بررسی رابطه‌ی هوش منطقی و هوش هیجانی و اثر آن بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان نخبه 109ص
بررسی رابطه‌ی هوش منطقی و هوش هیجانی و اثر آن بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان نخبه 109ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسی رابطه‌ی هوش منطقی و هوش هیجانی و اثر آن بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان نخبه 109ص

 

قیمت : 10.000 تومان

 

فصل 1- مقدمه پژوهش

1- مقدمه          2

2- بیان مسئله پژوهش        3

3- اهمیت وضرورت مسئله پژوهش      5

4- اهداف پژوهش         5

5- پرسش های اصلی پژوهش       6

6- تعریف متغیرهای پژوهش       6

 

فصل 2- بررسی پیشینه‌ی پژوهش

   مقدمه          8

1- هوش منطقی          10

1-1-مفهوم کلی هوش        10

1-2-عامل وراثت و محیط –تاثیر گذار بر هوش     11

1-3-هوش منطقی و سنجش آن       11

2- هوش هیجانی        14

2-1- تعریف هیجان        14

2- 2- ظهور وپیدایش هوش هیجانی      16

2-3- تعریف وسرشت هوش هیجانی      17

2-4- تاثیر هوش هیجانی در زندگی و موفقیت ها    21

2-5- تاریخچه هوش هیجانی       24

2-6- هوش هیجانی و اندازه‌گیری و سنجش آن     27

2-6-1- آزمون‌های عملکردی هوش هیجانی       27

2-6-2- آزمون‌های خود سنجی هوش هیجانی     29

3- پیشرفت تحصیلی        31

3-1- تعریف مفهومی پیشرفت تحصیلی      31

3-2- آزمون‌ها و پیشرفت تحصیلی      33

3-3- کم‌آموزی و پیشرفت تحصیلی      33

3-4- ارزشیابی پیشرفت تحصیلی       34

3-5- عوامل فردي، آموزشگاهي وخانوادگي واجتماعي مؤثر بر پيشرفت تحصيلي  35

4- هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی     36

5- هوش منطقی و پیشرفت تحصیلی     43

6- هوش منطقی و هوش هیجانی      46

7- آشنایی با سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد) 48

 

فصل 3- روش پژوهش 

مقدمه          52

1- تعریف تحقیق        54

2- انواع تحقیقات علمی       54

2-1- تحقيقات علمي از جهت اهداف واثرات، يا كاربردي مي باشند يا بنيادي 54

2-2- تحقيقات علمي از جهت هدف وبيان، يا توصيفي اند يا علت يابي  55

2-3- تحقيقات علمي از جهت تعداد محقق‌ها ومجريان آن بر دو نوع اند: انفرادي و گروهي          55

3- عناصر تحقیق        55

3-1- مفاهیم یا عناصر تحقیق       55

3-2- انواع روش‌های نمونه‌گیری       57

4- ابزار و روش‌های جمع‌آوری اطلاعات     58

5- مدارك و ضوابط ارزيابي كاركرد تحقيق     62

5-1- اعتبار یا روائی یا ارزش علمی      62

5-2- ثبات و پایائی        62

5-3- اعتماد علمی        62

5-4- هنجار         62

6- تکنیک‌های آماری برای تجزیه و تحلیل     63

6-1- روش نمونه‌گیری تخمینی       63

6-2- روش بررسي متغيرهاي كيفي (درجه همگني)    64

6-3- روش بررسی كشف روابط       64

 

فصل 4- یافته‌های پژوهش

مقدمه          75

الف) توصیف و تحلیل داده‌ها در رابطه با هر پرسش یا فرضیه   76

ب) سایر یافته‌های پژوهش       90

 

فصل 5-  بحث و تفسیر پژوهش

مقدمه          92

الف- نتیجه گیری‌ها (ترکیب یافته‌ها و پیشینه‌ی پژوهش)  93

ب- محدودیت‌ها         96

ب-1- محدودیت پژوهش        96

ب-1-1- محدودیت ذاتی پرسش‌نامه      96

ب-1-2- محدودیت تکنیک هم‌بستگی      96

ب-1-3- محدودیت اثر آموزش       96

ب-2- محدودیت پژوهش‌گر       96

ب-2-1- محدودیت در هماهنگی       96

ب-2-2- محدودیت ساعات آموزشی      97

ب-2-3- محدودیت عدم آشنایی با موضوع هوش هیجانی   97

ب-2-4- محدودیت پراکندگی       97

پ- پیشنهادها و کاربردهای پژوهش      98

ت- خلاصه‌ای از مساله، روش و یافته‌های پژوهش    101

پیشنهاد به سایر پژوهشگران       105

منابع ومآخذ

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





Test