مقايسه رفتار اطلاع يابي آموزشي – پژوهشی دانشجويان تحصيلات تکميلي علوم انساني و فني و مهندسي در استفا
مقايسه رفتار اطلاع يابي آموزشي – پژوهشی دانشجويان تحصيلات تکميلي علوم انساني و فني و مهندسي در استفا
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

مقايسه رفتار اطلاع يابي آموزشي – پژوهشی دانشجويان تحصيلات تکميلي علوم انساني و فني و مهندسي در استفاده از اينترنت 154ص

 

قیمت : 10000 تومان

 

 

فهرست مطالب

 

فصل اول

مقدمه           1

بيان مساله          4

اهميت و ضرورت         6

اهداف پژوهشي         8

سوالات پژوهشي         

فرضيه هاي پژوهشي         9

تعريف مفاهيم          10

تعاريف عملياتي مفاهيم        10    

 

فصل دوم

مقدمه           12

رابطه خدمات دانشگاهي و توسعه ملي       13

تاثير دانشگاه در توسعه اقتصادي       14

تاثير دانشگاه در توسعه اجتماعي / سياسي     15

تاثير دانشگاه در توسعه فرهنگي       15

رسالت ، وظايف و خدمات دانشگاه      16

اينترنت              19

تاريخچه اينترنت          22

ابزارها و خدمات اينترنت         25

رفتار اطلاع يابي        31

خاستگاه مفهوم اطلاع يابي       33

جست و جوي اطلاعات و ساز و کارهاي بهينه سازي آن   34

انتخاب يک بانک اطلاعاتي براي انجام جست و جو     35

فرمول جست و جو         36

ترکيب فرمول جست و جو با استفاده از عملکرد هاي موجود   37

انجام جست و جو        40

مدل هاي رفتار اطلاع يابي       41

مدل رفتار اطلاع يابي اليس        43

مدل رفتار اطلاع يابي كالتو       49

مدل رفتار اطلاع يابي بلكين        51

مدل رفتار اطلاع يابي مار چينونين      52

 مدل رفتار اطلاع يابي ويلسون       54

مهارت باز يابي اطلاعات        62

رفتار اطلاع يابي مورد نياز در فرآيند پژوهش      64

 

فصل سوم

مقدمه          87

روش پژوهش          88

جامعه پژوهشي و روش  نمونه گيري      88

ابزار پژوهش          89

روش تجزيه و تحليل داده ها       90

 

فصل چهارم

مقدمه           92

تجزيه و تحليل داده ها        93

 

فصل پنجم

مقدمه          118

بحث و نتيجه گيري        119

پيشنهادها          129

پيشنهادات براي پژوهش آتي       129

محدوديت ها          130

خلاصه          130

منابع فارسي         134

منابع انگليسي         138

چکيده انگليسی        141

 

 

فهرست جداول

جدول 2-1 : تحقيقات اليس وهمکاران      47

جدول 2-2 : مدل آگويلار       56

جدول 2-3 : چهار حالت اصلی جستجوی اطلاعات در وب   57

جدول 3-1 : توزيع فراواني دانشجويان بر حسب رشته تحصيلي    89

جدول 4-1 : عنوان : توزيع فراواني  دانشجويان بر حسب جنس   93

جدول 4-2 توزيع فراواني سني دانشجويان      94

جدول 4-3 توزيع فراواني ميزان استفاده دانشجويان از اينترنت    95

جدول 4-4 : توزيع فراواني شيوه دسترسي دانشجويان  به اينترنت    97

جدول 4-5 : توزيع فراواني ميزان توانايي دانشجويان  در استفاده از اينترنت  98

شماره 4-6 : جدول خي دو مربوط به استفاده از اينترنت و رشته تحصيلي دانشجويان98

جدول 4-7 : جدول خي دو مربوط به توانايي استفاده از اينترنت  و دوره هاي تحصيلي100

جدول 4-8 : توزيع فراواني مدت زمان استفاده از اينترنت  توسط دانشجويان  101

جدول 4-9 : خي دو مربوط به مدت زمان استفاده از اينترنت  و رشته تحصيلي  102

جدول 4-10 : توزيع فراواني اولويت استفاده از ابزارها و خدمات اينترنت  103

جدول 4-11 : توزيع فراواني استفاده دانشجويان  از منابع اطلاعاتي   104

جدول 4-12 : توزيع فراواني اهداف دانشجويان  از جستجوي اطلاعات   105

جدول 4-13 : توزيع فراواني اهداف پژوهشي دانشجويان    106

جدول 4-14 : توزيع فراواني اهداف آموزشي دانشجويان    107

جدول 4-15 : توزيع فراواني مربوط به شناسايي منابع اينترنتي   109

جدول 4-16 :   توزيع فراواني نحوه آشنايي دانشجويان  با اينترنت    110

جدول 4-17 توزيع فراواني دليل استفاده از اينترنت      112

جدول 4-18 :جدول في دو مربوط به دلايل استفاده از اينترنت  و رشته تحصيلي  112

جدول 4-19 : بررسي رابطه يبن رفتار هاي صحيح جستجو و رشته تحصيلي   113

جدول 4-20 بررسي رابطه بين رفتار صحيح جستجو و دوره هاي تحصيلي  114

جدول 4-21 : توزيع فراواني مربوط به فراگيري خدمات اينترنت    114

جدول 4-22 : توزيع فراواني مربوط به عوامل عدم استفاده از اينترنت  115

جدول 4-23 : توزيع فراواني  ميزان رضايت دانشجويان  از وضعيت موجود اينترنت 116

 

 

فهرست نمودارها 

شکل  4-1 :نمودار مربوط به جنس پاسخ دهندگان    94

شکل 4-2 : نمودار سني پاسخ دهنده گان      95

شکل 4-3 : نمودار مربوط به ميزان استفاده دانشجويان    96

شکل 4-4 : نمودار مربوط به نحوه دسترسي دانشجويان    97

شکل 4-5 : نمودار مربوط به ميزان توانايي دانشجويان در استفاده از اينترنت 99

شکل 4-6 : نمودار مربوط به مدت زمان استفاده دانشجويان از اينترنت   101

شکل 4-7 : نمودار مربوط به اولويت استفاده از ابزارها و خدمات    104

شکل 4-8 : نمودار مربوط به اولويت دانشجويان در استفاده از منابع اطلاعاتي  104

شکل 4-9 : نمودار مربوط به اهداف دانشجويان در استفاده از اينترنت   106

شکل 4-10 : نمودار مربوط به اهداف پژوهشي دانشجويان   107

شکل 4-11: نمودار مربوط به اهداف آموزشي دانشجويان    109

شکل 4-12 : نمودار مربوط به شناسايي منابع اينترنتي    110

شکل 4-13: نمودار مربوط به نحوه آشنايي دانشجويان با منابع اينترنتي   111

شکل 4-14 : نمودار مربوط به دلايل استفاده از اينترنت    113

شکل 4-15 : نمودار مربوط به  دلايل عدم استفاده از اينترنت   114

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





Test