بررسی رابطه بین افت تحصیلی فرزندان با والدین آنها 57ص
قیمت : 5.000 تومان
فهرست مطالب
مقدمه 1
بيان مساله 5
ضرورت تحقيق 5
سوال هاي تحقيق 7
فرضيه هاي تحقيق 8
تعريف و مفاهيم و اصطلاحات 9
پيشينه تحقيق 13
مقدمه 14
تحقيقات جهاني انجام شده 21
وضعيت مطالعات در جهان 23
روش تحقيق 26
مقدمه 27
منابع 55
فرضيه هاي پژوهش
فرهنگ وبستر2 فرضيه را چنين تعريف مي كند: «فرضيه عبارت است از حالت يا اصلي كه اغلب بي آنكه اعتقادي نسبت به آن موجود باشد، پذيرفته ميشود تا بتوان از آن نتايج منطقي استخراج كرد، و بدين ترتيب مطابقت آن را با واقعيتهائي كه نزد ما معلوم است يا مي توان آنها را معلوم ساخت آزمود.» 0(هومن 1380)
فرضيه هاي پژوهش به شرح زير مي باشد:
1- ميزان تحصيلات والدين دانشآموزان مردود كمتر از تحصيلات والدين دانشآموزان عادي است.
2- ميزان درآمد والدين دانشآموزان مردود كمتر از درآمد والدين دانشآموزان عادي است.
3- روابط صميمي والدين با دانشآموزان مردود كمتر از روابط صميمي والدين با دانشآموزان عادي است.
4- ميزان جدايي (فوت، طلاق) والدين دانشآموزان مردود بيشتر از والدين دانشآموزان عادي است.
5- ميزان علاقه و انتظار تحصيل والدين دانشآموزان مردود كمتر از والدين دانشآموزان عادي است.
6- ميزان روابط والدين با معلم دانشآموزان مردود كمتر از روابط والدين با معلم دانشآموزان عادي است.
7- ميزان مهاجرت و جابه جايي والدين دانشآموزان مردود بيشتر از والدين دانشآموزان عادي است.
8- ميزان وجود منابع و مواد خواندني در خانه (كتاب، روزنامه، مجله) دانشآموزان مردود كمتر از منابع موجود در خانه دانشآموزان عادي است.
9- ميزان آموزشهاي درسي غير كلاسي (مثل معلم خصوصي و كلاس تقويتي و متفرقه و كمك خانواده) دانشآموزان مردود كمتر از دانشآموزان عادي است.
10- ميزان جمعيت خانوادة دانشآموزان مردود بيشتر از جمعيت خانوادة دانشآموزان عادي است.
11- فرزندان غير اول بيشتر از فرزندان اول خانواده مردود مي شوند.
نظرات شما عزیزان: