بررسي كارآمدي بازي درماني رفتاري - شناختي بر كاهش نشانه هاي پرخاشگري كودكان پسر 11-8 ساله مبتلا به ا
بررسي كارآمدي بازي درماني رفتاري - شناختي بر كاهش نشانه هاي پرخاشگري كودكان پسر 11-8 ساله مبتلا به ا
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسي كارآمدي بازي درماني رفتاري - شناختي بر كاهش نشانه هاي پرخاشگري كودكان پسر 11-8 ساله مبتلا به اختلال سلوك 100ص

 

قیمت : 7500 تومان

 

 

    * 1-1 بیان مسأله

    * 1-2 اهمیت و ضرورت انجام تحقیق

    * 1-3 اهداف تحقیق

    * 1-4 فرضیه تحقیق

    * 1-5 تعریف نظری مفاهیم تحقیق

    * 1-6 تعریف عملیاتی مفاهیم تحقیق

    * 2-1بازی

    * 2-2 مسأله بازی

    * 2-3 اهمیت بازی

    * 2-4 تبیین بازی

    * 2-5 بازی درمانی

    * 2-6 انواع بازی درمانی

    * 2-7 تحول نظریه های بازی درمانی

    * 2-7-1 بازی درمانی روان پویایی

    * 2-7-2 بازی درمانی تخلیه ای3

    * 2-7-3 بازی درمانی رابطه ای4

    * 2-7-4 بازی درمانی غیر مستقیم

    * 2-7-5 بازی درمانی رفتاری – شناختی

    * 2-8 اختلال سلوک

    * 2-9 علت شناسی

    * 2-9-1 عوامل مربوط به والدین

    * 2-9-2 فرضیه فرهنگی – اجتماعی

    * 2-9-3 عوامل روانشناختی

    * 2-9-4 عوامل عصبی – زیست شناختی

    * جدول 2-1 عوامل مؤثر در تداوم و تحول اختلال سلوک (اقتباس از گوردون واسکرودر، 2002)

    * 2-10 پرخاشگری

    * 2-11 پیشینه تأثیر بازی درمانی بر پرخاشگری و روابط اجتماعی نامناسب کودکان مبتلا به اختلالات رفتاری

    * 3-1 طرح پژوهش

    * 3-2 جامعه آماری

    * 3-3 نمونه آماری

    * 3-4 شیوه نمونه برداری

    * 3-5

    * 3-5-1 پرسشنامه CSI-4

    * 3-5-1-1 چک لیست والدین (سرپرستان کودک)

    * 3-5-1-2 چک لیست معلمان

    * 3-5-1-3 روایی و اعتبار CSI-4

    * 3-5-1-4 محدودیت پرسشنامه CSI-4

    * 3-5-1-5 نمره گذاری CSI-4

    * 3-5-2 سیاهه پرخاشگری

    * 3-6 شیوه انجام تحقیق

    * جلسه اولارزیابی

    * جلسه دومشناسایی احساسات اصلی

    * جلسه سومشناسایی احساسات اصلی

    * جلسه چهارمآموزش مهارتهای ارتباطی

    * جلسه پنجم «آموزش مهارتهای ارتباطی»

    * جلسه ششمآموزش حل مسأله بین فردی

    * جلسه هفتم و هشتم«آموزش مراحل حل مسأله بین فردی»

    * جلسه 9ارزیابی

    * جلسه 10

    * مقدمه

    * 4-1 نتایج مرحله اول تحقیق

    * جدول 4-1ویژگی های روان شناختی آزمودنی ها بر اساس پرسشنامه CSI-4 بعلاوه وضعیت سنی آنها

    * 4-2 نتایج مرحله دوم تحقیق

    * الف) مقایسه سن آزمودنی های گروه کنترل و آزمایشی

    * جدول 4-2شاخصهاي توصيفي مربوط به سن آزمودنيهاي گروه كنترل و آزمايشي به علاوه ميانگين هاي سني دو گروه ياد شده

    * ب) بررسی فرضیه تحقیق

    * جدول 4-3شاخصهای توصیفی مربوط به پیش آزمون و پس آزمون پرخاشگری در آزمودنی های تحقیق به علاوه مقایسه میانگینهای پرخاشگری گروه کنترل و آزمایشی

    * 4-3 پیوست نتایج

    * جدول 4-4 شاخصهاي توصيفي مر بوط به پيش آزمون و پس آزمون پرخاشگري بر اساس روزهاي هفتهدر آزمودنيهاي تحقيق به علاوه مقايسه ميانگينهاي پرخاشگري گروه كنترل و آزمايشي

    * جدول 4-5شاخص های توصیفی میزان نشانه های مربوط به سیاهه پرخاشگری در گروه کنترل و آزمایش قبل و بعد از مداخله و نیز مقایسه میانگین های تفاضل پیش و پس آزمون گروه های یاد شده

    * 1-5 مقدمه

    * 2-5 خلاصه نتایج

    * 3-5 بحث نتایج

    * محدودیت های تحقیق

    * پیشنهادات تحقیق

    * فهرست منابع

    * الف) فارسی

    * ب) انگلیسی

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





Test