مقايسه سلامت رواني دانشجويان دانشكده علوم تربيتي و روانشناسي با دانشجويان دانشكده علوم پايه 98ص
مقايسه سلامت رواني دانشجويان دانشكده علوم تربيتي و روانشناسي با دانشجويان دانشكده علوم پايه 98ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

مقايسه سلامت رواني دانشجويان دانشكده علوم تربيتي و روانشناسي با دانشجويان دانشكده علوم پايه 98ص

 

قیمت : 7.000 تومان

 

 

    * چكيده

    * فصل اوّل 

    * مقدمه 2

    * بيان مسئله 10

    * سوالهاي پژوهشي 13

    * اهداف پژوهش 13

    * اهميت و ضرورت پژوهش 14

    * متغيرها و تعاريف مفهومي‌و عملياتي آنها 15

    * خلاصه مباحث مطرح شده 17

    * فصل دوم 

    * پيشينه تحقيق 18

    * تاريخچه بهداشت رواني 19

    * 10- تعريف سلامت رواني و نظريه هاي شناختی ارائه شده 44

    * 11-هدف اصلي بهداشت رواني و ديدگاههاي روان تحليلگري و انسانگري در مورد بهداشت رواني 44

    * الگوی شخصیت سالم از دیدگاه رفتارگرایی52

    * 11-الگوي شخصيت سالم از ديدگاه پرلز53

    * نظریه عقلانی هیجانی الیس 55

    * 12-ديدگاه اريسكون در مورد مشخصات افراد سالم57

    * انسانها دارای شخصیت سالم از نظر الکساندر58

    * 13-ديدگاه انجمن ملي بهداشت جهان درباره افراد داراي سلامت

    * ذهني و رواني 59

    * 14-ديدگاه های نظري دربارة سلامت رواني 60

    *  الف ـ نظريه سيستم ها 60

    *  ب ـ وديكود اكولوژيكي 62

    *  ج ـ مفهوم تعادل حياتي 65

    * فصل سوم ‌

    * روش تحقيق 68

    * طرح تحقيق 69

    * انتخاب نمونه يا نمونه گيري 70

    * جامعه آماري 70

    * تعداد نمونه 71

    * روش نمونه گيري 71

    * معرفي ابزار پژوهش و پايايي آنها 71

    * روش جمع آماري اطلاعات 72

    * روش آماري 73

    * فصل چهارم ‌

    * تجزيه و تحليل آماري 74

    * فصل پنجم 

    * بحث و نتيجه گيري 88

    * منابع

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





Test