بررسی و تحلیل عملیات روانی علیه جوانان در سال 86 و ارائه راهبردهای مقابله با آنها 220ص
بررسی و تحلیل عملیات روانی علیه جوانان در سال 86 و ارائه راهبردهای مقابله با آنها 220ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسی و تحلیل عملیات روانی علیه جوانان در سال 86 و ارائه راهبردهای مقابله با آنها 220ص   

 

قیمت : 14.000 تومان

 

 

    * فصل اول - کلیات تحقیق

    * مقدمه

    * بيان مسئله:

    * اهميت و ضرورت تحقيق:

    * اهداف تحقيق:

    * پيشينة تحقيق:

    * سؤالات تحقيق:

    * روش تحقيق:

    * روش جمع‌آوري اطلاعات:

    * جامعه آماري و نمونة تحقيق (روش نمونه‌گيري ذكر شود):

    * ابزار اندازه‌گيري (روايي و اعتبار ابزار ذكر شود):

    * روش‌هاي تجزيه و تحليل اطلاعات و مدل‌هاي آماري مورد استفاده:

    * تعريف مفاهيم

    * شرح خدمات گزارش

    * 

    * فصل دوم - مبانی نظری تحقیق

    * مقدمه

    * بخش اول

    * عملیات روانی و تهديدات عليه جوانان در نگاه مقام معظم رهبري

    * 1- نقش منافقان داخلي در خارج كردن جوانان از صحنه

    * 2- ولنگاري ، بي بندوباري و سرگرم شدن جوانان به مسائل جنسي

    * 3- تاثير پذيري جوانان از تبليغات دشمن

    * 4- تلاش براي منحرف كردن ذهن جوانان از آرمانهاي انقلابي و اهداف نظام

    * بخش دوم : تعاریف و مفاهیم نظری

    * عمليات‌رواني:

    * تقسيم بندي عمليات‌رواني:

    * الف) عمليات‌رواني استراتژيك

    * ب) عمليات‌رواني تاكتيكي

    * تقسيم‌بندي دیگری از عمليات‌رواني

    * الف) عمليات‌رواني آشكار

    * ب) عمليات‌رواني پنهان

    * الف - تبليغات سياه:

    * ب- تبليغات خاكستري:

    * بخش سوم : فشارهای عملی و روانی در عملیات روانی

    * فشارهای عملی در جنگ روانی

    * فشارهای عملی

    * فشارهای نظامی و تسلیحاتی

    * فشارهای اقتصادی

    * فشارهای سیاسی ـ دیپلماتیك

    * فشارهای فرهنگی و اجتماعی

    * فشارهای روانی ـ تبلیغی

    * امكانات و تجهیزات كشور مبدأ

    * بخش چهارم : عملیاتی‌سازی عملیات روانی

    * 

    * فصل سوم - ارائه و تحلیل داده های جمع آوری شده از رسانه های بیگانه

    * مقدمه

    * بخش اول : فضاي کليرسانه ايعليهقشر جوان ايراني با تاکید بر تبلیغات رسانه های بیگانه

    * بخش دوم : محور يابي عمليات رواني

    * بخش سوم : اطلاعات کمی محوريابي عمليات رواني رسانه های بیگانه عليه جوانان

    * الف) موضوعات و مسائل اجتماعي

    * فراوانی متغيرهای اجتماعي

    * نمودار 1- اجتماعي (مجموع فراوانی هر يک از مؤلفه­هاي عمليات رواني در جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعي)

    * نمودار 2- اجتماعي (درصد هر يک از مؤلفه هاي عمليات رواني در جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعي)

    * نمودار 3- اجتماعي (مجموع فراوانی سهم هر کشور در ايجاد عمليات رواني جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعي)

    * نمودار 4- اجتماعي (درصد سهم هر کشور در ايجاد عمليات رواني جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعي)

    * نمودار 5- اجتماعي (مجموع فراوانی متغيرهاي عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعي به تفکيک کشور)

    * نمودار 6- اجتماعي (مجموع فراوانی فعاليت هر کشورها به تفکيک عامل عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعي)

    * نمودار 7- اجتماعي (درصد هر يک از عوامل عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعي از سوي آمريکا)

    * نمودار 7- اجتماعي (درصد هر يک از عوامل عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعي از سوي اسرائيل)

    * نمودار 9- اجتماعي (درصد هر يک از عوامل عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعي از سوي انگليس)

    * نمودار 10- اجتماعي (درصد هر يک از عوامل عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعي از سوي فرانسه)

    * نمودار 11- اجتماعي (درصد هر يک از عوامل عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعي از سوي آلمان)

    * نمودار 12- اجتماعي (درصد هر يک از عوامل عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعي از سوي گروه­هاي معاند و مخالف)

    * ب) متغير های اقتصادي

    * فراوانی متغير های اقتصادي

    * نمودار 13- اقتصادي (مجموع فراوانی هر يک از مؤلفه هاي عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادي)

    * نمودار 14- اقتصادي (درصد هر يک از مؤلفه هاي عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادي)

    * نمودار 15- اقتصادي (مجموع فراوانی سهم هر کشور در ايجاد عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادي)

