بررسی و تحلیل عملیات روانی علیه جوانان کشور و ارائه راهبردهای مقابله با آن 209ص
بررسی و تحلیل عملیات روانی علیه جوانان کشور و ارائه راهبردهای مقابله با آن 209ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسی و تحلیل عملیات روانی علیه جوانان کشور و ارائه راهبردهای مقابله با آن 209ص

 

قیمت : 13000 تومان

 

 

فصل اول - کلیات تحقیق

مقدمه

بيان مسئله:

اهميت و ضرورت تحقيق:

اهداف تحقيق:

پيشينة تحقيق:

سؤالات تحقيق:

روش تحقيق:

روش جمع‌آوري اطلاعات:

جامعه آماري و نمونة تحقيق (روش نمونه‌گيري ذكر شود):

ابزار اندازه‌گيري (روايي و اعتبار ابزار ذكر شود):

روش‌هاي تجزيه و تحليل اطلاعات و مدل‌هاي آماري مورد استفاده:

تعريف مفاهيم

شرح خدمات گزارش

 

فصل دوم - مبانی نظری تحقیق

مقدمه

بخش اول

عملیات روانی و تهديدات عليه جوانان در نگاه مقام معظم رهبري

1- نقش منافقان داخلي در خارج كردن جوانان از صحنه

2- ولنگاري ، بي بندوباري و سرگرم شدن جوانان به مسائل جنسي

3- تاثير پذيري جوانان از تبليغات دشمن

4- تلاش براي منحرف كردن ذهن جوانان از آرمانهاي انقلابي و اهداف نظام

بخش دوم : تعاریف و مفاهیم نظری

عمليات‌رواني:

تقسيم بندي عمليات‌رواني:

الف) عمليات‌رواني استراتژيك

ب) عمليات‌رواني تاكتيكي

تقسيم‌بندي دیگری از عمليات‌رواني

الف) عمليات‌رواني آشكار

ب) عمليات‌رواني پنهان

الف - تبليغات سياه:

ب- تبليغات خاكستري:

بخش سوم : فشارهای عملی و روانی در عملیات روانی

فشارهای عملی در جنگ روانی

فشارهای عملی

فشارهای نظامی و تسلیحاتی

فشارهای اقتصادی

فشارهای سیاسی ـ دیپلماتیك

فشارهای فرهنگی و اجتماعی

فشارهای روانی ـ تبلیغی

امكانات و تجهیزات كشور مبدأ

بخش چهارم : عملیاتی‌سازی عملیات روانی

 

فصل سوم - ارائه و تحلیل داده های جمع آوری شده از رسانه های بیگانه

مقدمه

بخش اول : فضاي کليرسانه ايعليهقشر جوان ايراني با تاکید بر تبلیغات رسانه های بیگانه

بخش دوم : محور يابي عمليات رواني

بخش سوم : اطلاعات کمی محوريابي عمليات رواني رسانه های بیگانه عليه جوانان

الف) موضوعات و مسائل اجتماعي

فراوانی متغيرهای اجتماعي

نمودار 1- اجتماعي (مجموع فراوانی هر يک از مؤلفه­هاي عمليات رواني در جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعي)

نمودار 2- اجتماعي (درصد هر يک از مؤلفه هاي عمليات رواني در جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعي)

نمودار 3- اجتماعي (مجموع فراوانی سهم هر کشور در ايجاد عمليات رواني جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعي)

نمودار 4- اجتماعي (درصد سهم هر کشور در ايجاد عمليات رواني جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعي)

نمودار 5- اجتماعي (مجموع فراوانی متغيرهاي عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعي به تفکيک کشور)

نمودار 6- اجتماعي (مجموع فراوانی فعاليت هر کشورها به تفکيک عامل عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعي)

نمودار 7- اجتماعي (درصد هر يک از عوامل عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعي از سوي آمريکا)

نمودار 7- اجتماعي (درصد هر يک از عوامل عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعي از سوي اسرائيل)

نمودار 9- اجتماعي (درصد هر يک از عوامل عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعي از سوي انگليس)

نمودار 10- اجتماعي (درصد هر يک از عوامل عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعي از سوي فرانسه)

نمودار 11- اجتماعي (درصد هر يک از عوامل عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعي از سوي آلمان)

نمودار 12- اجتماعي (درصد هر يک از عوامل عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعي از سوي گروه­هاي معاند و مخالف)

ب) متغير های اقتصادي

فراوانی متغير های اقتصادي

نمودار 13- اقتصادي (مجموع فراوانی هر يک از مؤلفه هاي عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادي)

نمودار 14- اقتصادي (درصد هر يک از مؤلفه هاي عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادي)

نمودار 15- اقتصادي (مجموع فراوانی سهم هر کشور در ايجاد عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادي)

نمودار 16- اقتصادي (درصد سهم هر کشور در ايجاد عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادي)

