بررسی و تحلیل عملیات روانی علیه جوانان در سال 86 و ارائه راهبردهای مقابله با آنها 220ص
قیمت : 14.000 تومان
* فصل اول - کلیات تحقیق
* مقدمه
* بيان مسئله:
* اهميت و ضرورت تحقيق:
* اهداف تحقيق:
* پيشينة تحقيق:
* سؤالات تحقيق:
* روش تحقيق:
* روش جمعآوري اطلاعات:
* جامعه آماري و نمونة تحقيق (روش نمونهگيري ذكر شود):
* ابزار اندازهگيري (روايي و اعتبار ابزار ذكر شود):
* روشهاي تجزيه و تحليل اطلاعات و مدلهاي آماري مورد استفاده:
* تعريف مفاهيم
* شرح خدمات گزارش
*
* فصل دوم - مبانی نظری تحقیق
* مقدمه
* بخش اول
* عملیات روانی و تهديدات عليه جوانان در نگاه مقام معظم رهبري
* 1- نقش منافقان داخلي در خارج كردن جوانان از صحنه
* 2- ولنگاري ، بي بندوباري و سرگرم شدن جوانان به مسائل جنسي
* 3- تاثير پذيري جوانان از تبليغات دشمن
* 4- تلاش براي منحرف كردن ذهن جوانان از آرمانهاي انقلابي و اهداف نظام
* بخش دوم : تعاریف و مفاهیم نظری
* عملياترواني:
* تقسيم بندي عملياترواني:
* الف) عملياترواني استراتژيك
* ب) عملياترواني تاكتيكي
* تقسيمبندي دیگری از عملياترواني
* الف) عملياترواني آشكار
* ب) عملياترواني پنهان
* الف - تبليغات سياه:
* ب- تبليغات خاكستري:
* بخش سوم : فشارهای عملی و روانی در عملیات روانی
* فشارهای عملی در جنگ روانی
* فشارهای عملی
* فشارهای نظامی و تسلیحاتی
* فشارهای اقتصادی
* فشارهای سیاسی ـ دیپلماتیك
* فشارهای فرهنگی و اجتماعی
* فشارهای روانی ـ تبلیغی
* امكانات و تجهیزات كشور مبدأ
* بخش چهارم : عملیاتیسازی عملیات روانی
*
* فصل سوم - ارائه و تحلیل داده های جمع آوری شده از رسانه های بیگانه
* مقدمه
* بخش اول : فضاي کليرسانه ايعليهقشر جوان ايراني با تاکید بر تبلیغات رسانه های بیگانه
* بخش دوم : محور يابي عمليات رواني
* بخش سوم : اطلاعات کمی محوريابي عمليات رواني رسانه های بیگانه عليه جوانان
* الف) موضوعات و مسائل اجتماعي
* فراوانی متغيرهای اجتماعي
* نمودار 1- اجتماعي (مجموع فراوانی هر يک از مؤلفههاي عمليات رواني در جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعي)
* نمودار 2- اجتماعي (درصد هر يک از مؤلفه هاي عمليات رواني در جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعي)
* نمودار 3- اجتماعي (مجموع فراوانی سهم هر کشور در ايجاد عمليات رواني جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعي)
* نمودار 4- اجتماعي (درصد سهم هر کشور در ايجاد عمليات رواني جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعي)
* نمودار 5- اجتماعي (مجموع فراوانی متغيرهاي عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعي به تفکيک کشور)
* نمودار 6- اجتماعي (مجموع فراوانی فعاليت هر کشورها به تفکيک عامل عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعي)
* نمودار 7- اجتماعي (درصد هر يک از عوامل عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعي از سوي آمريکا)
* نمودار 7- اجتماعي (درصد هر يک از عوامل عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعي از سوي اسرائيل)
* نمودار 9- اجتماعي (درصد هر يک از عوامل عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعي از سوي انگليس)
* نمودار 10- اجتماعي (درصد هر يک از عوامل عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعي از سوي فرانسه)
* نمودار 11- اجتماعي (درصد هر يک از عوامل عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعي از سوي آلمان)
* نمودار 12- اجتماعي (درصد هر يک از عوامل عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعي از سوي گروههاي معاند و مخالف)
* ب) متغير های اقتصادي
* فراوانی متغير های اقتصادي
* نمودار 13- اقتصادي (مجموع فراوانی هر يک از مؤلفه هاي عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادي)
* نمودار 14- اقتصادي (درصد هر يک از مؤلفه هاي عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادي)
* نمودار 15- اقتصادي (مجموع فراوانی سهم هر کشور در ايجاد عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادي)
* نمودار 16- اقتصادي (درصد سهم هر کشور در ايجاد عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادي)
* نمودار 17- اقتصادي (مجموع فراوانی سهم هر کشور در ايجاد مرلفههاي عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادي)
* نمودار 18- اقتصادي (درصد مجموع فراوانی سهم هر کشور در ايجاد عمليات رواني "القاء بحراني بودن اوضاع جوانان و بزرگنمايي مشكلات جوانان")