    * نمودار 16- اقتصادي (درصد سهم هر کشور در ايجاد عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادي)

    * نمودار 17- اقتصادي (مجموع فراوانی سهم هر کشور در ايجاد مرلفه­هاي عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادي)

    * نمودار 18- اقتصادي (درصد مجموع فراوانی سهم هر کشور در ايجاد عمليات رواني "القاء بحراني بودن اوضاع جوانان و بزرگنمايي مشكلات جوانان")

    * نمودار 19- اقتصادي (درصد مجموع سهم هر کشور در ايجاد عمليات رواني "القاء وجود تبعيض طبقاتي در ميان جوانان")

    * پ) متغير مسائل سياسي

    * فراوانی متغير های سياسي

    * نمودار 20- سياسي (وضعيت فراوانی هر يک از مؤلفه هاي عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي به تفکبک کشور)

    * نمودار 21- سياسي (مجموع فراوانی هر يک از مؤلفه هاي عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)

    * نمودار 22- سياسي (درصد هر يک از مؤلفه هاي عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)

    * نمودار 23- سياسي (مجموع فراوانی فعاليت هر يک از کشورها در جهت ايجاد عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)

    * نمودار 24- سياسي (درصد فعاليت هر يک از کشورها در جهت ايجاد عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)

    * نمودار 25- سياسي (درصد فعاليت آمريکا به تفکيک مؤلفه­هاي عمليات رواني در جهت تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)

    * نمودار 26- سياسي (درصد فعاليت اسرائيل به تفکيک مؤلفه­هاي عمليات رواني در جهت تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)

    * نمودار 27- سياسي (درصد فعاليت انگليس به تفکيک مؤلفه­هاي عمليات رواني در جهت تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)

    * نمودار 28- سياسي (درصد فعاليت فرانسه به تفکيک مؤلفه­هاي عمليات رواني در جهت تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)

    * نمودار 29- سياسي (درصد فعاليت آلمان به تفکيک مؤلفه­هاي عمليات رواني در جهت تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)

    * نمودار 30- سياسي (درصد فعاليت معاند و مخالف به تفکيک مؤلفه­هاي عمليات رواني در جهت تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)

    * ت) متغير مسائل فرهنگي و مذهبي

    * فراوانی متغيرهای فرهنگي و مذهبي

    * نمودار 31- فرهنگي و مذهبي (مجموع فراوانی هر يک از مؤلفه هاي عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و مذهبي)

    * نمودار 32- فرهنگي و مذهبي (درصد هر يک از مؤلفه هاي عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و مذهبي)

    * نمودار 33- فرهنگي و مذهبي (مجموع فراوانی فعاليت هر کشور در ايجاد عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و مذهبي)

    * نمودار 34- فرهنگي و مذهبي (درصد فعاليت هر کشور در ايجاد عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و مذهبي)

    * نمودار 35- فرهنگي و مذهبي (مجموع فراوانی فعاليت هر کشور در ايجاد تأثير بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و مذهبي از طريق عوامل عمليات رواني)

    * نمودار 36- فرهنگي و مذهبي (درصد فعاليت آمريکا به تفکيک عوامل ايجاد کننده عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و مذهبي)

    * نمودار 38- فرهنگي و مذهبي (درصد فعاليت انگليس به تفکيک عوامل ايجاد کننده عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و مذهبي)

    * نمودار 39- فرهنگي و مذهبي (درصد فعاليت فرانسه به تفکيک عوامل ايجاد کننده عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و مذهبي)

    * نمودار 40- فرهنگي و مذهبي (درصد فعاليت آلمان به تفکيک عوامل ايجاد کننده عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و مذهبي)

    * نمودار 41- فرهنگي و مذهبي (درصد فعاليت گروه­هاي معاند و مخالف به تفکيک عوامل ايجاد کننده عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و

    * ث) ساير موضوعات ( غیر قابل جایگذاری در طبقات چهار گانه )

    * نمودار 42- ساير موضوعات (مجموع فراوانی عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی ساير موضوعات به تفکيک کشور)

    * نمودار 43- ساير موضوعات (درصد عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی ساير موضوعات به تفکيک کشور)

    * ت) مجموع کل فراوانی مؤلفه­هاي عمليات رواني

    *  نمودار 44- مجموع کل فراوانی فعاليت­هاي عمليات رواني به تفکيک حوزه­هاي تأثير

    * نمودار 45- درصد کل فعاليت­هاي عمليات رواني به تفکيک حوزه­هاي تأثير

    * نمودار 46- مجموع کل فعاليت­هاي عمليات رواني به تفکيک کشور

    * نمودار 47- درصد کل فعاليت­هاي عمليات رواني به تفکيک کشور

    * بخش چهارم : شگردهاي تبليغي

    * 

    * فصل چهارم - تعیین فرصتها، تهدیدها، نقاط قوت، نقاط ضعف و ارائه راهبردهای مقابله با عملیات روانی

    * مقدمه :

    * بخش اول : فرصتها، تهدیدات، نقاط قوت و نقاط ضعف

    * بخش دوم : راهبردهای مقابله با عملیات روانی رسانه های بیگانه:

    * منابع

    * پيوستها صفحه 156

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





Test