مقايسه سازگاری اجتماعی مادران کودکان عقب مانده ذهنی آموزش پذير با مادران کودکان عادی 107ص
قیمت : 8.000 تومان
فصل اول
كليات تحقيق
مقدمه
بيان مساله اهميت و ضرورت
هدف كلي اهداف ويژه پژوهش فرضيات پژوهش
تعريف واژه ها
فصل دوم
پيشينه تحقيق
چهار چوب پنداشتي
مروري بر مطالعات پيشين
مفهوم عقب ماندگي ذهني از ديدگاه متحولي پياژه
تعريف عقب ماندگي ذهني
طبقه بندي
شدت عقب ماندگي
ويژگيها و اختلالهاي توأم
عوامل زمينه ساز
شيوع
دوره يا سير
سيستم طبقه بندي خانواده:
روي آوردهاي خانوادههاي داراي كودك استثنايي ناتوان
خصوصيات خانواده داراي كودك معلول
تأثير كودك معلول بر واكنشهاي اوليه والدين
مسايل زناشويي:
سازگاري خانواده كودكان معلول
سازگاري اجتماعي
ملاك و معيار سازگاري
برخي از خصوصيات انسان سازگار به شرح زير است:
عوامل مؤثر در سازگاري
ديدگاهها در مورد سازگاري اجتماعي
ديدگاه تحليل رواني
ديدگاه يادگيري اجتماعي
ديدگاه علوم رفتاري
ديدگاه مراجع محوري
ديدگاه انسان گرايي
ديدگاه روان شناسي شناختي
مروري بر مطالعات پيشين
فصل سوم
روش شناسي تحقيق
معيارهاي پذيرش نمونه:
روش نمونه گيري
حجم نمونه و شيوه محاسبه آن
مكان و زمان انجام تحقيق(محيط پژوهش)
روش جمع آوري دادها
روش تجزيه و تحليل داده ها
ملاحظات اخلاقي
فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده ها
فصل پنجم نتیجه گیری
منابع
نظرات شما عزیزان: