تاثیر تلویزیون بر مهارتهای گفتاری کودکان و نوجوانان 110ص
قیمت : 8.000 تومان
مقدمه
فصل اول: زبان آموزی
زبان آموزی
نظریه های زبان آموزی
الف نظریه شناخت گرایی
ب نظریه شرطی شدگی رفتار زبانی
ج نظریه ذاتی، ذهنی بودن زبان
د) ویگوتسکی و ارتباط اجتماعی
مهارتهای گفتاری
مراحل رشد گفتاری
الف مرحله اول: پیش زبانی
ب مرحله دوم: گفتار تکواژه ای
ج مرحله سوم: گفتار دو واژه ای یا تلگرافی
هـ مرحله چهارم: گفتار پیشرفتی0
و مرحله پنجم: تلفظ صحیح صداها 0
گفتار ثابت
مهارت شنیداری
فصل دوم: تلویزیون و رشد مهارتهای گفتاری
هدف پژوهش
تاریخچه تلویزیون
تلویزیون و کودک
تلویزیون و اجتماع
تلویزیون و برنامه های آن
الف برنامه های کودک و نوجوان
ب مجموعه های تلویزیونی
ج تبلیغات بازرگانی0
متغیرهای محتوای تلویزیون
شیوه های نظری
الف نظریه کشت
ب نظریه فراگیری اجتماعی
ج نظریه پالایش
د نظریه یادگیری اجتماعی
هـ نظریه عدم بازداری
و نظریه توجیه
روش اندازه گیری
مشاهده 0
روش تحقیق
فصل سوم: تأثیر تلویزیون بر مهارتهای گفتاری و برخی نتایج نظری و کاربردی آن
واژگان
ساختهای دستوری
الف گروه اسمی
ب گروه صفتی
ج گروه قیدی
د گروه حرف اضافه ای
هـ گروه فعلی
و ساختار جملات
گسترش زبان معیار
الف لهجه
ب گونه زبانی گسترش یافته و محدود
گسترش اصطلاحات و تکیه کلام ها
خطاهای گفتار
فصل چهارم: نتیجه گیری و پیشنهادات 0
پیوست0
گروه یک: گروهی که مدت زمان کمتری تلویزیون تماشا کرده اند 0
(زمان در این گروه () است)
الف دختران 0
ب پسران
گروه دو: گروهی که مدت زمان بیشتری تلویزیون تماشا کرده اند
(زمان در این گروه (+) است)
الف دختران
ب پسران
کتابنامه
نظرات شما عزیزان: