بررسی عوامل موثر بر شکل گیری هویت اجتماعی دانش آموزان متوسطه از سه بعد دینی ، خانوادگی و ملی 110ص
بررسی عوامل موثر بر شکل گیری هویت اجتماعی دانش آموزان متوسطه از سه بعد دینی ، خانوادگی و ملی 110ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسی عوامل موثر بر شکل گیری هویت اجتماعی دانش آموزان متوسطه از سه بعد دینی ، خانوادگی و ملی 110ص

 

قیمت : 8.000 تومان

 

 

چكيده

فصل اول طرح تحقيق

1ـ1 مقدمه

1ـ2 عنوان تحقيق

1ـ3 بيان مسأله

1ـ4 اهميت و ضرورت تحقيق

اهداف تحقيق

محدوده زماني و مكاني تحقيق

مروري بر مطالعات پيشين

1ـ تحقيقات انجام شده داخلي

ـ1 تحقيقات انجام شده خارجي

ـ1 نتيجه گيري از تحقيقات انجام شده داخلي و خارجي

تعاريف مفهوم هويت

چگونه مي توان هويت اجتماعي را تعريف كرد؟

به طور خلاصه

موانع و تنگناهاي تحقيق

فصل دوم مباني و چارچوب نظري تحقيق

1-2 مقدمه

2-2 مباحث نظري

1-2-2 اميل دوركيم

2-2-2 تالكوت پارسونز

3-2-2ماكس وبر

4-2-2 كنش متقابل نمادي

چارلز هارتون كولي

6-2-2 جورج هربرت ميد

 

 

 

اروينگ گافمن

8-2-2 پيتر بورك

3-2 چارچوب نظري مورد استفاده تحقيق

4-2 پرسش های تحقیق

5-2 فرضیات تحقیق

فصل سوم روش تحقيق

1-2 مقدمه

2-2 مباحث نظري

1-2-2 اميل دوركيم

2-2-2 تالكوت پارسونز

3-2-2ماكس وبر

4-2-2 كنش متقابل نمادي

چارلز هارتون كولي

6-2-2 جورج هربرت ميد

اروينگ گافمن

8-2-2 پيتر بورك

3-2 چارچوب نظري مورد استفاده تحقيق

4-2 پرسش های تحقیق

5-2 فرضیات تحقیق

1-3 مقدمه

2-3 نوع تحقیق

3-3 تعاریف نظری و عملی متغیرهای تحقیق

1-3-3 تعریف نظری متغیرهای تحقیق

2-3-3 تعریف عملی متغیرهای تحقیق

5-3 شاخص سازی متغیرهای تحقیق

1-5-3- شاخص سازی متغیرهای مستقل شماره سوال در پرسشنامه

6-3- قابلیت اعتماد شاخصها (آلفای کرانباخ)

7-3 اعتبار تحقیق

3 – جامعه آماری

9-3 تعیین حجم نمونه و شیوه نمونه گیری

1-9-3 حجم نمونه

2-9-3 شیوه نمونه گیری

10-3 واحد تحلیل

11-3 تکنیکها و ابزارهای جمع آوری داده ها و اطلاعات

12-3 روش تجزیه و تحلیل داده ها

فصل چهارم يافته ها و دستاوردهاي تحقيق

1-4-مقدمه

2-4- توصيف متغير ها

1-2-4- جنس

2-2-4- پايه تحصيلي

3-2-4-رشتۀ تحصیلی

4-2-4 تحصیلات پدر

5-2-4 تحصيلات مادر

6-2-4درآمد ماهانه خانواده

7-2-4 میزان رضایت از خود

8-2-4 موردتایید دیگران بودن

9-2-4 درونی کردن ارزشها

10-2-4-هماهنگی ارزشهای گروهی

11-2-4 پایگاه اقتصادی- اجتماعی

12-2- 4 -هویت دینی

13-2-4 -هویت خانوادگی

14-2-4 -هویت ملی

15-2-4 هویت اجتماعی

فصل پنجم تبيين و دستاوردهاي تحقيق

1-5 مقدمه

2-5- آزمون فرضیات

1-2-5 رابطه ی بین جنس و هویت اجتماعی

1-1-2-5  رابطه بين جنس و هويت ديني

2-1-2-5  رابطه بين جنس و هويت خانوادگي

3-1-2-5 رابطه ی بین جنس وهویت ملی

2-2-5 رابطه ی بین پایگاه اقتصادی-اجتماعی دانش آموزان با هویت اجتماعی

1-2-2-5 رابطه ی بین پایگاه اقتصادی-اجتماعی با هویت دینی

2-2-2-5 رابطه ی بین پایگاه اقتصادی-اجتماعی دانش آموزان با هویت خانوادگی

3-2-2-5 رابطه ی بین پایگاه اقتصادی-اجتماعی دانش آموزان با هویت ملی

3-2-5 رابطه ی بین رضایت فرد ازخود با هویت اجتماعی

1-3-2-5 رابطه ی بین رضایت فرد ازخود با هویت دینی

2-3-2-5 رابطه ی بین رضایت فرد ازخود با هویت خانوادگی

3-3-2-5 رابطه ی بین رضایت فرد ازخود با هویت ملی

4-2-5 رابطه ی تایید دیگران با هویت اجتماعی

1-4-2-5 رابطه ی تایید دیگران باهویت دینی

2-4-2-5 رابطه ی تایید دیگران با هویت خانوادگی

3-4-2-5 رابطه ی تایید دیگران با هویت ملی

5-2-5 رابطه ی درونی کردن ارزشها با هویت اجتماعی

1-5-2-5 رابطه ی درونی کردن ارزشها با هویت دینی

2-5-2-5 رابطه ی درونی کردن ارزشها با هویت خانوادگی

3-5-2-5 رابطه ی درونی کردن ارزشها با هویت ملی

6-2-5 رابطه ی هماهنگی ارزشهای گروهی با هویت اجتماعی

1-6-2-5 رابطه ی هماهنگی ارزشهای گروهی با هویت دینی

2-6-2-5 رابطه ی هماهنگی ارزشهای گروهی با هویت خانوادگی

3-6-2-5 رابطه ی هماهنگی ارزشهای گروهی با هویت ملی

3- 5 تحلیل چند متغیری (رگرسیون های چندگانه)

1-3-5 تحلیل چندمتغیری هويت ديني به روش مرحله به مرحله

4-3-5  تحلیل چند متغیری  هويت اجتماعي به روش مرحله به مرحله

نتیجه گیری

فصل ششم نتيجه گيري و پيشنهادات

1-6 خلاصه تحقيق

2-6 جمع بندي و نتيجه گيري

3-6 پیشنهادها

فهرست منابع

پیوست

پرسشنامه

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





Test