بررسی مقايسه ميزان آسيب رواني بين كودكان بي‌سرپرست و خانواده ‌دار 120ص
بررسی مقايسه ميزان آسيب رواني بين كودكان بي‌سرپرست و خانواده ‌دار 120ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسی مقايسه ميزان آسيب رواني بين كودكان بي‌سرپرست و خانواده ‌دار  120ص

 

قیمت : 8.000 تومان

 

چکیده

فصل اول : كليات پژوهش

بيان مسأله:

ضرورت و اهميت تحقيق:

اهداف تحقيق:

 

فصل دوم: ادبيات پژوهش:

تاريخچه آسيب شناسي رواني:

نابهنجاري:

فشار رواني:

آسيب پذيري و آسيب ناپذيري:

فشار رواني ، مقابله  و آسيب پذيري :

آسيب شناسي رواني:

طبقه بندي آسيب هاي رواني:

لغزش زبان:

اختلالات درك:

دگرگونيهاي حسي:

تغييرات در شدت(هيپراستزي  و هيپواستزي )

تغييرات در كيفيت:

تغييرات در فرم فضائي:

فريب‌هاي حسي:

ايلوزيون‌ها:

توهمات:

اختلالات عاطفي:

اختلالات تفكر و تكلم:

افسردگي:

اختلالات حافظه:

اختلالات هيجان:

اسكيزوفرني:

علائم اصلي اسكيزوفرني:

اختلالات حركتي:

اختلال رفتار

اختلالهاي خواب:

تيك:

اضطراب:

علل افزايش و شيوع بيماريهاي رواني

ديدگاهها  و نظريات:

ديدگاه زيست شناختي:

ديدگاه شناختي:

ديدگاه انسانگرايي و اصالت وجودي:

درمان آسيب‌هاي رواني:

درمان هاي شناختي ـ رفتاري

رفتار درماني:

روان درماني بينا فرهنگی

پيشينه تحقيق:

 

فصل سوم: روش اجراي پژوهش:

طرح كلي پژوهش:

روش اجراي پژوهش:

روش نمونه‌گيري:

معرفي ابزارهاي پژوهش:

جامعه آماري:

گروه نمونه :

روش تجزيه و تحليل داده‌ها:

تحليل داده‌ها:

نحوه اجراي آزمون T:

حجم نمونه (sample size)

 

فصل چهارم

مقدمه:

1-4: بين ميزان كنترل افكار ميان كودكان بي‌سرپرست و خانوده‌دار تفاوت معنايي وجود دارد.

1-1-4) جداول مربوط به توزيع فراواني داده‌هاي مختص فرضيه:

2-1-4) جدول نمره گذاري فرضيه:

3-1-4) تبين و تفسير فرضيه:

2-4- كودكان بي‌سرپرست بيشتر از كودكان خانواده‌دار  از خود وسواس به خرج مي دهند.

1-2-4) جداول مربوط به توزيع فراواني داده‌هاي مختص فرضيه:

-2-4) جدول نمره گذاري فرضيه:

3-2-4) تبين و تفسير فرضيه:

3-4: ميزان استرس و اضطراب در كودكان بي‌سرپرست بيشتر از ساير كودكان است.

1-3-4) جداول مربوط به توزيع فراواني داده‌هاي مختص فرضيه:

-3-4) جدول نمره گذاري فرضيه:

3-3-4) تبين و تفسير فرضيه:

4-4- بين ميزان نفرت از سايرين ميان كودكان بي‌سرپرست و خانواده‌دار تفاوت معنايي وجود دارد.

1-4-4) جداول مربوط به توزيع فراواني داده‌هاي مختص فرضيه:

2-4-4) جدول نمره گذاري فرضيه:

3-4-4) تبين و تفسير فرضيه:

5-4- ميزان بدبيني و لجبازي در كودكان بي‌سرپرست بيشتر از ساير كودكان مي باشد.

1-5-4) جداول مربوط به توزيع فراواني داده‌هاي مختص فرضيه:

2-5-4) جدول نمره گذاري فرضيه:

-5-4) تبين و تفسير فرضيه:

6-4- ميزان پرخاشگري ميان كودكان بي‌سرپرست و خانواده‌دار متفاوت است.

1-6-4) جداول مربوط به توزيع فراواني داده‌هاي مختص فرضيه:

-6-4) جدول نمره گذاري فرضيه:

-6-4) تبين و تفسير فرضيه:

7-4- بين ميزان احساسات و خلاقيت ميان كودكان بي‌سرپرست و خانواده‌دارتفاوت معنايي وجود دارد.

1-7-4) جدول نمره گذاري فرضيه:

-7-4) تبين و تفسير فرضيه:

8-4- بين ميزان افسردگي كودكان بي‌سرپرست و ساير كودكان تفاوت معنايي وجود دارد.

1-8-4) جداول مربوط به توزيع فراواني داده‌هاي مختص فرضيه:

2-8-4) جدول نمره گذاري فرضيه:

-8-4) تبين و تفسير فرضيه:

9-4- كودكان بي‌سرپرست بيشتر از كودان خانواده‌دار متكي به خود مي باشند.

1-9-4) جداول مربوط به توزيع فراواني داده‌هاي مختص فرضيه:

2-9-4) جدول نمره گذاري فرضيه:

-9-4) تبين و تفسير فرضيه:

10-4- بين ميزان تعامل اجتماعي ميان كودكان بي‌سرپرست و خانواده‌دار تفاوت معنايي وجود دارد.

1-10-4) جداول مربوط به توزيع فراواني داده‌هاي مختص فرضيه:

2-10-4) جدول نمره گذاري فرضيه:

-10-4) تبين و تفسير فرضيه:

11-4- كودكان بي‌سرپرست بيشتر از كودكان خانوده‌دار دچار توهم و هذيان گويي مي شوند.

1-11-4) جداول مربوط به توزيع فراواني داده‌هاي مختص فرضيه:

-11-4) جدول نمره گذاري فرضيه:

-11-4) تبين و تفسير فرضيه:

 

فصل پنجم: خلاصه و نتيجه گيري

مقدمه:

نتیجه گیری

محدوديتهاي پژوهش:

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





Test