2-3- ابزار تحقيق
,1-2-3-مقياس جهت گيري هدف
,2-2-3- مقياس خود تنظيمي يادگيري
,3-3- روايي و پايايي مقياس ها
,يافته هاي تحقيق :
,يافته ها
o بررسي رابطه ي ميان جهت گيري هدف با خودتنظيمي يادگيري در كل گروه مورد پژوهش
,2-4- بررسي رابطه ي ميان جهت گيري هدف با پيشرفت تحصيلي در كل گروه مورد پژوهش
,3-4- بررسي رابطه ميان جهت گيري هدف با پيشرفت تحصيلي در پسران و دختران
,4-4- بررسي رابطه ي ميان جهت گيري هدف با خودتنظيمي يادگيري در پسران و دختران
,بحث و نتيجه گيري
,پيشنهادات
,يادداشت ها
,فهرست منابع
,الف- فارسي
,ب- انگليسي
نظرات شما عزیزان: