بررسی رابطه استفاده بیش از حد از بازی های رایانه ای در افت تحصیلی دانش آموزان 80ص
بررسی رابطه استفاده بیش از حد از بازی های رایانه ای در افت تحصیلی دانش آموزان 80ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسی رابطه استفاده بیش از حد از بازی های رایانه ای در افت تحصیلی دانش آموزان 80ص     

 

قیمت : 6.000 تومان

 

 

چکیده

فصل اول         

مقدمه           1

بیان مسئله          3

اهمیت و ضرورت تحقیق        3

هدف کلی تحقیق         4

فرضیه ها         4

تعاریف عملیاتی متغییر ها        4

 

فصل دوم

الف – ادبیات تحقیق        

مقدمه           7

تعریف افت تحصیلی         7

علتهای افت تحصیلی         8

تعریف ارزشیابی و انواع آن        10

تعریف اندازه گیری و مفاهیم مربوط به آن      14

فواید بازی های رایانه ای برای کودکان       26

تاثیرات بازی های رایانه ای خشونت آمیز بر روی کودکان و نوجوانان    29

راهکارهای مداخله ی ممکن و احتمالی      46

ب-مروری بر تحقیقات انجام شده مرتبط با موضوع در داخل یا خارج از کشور 48

 

فصل سوم

جامعه آماری          54

نمونه و روش نمونه گیری         54

ابزار جمع آوری اطلاعات        57

روش های آماری برای تجزیه و تحلیل اطلاعات     58

 

فصل چهارم

یافته های تحقیق و تجزیه و تحلیل آنها       60

فصل پنجم         

خلاصه و نتایج تحقیق        73

محدودیتهای تحقیق        74

پیشنهادات  محقق         75

منابع            76

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





Test