مقايسه راهبردهاي يادگيري دانش آموزان موفق و ناموفق 127ص
مقايسه راهبردهاي يادگيري دانش آموزان موفق و ناموفق 127ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

مقايسه راهبردهاي يادگيري دانش آموزان موفق و ناموفق 127ص

 

قیمت : 10000 تومان

 

 

فهرست 

 

فصل اول

مقدمه 2

بيان مسأله 3

اهميت و ضرورت پژوهش 7

اهداف پژوهش 9

گزاره‌هاي تحقيق (سؤال‌ها / فرضيه‌ها) 10

معرفي نوع متغيرها و تعاريف عملياتي 10

 

فصل دوم

مقدمه 15

يادگيري از ديدگاه روانشناسي رفتارگرا 16

يادگيري از ديدگاه روانشناسي شناختي 18

نظريه رشدشناختي پياژه 20

نظريه يادگيري گشتالت 22

نظريه يادگيري معني‌دار كلامي 23

نظريه پردازش اطلاعات 26

راه‌بردهاي شناختي - فراشناختي 30

 راهبردهاي تكرار در تكاليف ساده يادگيري 33

راهبرد مرور ذهني در تكاليف پيچيده يادگيري 34

راهبرد بسط دهي در تكاليف پايه 36

راهبرد بسط دهي در تكاليف پيچيده 37

راهبرد سازماندهي در تكاليف پايه 38

راهبرد سازماندهي در تكاليف پيچيده يادگيري 39

فراشناخت 40

معلمان كارآمد 46

پرورش مهارت‌هاي فكري 47

پرورش مهارت‌هاي حل مسئله 48

مهارتهاي تدريس 52

دستورالعمل‌هاي قبل از مطالعه 57

دستورالعمل‌هاي بعد از مطالعه 60

دستورالعمل‌هاي جهت گسترش حافظه 61

دستورالعمل‌هاي بهسازي حافظه 63

ادبيات پژوهش موجود در موضوع مورد مطالعه 65

 

فصل سوم

1-3- روش تحقيق 74

2-3- جامعة مورد مطالعه 75

1-3-3- نمونه مورد مطالعه و روش نمونه‌گيري 75

2-3-2- ملاك انتخاب نمونه 76

4-3- ابزار پژوهش 76

1-4-3- معرفي ابزار 76

2-4-3- اعتبار آزمون 78

5-3- روش نمره‌گذاري 78

6-3- روش تجزيه و تحليل آماري 79

 

فصل چهارم

ميزان درآمد خانواده 81

ميزان تحصيلات پدر آزمودنيها 82

ميزان تحصيلات مادر آزمودنيها 83

شغل پدر 84

شغل مادر 85

توزيع فراواني دانش‌آموزان برحسب موفقيت تحصيلي 85

ميانگين انحراف استاندارد راهبردهاي يادگيري در دو گروه موق و ناموفق 87

بخش استنباطي 88

رابطه بين راهبردهاي يادگيري با پيشرفت تحصيلي در رشته رياضي فيزيك با درس حسابان 89

رابطه بين راهبردهاي يادگيري با پيشرفت تحصيلي در رشته رياضي فيزيك با درس فيزيك 91

رابطه بين راهبردهاي يادگيري با پيشرفت تحصيلي در گروه علوم تجربي با نمره درس شيمي 92

رابطه بين راهبردهاي يادگيري با پيشرفت تحصيلي در گروه علوم تجربي با نمره درس زيست‌شناسي 93

رابطه بين راهبردهاي يادگيري با پيشرفت تحصيلي در گروه علوم انساني با درس جامعه‌شناسي 95

نوع راهبردهاي يادگيري كه دانش‌آموزان موفق و ناموفق در رشته رياضي بكار مي‌برند چيست؟ 98

نوع راهبردهاي يادگيري كه دانش‌آموزان موفق و ناموفق در رشته علوم تجربي بكار مي‌برند چيست؟ 99

تحليل مميز 100

نوع راهبردهاي يادگيري كه دانش‌آموزان موفق و ناموفق در رشته علوم انساني به كار مي‌برند چيست؟ 101

تحليل مميز 101

 

فصل پنجم

بحث و نتيجه‌گيري 104

محدويت‌ها 112

پيشنهادها 113

منابع فارسي 114

منابع انگليسي 117

ABSTRACT

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





Test