بررسی ارتباط آموزشهای فنی و حرفه ای رسمی (بخش صنعت) با نیازهای بازار کار از دیدگاه مدیران صنایع 130ص
بررسی ارتباط آموزشهای فنی و حرفه ای رسمی (بخش صنعت) با نیازهای بازار کار از دیدگاه مدیران صنایع 130ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسی ارتباط آموزشهای فنی و حرفه ای رسمی (بخش صنعت) با نیازهای بازار کار از دیدگاه مدیران صنایع 130ص                ,

قیمت : 10.000 تومان       ,

    فصل اول - كليات تحقيق            ,

    مقدمه           ,

    بيان مسئله    ,

    اهميت و ضرورت پژوهش            ,

    اهداف تحقيق  ,

    سؤالات تحقيق            ,

    تعاريف عملياتي واژه ها ,

            ,

    فصل دوم - مطالعه منابع مربوط به موضوع تحقيق   ,

    مقدمه           ,

    مفهوم رشد و توسعة اقتصادي    ,

    عوامل توسعه اقتصادي  ,

    نقش منابع انساني در توسعة اقتصادي    ,

    آموزش           ,

    تعريف آموزش و پرورش  ,

    مفهوم برنامه ريزي آموزشي       ,

    جايگاه نيازسنجي در برنامه ريزي آموزشي            ,

    نيازسنجي آموزشي     ,

    مفهوم نياز      ,

    منابع نيازهاي آموزشي ,

    انواع نيازسنجي           ,

    كار    ,

    عرضة نيروي كار           ,

    بازار كار          ,

    نياز بازار كار     ,

    مسايل موجود در ارتباط نظام آموزشي و بازار كار    ,

    ضرورت تحكيم پيوند نظام آموزشي و بازار كار         ,

    تعاريف آموزش فني و حرفه اي    ,

    رويكردهاي عمده در آموزش فني و حرفه اي           ,

    نارسائي هاومسائل آموزش فني وحرفه اي در ارتباط با بازار كار         ,

    آموزش فني و حرفه اي در ايران   ,

    سير تحول آموزش فني و حرفه اي در ايران ,

    تحولات گذشته تحليل مشكلات و چشم انداز آينده آموزش فني و حرفه‌اي در برنامه سوم توسعه ,

    مشكلات و تنگناها       ,

    نقاط ضعف مشكلات تنگناها       ,

    چالشهاي آينده بخش فني و حرفه‌اي‌       ,

    سياست‌هاي استراتژيك بخش آموزش فني و حرفه اي         ,

    سياست هاي اجراي آموزش فني و حرفه اي         ,

    راهكارهاي اجرايي        ,

    تكنولوژي اطلاعات و ارتباطات چيست؟     ,

    مشخصه هاي تكنولوژي ارتباطات            ,

    ويژگيهاي تكنولوژي اطلاعات و ارتباطات     ,

    دلايل استفاده از تكنولوژي اطلاعات و ارتباطات       ,

    تكنولوژي اطلاعات وارتباطات چه تغييري درآموزش ايجادمي‌كند          ,

    روش هاي اجرايي براي بكارگيري تكنولوژي اطلاعات و ارتباطات         ,

    چه تغييراتي براي به كارگيري تكنولوژي اطلاعات و ارتباط (ICT ) در آموزشهاي آكادميك لازم است            ,

    پيشينة پژوهش           ,

            ,

    فصل سوم - روش اجراي تحقيق  ,

    مقدمه           ,

    جامعة آماري   ,

    نمونة آماري    ,

    روش تحقيق   ,

    ابزار جمع آوري اطلاعات ,

    اعتبار و پايائي پرسشنامه         ,

    روش تجزيه و تحليل داده ها        ,

            ,

    فصل چهارم - تجزيه و تحليل اطلاعات جمع آوري شده         ,

    آزمون مربوط به سؤال اول تحقيق            ,

    آزمون مربوط به سؤال دوم تحقيق            ,

    آزمون مربوط به سؤال سوم تحقيق          ,

    آزمون مربوط به سؤال چهارم تحقيق        ,

    آزمون مربوط به سؤال پنجم تحقيق          ,

    آزمون مربوط به سؤال ششم تحقيق       ,

    آزمون مربوط به سؤال هفتم تحقيق         ,

            ,

    فصل پنجم - بحث و نتيجه گيري  ,

    نتيجه گيري و ارائه پيشنهادات مربوط به سؤال اول و دوم تحقيق        ,

    نتيجه گيري و ارائه پيشنهادات مربوط به سؤال سوم و چهارم تحقيق  ,

    نتيجه گيري و ارائه پيشنهادات مربوط به سؤال پنجم تحقيق ,

    نتيجه گيري و ارائه پيشنهادات مربوط به سؤال ششم تحقيق           ,

    نتيجه گيري و ارائه پيشنهادات مربوط به سؤال هفتم تحقيق ,

    محدوديتها و تنگناهاي پژوهش    ,

    پيشنهادات براي پژوهشهاي آتي ,

    منابع و مأخذ   ,

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





Test