نمودار 17- اقتصادي (مجموع فراوانی سهم هر کشور در ايجاد مرلفه­هاي عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادي)

نمودار 18- اقتصادي (درصد مجموع فراوانی سهم هر کشور در ايجاد عمليات رواني "القاء بحراني بودن اوضاع جوانان و بزرگنمايي مشكلات جوانان")

نمودار 19- اقتصادي (درصد مجموع سهم هر کشور در ايجاد عمليات رواني "القاء وجود تبعيض طبقاتي در ميان جوانان")

پ) متغير مسائل سياسي

فراوانی متغير های سياسي

نمودار 20- سياسي (وضعيت فراوانی هر يک از مؤلفه هاي عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي به تفکبک کشور)

نمودار 21- سياسي (مجموع فراوانی هر يک از مؤلفه هاي عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)

نمودار 22- سياسي (درصد هر يک از مؤلفه هاي عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)

نمودار 23- سياسي (مجموع فراوانی فعاليت هر يک از کشورها در جهت ايجاد عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)

نمودار 24- سياسي (درصد فعاليت هر يک از کشورها در جهت ايجاد عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)

نمودار 25- سياسي (درصد فعاليت آمريکا به تفکيک مؤلفه­هاي عمليات رواني در جهت تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)

نمودار 26- سياسي (درصد فعاليت اسرائيل به تفکيک مؤلفه­هاي عمليات رواني در جهت تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)

نمودار 27- سياسي (درصد فعاليت انگليس به تفکيک مؤلفه­هاي عمليات رواني در جهت تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)

نمودار 28- سياسي (درصد فعاليت فرانسه به تفکيک مؤلفه­هاي عمليات رواني در جهت تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)

نمودار 29- سياسي (درصد فعاليت آلمان به تفکيک مؤلفه­هاي عمليات رواني در جهت تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)

نمودار 30- سياسي (درصد فعاليت معاند و مخالف به تفکيک مؤلفه­هاي عمليات رواني در جهت تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)

ت) متغير مسائل فرهنگي و مذهبي

فراوانی متغيرهای فرهنگي و مذهبي

نمودار 31- فرهنگي و مذهبي (مجموع فراوانی هر يک از مؤلفه هاي عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و مذهبي)

نمودار 32- فرهنگي و مذهبي (درصد هر يک از مؤلفه هاي عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و مذهبي)

نمودار 33- فرهنگي و مذهبي (مجموع فراوانی فعاليت هر کشور در ايجاد عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و مذهبي)

نمودار 34- فرهنگي و مذهبي (درصد فعاليت هر کشور در ايجاد عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و مذهبي)

نمودار 35- فرهنگي و مذهبي (مجموع فراوانی فعاليت هر کشور در ايجاد تأثير بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و مذهبي از طريق عوامل عمليات رواني)

نمودار 36- فرهنگي و مذهبي (درصد فعاليت آمريکا به تفکيک عوامل ايجاد کننده عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و مذهبي)

نمودار 38- فرهنگي و مذهبي (درصد فعاليت انگليس به تفکيک عوامل ايجاد کننده عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و مذهبي)

نمودار 39- فرهنگي و مذهبي (درصد فعاليت فرانسه به تفکيک عوامل ايجاد کننده عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و مذهبي)

نمودار 40- فرهنگي و مذهبي (درصد فعاليت آلمان به تفکيک عوامل ايجاد کننده عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و مذهبي)

نمودار 41- فرهنگي و مذهبي (درصد فعاليت گروه­هاي معاند و مخالف به تفکيک عوامل ايجاد کننده عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و

ث) ساير موضوعات ( غیر قابل جایگذاری در طبقات چهار گانه )

نمودار 42- ساير موضوعات (مجموع فراوانی عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی ساير موضوعات به تفکيک کشور)

نمودار 43- ساير موضوعات (درصد عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی ساير موضوعات به تفکيک کشور)

ت) مجموع کل فراوانی مؤلفه­هاي عمليات رواني

 نمودار 44- مجموع کل فراوانی فعاليت­هاي عمليات رواني به تفکيک حوزه­هاي تأثير

نمودار 45- درصد کل فعاليت­هاي عمليات رواني به تفکيک حوزه­هاي تأثير

نمودار 46- مجموع کل فعاليت­هاي عمليات رواني به تفکيک کشور

نمودار 47- درصد کل فعاليت­هاي عمليات رواني به تفکيک کشور

بخش چهارم : شگردهاي تبليغي

 

فصل چهارم - تعیین فرصتها، تهدیدها، نقاط قوت، نقاط ضعف و ارائه راهبردهای مقابله با عملیات روانی

مقدمه :

بخش اول : فرصتها، تهدیدات، نقاط قوت و نقاط ضعف

بخش دوم : راهبردهای مقابله با عملیات روانی رسانه های بیگانه:

 

 

منابع

پيوستها صفحه 156

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





Test