* نمودار 19- اقتصادي (درصد مجموع سهم هر کشور در ايجاد عمليات رواني "القاء وجود تبعيض طبقاتي در ميان جوانان")
* پ) متغير مسائل سياسي
* فراوانی متغير های سياسي
* نمودار 20- سياسي (وضعيت فراوانی هر يک از مؤلفه هاي عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي به تفکبک کشور)
* نمودار 21- سياسي (مجموع فراوانی هر يک از مؤلفه هاي عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)
* نمودار 22- سياسي (درصد هر يک از مؤلفه هاي عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)
* نمودار 23- سياسي (مجموع فراوانی فعاليت هر يک از کشورها در جهت ايجاد عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)
* نمودار 24- سياسي (درصد فعاليت هر يک از کشورها در جهت ايجاد عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)
* نمودار 25- سياسي (درصد فعاليت آمريکا به تفکيک مؤلفههاي عمليات رواني در جهت تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)
* نمودار 26- سياسي (درصد فعاليت اسرائيل به تفکيک مؤلفههاي عمليات رواني در جهت تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)
* نمودار 27- سياسي (درصد فعاليت انگليس به تفکيک مؤلفههاي عمليات رواني در جهت تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)
* نمودار 28- سياسي (درصد فعاليت فرانسه به تفکيک مؤلفههاي عمليات رواني در جهت تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)
* نمودار 29- سياسي (درصد فعاليت آلمان به تفکيک مؤلفههاي عمليات رواني در جهت تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)
* نمودار 30- سياسي (درصد فعاليت معاند و مخالف به تفکيک مؤلفههاي عمليات رواني در جهت تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)
* ت) متغير مسائل فرهنگي و مذهبي
* فراوانی متغيرهای فرهنگي و مذهبي
* نمودار 31- فرهنگي و مذهبي (مجموع فراوانی هر يک از مؤلفه هاي عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و مذهبي)
* نمودار 32- فرهنگي و مذهبي (درصد هر يک از مؤلفه هاي عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و مذهبي)
* نمودار 33- فرهنگي و مذهبي (مجموع فراوانی فعاليت هر کشور در ايجاد عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و مذهبي)
* نمودار 34- فرهنگي و مذهبي (درصد فعاليت هر کشور در ايجاد عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و مذهبي)
* نمودار 35- فرهنگي و مذهبي (مجموع فراوانی فعاليت هر کشور در ايجاد تأثير بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و مذهبي از طريق عوامل عمليات رواني)
* نمودار 36- فرهنگي و مذهبي (درصد فعاليت آمريکا به تفکيک عوامل ايجاد کننده عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و مذهبي)
* نمودار 38- فرهنگي و مذهبي (درصد فعاليت انگليس به تفکيک عوامل ايجاد کننده عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و مذهبي)
* نمودار 39- فرهنگي و مذهبي (درصد فعاليت فرانسه به تفکيک عوامل ايجاد کننده عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و مذهبي)
* نمودار 40- فرهنگي و مذهبي (درصد فعاليت آلمان به تفکيک عوامل ايجاد کننده عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و مذهبي)
* نمودار 41- فرهنگي و مذهبي (درصد فعاليت گروههاي معاند و مخالف به تفکيک عوامل ايجاد کننده عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و
* ث) ساير موضوعات ( غیر قابل جایگذاری در طبقات چهار گانه )
* نمودار 42- ساير موضوعات (مجموع فراوانی عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی ساير موضوعات به تفکيک کشور)
* نمودار 43- ساير موضوعات (درصد عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی ساير موضوعات به تفکيک کشور)
* ت) مجموع کل فراوانی مؤلفههاي عمليات رواني
* نمودار 44- مجموع کل فراوانی فعاليتهاي عمليات رواني به تفکيک حوزههاي تأثير
* نمودار 45- درصد کل فعاليتهاي عمليات رواني به تفکيک حوزههاي تأثير
* نمودار 46- مجموع کل فعاليتهاي عمليات رواني به تفکيک کشور
* نمودار 47- درصد کل فعاليتهاي عمليات رواني به تفکيک کشور
* بخش چهارم : شگردهاي تبليغي
*
* فصل چهارم - تعیین فرصتها، تهدیدها، نقاط قوت، نقاط ضعف و ارائه راهبردهای مقابله با عملیات روانی
* مقدمه :
* بخش اول : فرصتها، تهدیدات، نقاط قوت و نقاط ضعف
* بخش دوم : راهبردهای مقابله با عملیات روانی رسانه های بیگانه:
* منابع
* پيوستها صفحه 156
نظرات شما عزیزان: