تاثیر تلویزیون بر مهارتهای گفتاری کودکان و نوجوانان 110ص
تاثیر تلویزیون بر مهارتهای گفتاری کودکان و نوجوانان 110ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

تاثیر تلویزیون بر مهارتهای گفتاری کودکان و نوجوانان 110ص

 

قیمت : 8.000 تومان

 

مقدمه

 

فصل اول: زبان آموزی

زبان آموزی

 نظریه های زبان آموزی

الف نظریه شناخت گرایی  

ب نظریه شرطی شدگی رفتار زبانی 

ج نظریه ذاتی، ذهنی بودن زبان

د) ویگوتسکی و ارتباط اجتماعی 

مهارتهای گفتاری   

 مراحل رشد گفتاری

الف مرحله اول: پیش زبانی  

ب مرحله دوم: گفتار تکواژه ای

ج مرحله سوم: گفتار دو واژه ای یا تلگرافی

هـ مرحله چهارم: گفتار پیشرفتی0

و مرحله پنجم: تلفظ صحیح صداها     0

 گفتار ثابت

مهارت شنیداری 

 

فصل دوم: تلویزیون و رشد مهارتهای گفتاری

هدف پژوهش

تاریخچه تلویزیون   

تلویزیون و کودک

     تلویزیون و اجتماع

تلویزیون و برنامه های آن

الف برنامه های کودک و نوجوان 

ب مجموعه های تلویزیونی

ج تبلیغات بازرگانی0

 متغیرهای محتوای تلویزیون

  شیوه های نظری  

الف نظریه کشت

ب نظریه فراگیری اجتماعی  

ج نظریه پالایش

د نظریه یادگیری اجتماعی

هـ نظریه عدم بازداری

و نظریه توجیه

  روش اندازه گیری

   مشاهده    0

  روش تحقیق

 

فصل سوم: تأثیر تلویزیون بر مهارتهای گفتاری و برخی نتایج نظری و کاربردی آن

 واژگان

 ساختهای دستوری

الف گروه اسمی

ب گروه صفتی

ج گروه قیدی

د گروه حرف اضافه ای

هـ گروه فعلی

و ساختار جملات

  گسترش زبان معیار   

الف لهجه

ب گونه زبانی گسترش یافته و محدود

گسترش اصطلاحات و تکیه کلام ها

خطاهای گفتار

 

فصل چهارم: نتیجه گیری و پیشنهادات  0

پیوست0

گروه یک: گروهی که مدت زمان کمتری تلویزیون تماشا کرده اند   0

(زمان در این گروه () است)

الف دختران    0

ب پسران

گروه دو: گروهی که مدت زمان بیشتری تلویزیون تماشا کرده اند

(زمان در این گروه (+) است)

الف دختران 

 ب پسران

کتابنامه   

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





Test