روشهای ایجاد ارتباط موثر با کودکان کار و خیابانی 100ص
روشهای ایجاد ارتباط موثر با کودکان کار و خیابانی 100ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

روشهای ایجاد ارتباط موثر با کودکان کار و خیابانی 100ص

 

قیمت : 7.000 تومان

 

 

فصل اول : مقدمه پژوهش

مقدمه:

برای چه تحقیق

اهمیت و ضرورت تحقیق

بیان مسئله

هدف تحقیق

تعاریف نظری

تعاریف عملیاتی

فص دوم : پیشینه پژوهش

مقدمه:

تعاریف کودکان کار و خیابانی

این کودکان را به چند گروه تقسیم می کنند  :

ویژگی های روانی و اجتماعی کودکان خیابانی

علل پیدایش کودکان خیابانی

شناخت فراگرد  (فرایند)

مدلهای فراگرد ارتباط

هدف از برقرراری ارتباط چیست 

مبانی ارتباط اثر بخش

همدلی شامل سه جز می شود :

موانع ارتباطی

دسته پاسخهای  نامطلوب قضاوت :

دسته پاسخ های نامطلوب ارائه راه حل :

مهارت های روابط انسانی

مراحل بهبود ارتباط

محل ارتباط سیستم های ( سازش پذیر ) فرهنگی هستی گرا

پایه های ارتباطی مدل عبارتند از :

مدل ارتباطی گربنر

مدل ارتباطی NLP

مراحلي كه مي توان از طريق آن به راپورت و ارتباط موثر دست يافت:

برقراري ارتباط روشن

مراحلي كه از طريق آن مي توان افراد را متقاعد كرد:

راههاي برخورد با مقاومت:

فصل سوم : روش تحقيق

مكقدمه:

مراحل تحقيق

جامعه آماري

نمونه و رشو نمونه گيري

ابزار اندازه گيري

روش جمع اوري اطلاعات

روش آماري

فصل چهارم : نتيجه گيري

مقدمه

نمودار شماره (1) گرايش عاطفي

نمودار شماره (2) اطاعت

نمودار شماره (3) نمودار جذابين تعامل، سرگرم كننده و بازي

نمودار شماره (4) جذابيت حضور در كلاس

نمودار شماره (1) گرايش عاطفي

نمودار شماره (5) مددكار برتر

جدول شماره (1) سوال اول در مددكاران برتر

جدول شماره (2) سوال اول در ساير مددكاران

جدول شماره (2) سوال اول در ساير مددكاران

نمودار شماره (8) سوال دوم در مددكاران برتر

جدول شماره (8) سوال پنجم در ساير مددكاران

نمودار شماره (10) مددكار برتر سوال سوم

نمودار شماره (11) مددكار عادي سوال سوم

نتيجه گيري كلي از نتايج بخش اول پرسشنامه در زمينه برقراري ارتباط روشن با كودك

جدول شماره (5) سوال چهارم در مورد مددكاران برترنمودار شماره (12) سوال چهارم در مددكاران برتر

جدول شماره (6) سوال چهارم در ساير مددكاران

نمودار شماره (12) سوال چهارم در مددكاران برتر

جدول شماره (7) سوال پنجم در مددكاران برتر

نمودار شماره (14) سوال پنجم در مددكاران برتر

جدول شماره (8) سوال پنجم در مددكاران برتر

نمودار شماره (15) سوال پنجم در ساير مددكاران

ساير مددكاران اولويتهاي زير را به ترتيب عنوان كرده اند:

نمودار شماره (16) مددكار برتر سوال ششم

نمودار شماره (17) مددكاري عادي سوال ششم

نتيجه گيري كلي از نتايح بخش دوم پرسشنامه در زمينه متقاعد كردن كودك

نتايج بخش سوم پرسشنامه در زمينه شكستن مقاومت كودك

جدول شماره (9) سوال هفتم در مددكاران برتر

نمودار شماره (18) سوال هفتم در مددكاران برتر

جدول شماره (10) سوال هفتم در ساير مددكاران

نمودار شماره (19) سوال هفتم در ساير مددكاران

جدول شماره (11) سوال هشتم در مددكاران برتر

نمودار شماره (20) سوال هشتم در مددكاران برتر

جدول شماره (12) سوال هشتم در ساير مددكاران

نمودار شماره (21) سوال هشتم در ساير مددكاران

نمودار شماره (22) مددكار برتر سوال نهم

نمودار شماره (23) مددكار عادي سوال نهم

نتيجه گيري كلي از نتايج بخش سوم پرسشنامه در زمينه شكستن مقاومت كودك:

فصل پنجم :

بحث

محدوديتهاي پژوهش

پيشنهادات:

 

هدف تحقیق

این تحقیق با هدف تشخیص مولفه و راه کارهای مهم مورد استفاده بوسیله مددکاران برتر در ایجاد یک ارتباط می رساند.سالهای اولیه زندگی مهم ترین مرحله برای پرورش استعداد،شرافت یا بذهکاری است . تمام صفات و عاداتی که در این مرحله اخذ می شود همان های هستند که در بزرگسالی مورد استفاده قرار می گیرند و سلامت یا اغراف دوران طفولیت مقدمه ای برای دوران بزرگسالی کودک است . و همچنین در بعد اجتماعی با گسترش زندگی شهری و افزوده شدن تعداد ابر شهرها و معضلات حاشیه ای خاص آن این موضوع بیشتر ها حایض اهمیت می شوند.

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





Test