بررسی عوامل موثر بر شکل گیری هویت اجتماعی دانش آموزان متوسطه از سه بعد دینی ، خانوادگی و ملی 110ص
قیمت : 8.000 تومان
چكيده
فصل اول طرح تحقيق
1ـ1 مقدمه
1ـ2 عنوان تحقيق
1ـ3 بيان مسأله
1ـ4 اهميت و ضرورت تحقيق
اهداف تحقيق
محدوده زماني و مكاني تحقيق
مروري بر مطالعات پيشين
1ـ تحقيقات انجام شده داخلي
ـ1 تحقيقات انجام شده خارجي
ـ1 نتيجه گيري از تحقيقات انجام شده داخلي و خارجي
تعاريف مفهوم هويت
چگونه مي توان هويت اجتماعي را تعريف كرد؟
به طور خلاصه
موانع و تنگناهاي تحقيق
فصل دوم مباني و چارچوب نظري تحقيق
1-2 مقدمه
2-2 مباحث نظري
1-2-2 اميل دوركيم
2-2-2 تالكوت پارسونز
3-2-2ماكس وبر
4-2-2 كنش متقابل نمادي
چارلز هارتون كولي
6-2-2 جورج هربرت ميد
اروينگ گافمن
8-2-2 پيتر بورك
3-2 چارچوب نظري مورد استفاده تحقيق
4-2 پرسش های تحقیق
5-2 فرضیات تحقیق
فصل سوم روش تحقيق
1-2 مقدمه
2-2 مباحث نظري
1-2-2 اميل دوركيم
2-2-2 تالكوت پارسونز
3-2-2ماكس وبر
4-2-2 كنش متقابل نمادي
چارلز هارتون كولي
6-2-2 جورج هربرت ميد
اروينگ گافمن
8-2-2 پيتر بورك
3-2 چارچوب نظري مورد استفاده تحقيق
4-2 پرسش های تحقیق
5-2 فرضیات تحقیق
1-3 مقدمه
2-3 نوع تحقیق
3-3 تعاریف نظری و عملی متغیرهای تحقیق
1-3-3 تعریف نظری متغیرهای تحقیق
2-3-3 تعریف عملی متغیرهای تحقیق
5-3 شاخص سازی متغیرهای تحقیق
1-5-3- شاخص سازی متغیرهای مستقل شماره سوال در پرسشنامه
6-3- قابلیت اعتماد شاخصها (آلفای کرانباخ)
7-3 اعتبار تحقیق
3 – جامعه آماری
9-3 تعیین حجم نمونه و شیوه نمونه گیری
1-9-3 حجم نمونه
2-9-3 شیوه نمونه گیری
10-3 واحد تحلیل
11-3 تکنیکها و ابزارهای جمع آوری داده ها و اطلاعات
12-3 روش تجزیه و تحلیل داده ها
فصل چهارم يافته ها و دستاوردهاي تحقيق
1-4-مقدمه
2-4- توصيف متغير ها
1-2-4- جنس
2-2-4- پايه تحصيلي
3-2-4-رشتۀ تحصیلی
4-2-4 تحصیلات پدر
5-2-4 تحصيلات مادر
6-2-4درآمد ماهانه خانواده
7-2-4 میزان رضایت از خود
8-2-4 موردتایید دیگران بودن
9-2-4 درونی کردن ارزشها
10-2-4-هماهنگی ارزشهای گروهی
11-2-4 پایگاه اقتصادی- اجتماعی
12-2- 4 -هویت دینی
13-2-4 -هویت خانوادگی
14-2-4 -هویت ملی
15-2-4 هویت اجتماعی
فصل پنجم تبيين و دستاوردهاي تحقيق
1-5 مقدمه
2-5- آزمون فرضیات
1-2-5 رابطه ی بین جنس و هویت اجتماعی
1-1-2-5 رابطه بين جنس و هويت ديني
2-1-2-5 رابطه بين جنس و هويت خانوادگي
3-1-2-5 رابطه ی بین جنس وهویت ملی
2-2-5 رابطه ی بین پایگاه اقتصادی-اجتماعی دانش آموزان با هویت اجتماعی
1-2-2-5 رابطه ی بین پایگاه اقتصادی-اجتماعی با هویت دینی
2-2-2-5 رابطه ی بین پایگاه اقتصادی-اجتماعی دانش آموزان با هویت خانوادگی
3-2-2-5 رابطه ی بین پایگاه اقتصادی-اجتماعی دانش آموزان با هویت ملی
3-2-5 رابطه ی بین رضایت فرد ازخود با هویت اجتماعی
1-3-2-5 رابطه ی بین رضایت فرد ازخود با هویت دینی
2-3-2-5 رابطه ی بین رضایت فرد ازخود با هویت خانوادگی
3-3-2-5 رابطه ی بین رضایت فرد ازخود با هویت ملی
4-2-5 رابطه ی تایید دیگران با هویت اجتماعی
1-4-2-5 رابطه ی تایید دیگران باهویت دینی
2-4-2-5 رابطه ی تایید دیگران با هویت خانوادگی
3-4-2-5 رابطه ی تایید دیگران با هویت ملی
5-2-5 رابطه ی درونی کردن ارزشها با هویت اجتماعی
1-5-2-5 رابطه ی درونی کردن ارزشها با هویت دینی
2-5-2-5 رابطه ی درونی کردن ارزشها با هویت خانوادگی
3-5-2-5 رابطه ی درونی کردن ارزشها با هویت ملی
6-2-5 رابطه ی هماهنگی ارزشهای گروهی با هویت اجتماعی
1-6-2-5 رابطه ی هماهنگی ارزشهای گروهی با هویت دینی
2-6-2-5 رابطه ی هماهنگی ارزشهای گروهی با هویت خانوادگی
3-6-2-5 رابطه ی هماهنگی ارزشهای گروهی با هویت ملی
3- 5 تحلیل چند متغیری (رگرسیون های چندگانه)
1-3-5 تحلیل چندمتغیری هويت ديني به روش مرحله به مرحله
4-3-5 تحلیل چند متغیری هويت اجتماعي به روش مرحله به مرحله
نتیجه گیری
فصل ششم نتيجه گيري و پيشنهادات
1-6 خلاصه تحقيق
2-6 جمع بندي و نتيجه گيري
3-6 پیشنهادها
فهرست منابع
پیوست
پرسشنامه
نظرات شما عزیزان: