رابطه بين منبع كنترل رفتار و ميزان تحصيلات معلمان مدارس راهنمايي و دبيران دبيرستان 100ص
قیمت : 7.000 تومان
* فصل اول
* مقدمه
* بیان مسئله
* هدف پژوهش
* اهمیت پژوهش
* ارائه فرضیه تحقیق
* تعریف نظری اصطلاحات
* تعریف عملیاتی اصطلاحات
* فصل دوم
* رفتار
* اسناد
* فهرست مطالب
* اسناد کنترل خود
* چهره های مشخص رفتار
* تعیین کننده های درونی و بیرونی
* کنترل
* تفاوتهای فردی در درک کنترل
* تغییر پذیری ابعاد منبع کنترل
* مفهوم منبع کنترل
* اندازه گیری منبع کنترل
* نظریه های مختلف منبع کنترل
* نظریه شخضی شناسی مادی
* موضوع رفتار گراها
* فهرست مطالب
* تصور راتر از ماهیت انسان
* پتانسیل رفتار
* ارزش تقویت
* موقعیت روانی
* پژوهشهای راتر
* تفاوتهای فردی در درک کنترل
* شکل گیری منبع کنترل
* مکان کنترل درونی و بیرونی رفتار
* خلاصه پژوهشها
* اعتقاد به کنترل شخصی و سلامتی
* پیشرفت تحصیلی
* تعاریف
* پیشینه ی پیشرفت تحصیلی
* خود انگاره و پیشرفت تحصیلی
* نیاز به پیشرفت تحصیلی
* عوامل مؤثر بر پیشرفت تحصیلی
* نقش والدین بر پیشرفت تحصیلی
* محیط و تأثیر آن در پیشرفت تحصیلی
* آزمونهای پیشرفت تحصیلی
* هنجار ملی
* آزمونهای استاندارد پیشرفت تحصیلی و محدودیتهای آن
* محیط و تأثیر آ« در پیشرفت تحصیلی
* فهرست مطالب
* میزان تحصیلات رابطه بین منبع کنترل و پیشرفت تحصیلی
* تحقیقات مربوط به منبع کنترل در آموزشگاه
* فصل سوم
* جامعه پژوهش
* نمونه تحقیق
* روش نمونه گیری
* ویژگی آزمودنیها
* ابراز اندازه گیری
* مقیاس کنترل درونی و بیرونی راتر
* روش نمره گذاری
* اعتبار و پایانی آزمون منبع کنترل راتر
* فهرست مطالب
* روش جمع آوری اطلاعات
* متغیرهای تحقیق
* طرح تحقیق
* روش آماری
* فصل چهارم
* تجزیه و تحلیل
* جدول توزیع نمرات
* رسم نمودار
* جدول داده های جمع آوری شده
* ارائه تجزیه و تحلیل داده ها
* جدول و تفسیر داده های کلی بدست آمده از انجام تست (تعداد افراد)
* فهرست مطالب
* فصل پنجم
* بحث و نتیجه گیری
* کاربردهای و نتایج پژوهش
* پیشنهادات
* محدودیتهای پژوهش
* منابع و مأخذ
* ضمائم
* پرسشنامه
نظرات شما عزیزان: