پایان نامه ارزیابی رضایتمندی مشتریان شرکت داروسازی ثامن در طی یک دوره یکساله و ارائه راهکارهایی برای
پایان نامه ارزیابی رضایتمندی مشتریان شرکت داروسازی ثامن در طی یک دوره یکساله و ارائه راهکارهایی برای
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

پایان نامه ارزیابی رضایتمندی مشتریان شرکت داروسازی ثامن در طی یک دوره یکساله و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن 130ص          ,

قیمت : 10.000 تومان       ,

فهرست مطالب    ,

مقدمه   ,

بيان مسأله يا موضوع تحقيق         ,

ضرورت انجام تحقيق         ,

هدف از مطالعه موضوع      ,

پيشينه تحقيق   ,

فرضيات  ,

تعريف عمليات متغيرها      ,

ابزار گرد آوري داده‌ها         ,

جامعه آماري       ,

مراحل انجام تحقيق          ,

تعريف مفاهيم     ,

محدوديت‌ها- موانع و مشكلات تحقيق          ,

            ,

بخش اول: آشنایی با صنعت داروسازی و ساخت محلولهای تزریق         ,

1- تاريخچه          ,

ادويه ي مركبه و شناخت مفردات طبي         ,

دارو شناسي در ايران        ,

2- تكنولوژي        ,

3- روش اجرايي عمليات توليد (مراحل ساخت محلولهای تزریقی)          ,

ساخت محلول     ,

            ,

بخش 2: مباحثی در مورد مشتری   ,

1- مشتری کیست؟          ,

قبل از اينكه مشتريانتان تغيير رأي بدهند رفتارتان را تغيير دهيد ,

مقدمه   ,

حقايق مسلم درباره مشتريان        ,

يكي از مديران فورد در مورد مشتري مي‌گويد:            ,

مشتري سود است و هرچيزديگر هزينه سربار            ,

خودتان را به جاي مشتري بگذاريد   ,

چرا مشتريانمان را از دست مي‌دهيم           ,

مشتري يعني كسب و كار، كسب و كار يعني مردم، مردم يعني مشتري             ,

هنري فورد در اين خصوص مي‌گويد: ,

هدف سازمان شما ايجاد مشتري است        ,

اقدامات اساسي براي جلب مشتري بيشتر               ,

با مشتريان خود ارتباط دائم داشته باشيد.    ,

هر يك از كاركنان شما بايد مشتريانتان را ملاقات كنند.            ,

2- «روش اجرايي نحوه ارتباط با مشتري و اندازه‌گيري رضايت مشتري»   ,

تعاريف   ,

شرح فعاليت‌ها   ,

كليات    ,

ارتباط با مشتري  ,

نحوه اندازه‌گيري ميزان رضايت مشتري          ,

3- «روش اجرايي رسيدگي به شكايت مشتريان»       ,

تعاريف   ,

مسئوليت و اختيار            ,

شرح فعاليت‌ها   ,

            ,

بخش سوم: بازاریابی       ,

تعریف    ,

1- استراتژي هاي عمده تقسيم بندي بازار    ,

2- ارزشيابي و انتخاب استراتژي تقسيم بندي بازار     ,

3- آميخته های بازاريابي    ,

«روش تحقيق»    ,

مصاحبه و اخذ نظرات كتبي بوسيله پرسشنامه:        ,

منابع اطلاعات     ,

اطلاعاتي راجع به رؤساي بيمارستانها و مسئولين فني داروخانه‌ها:      ,

بررسي فرضيه‌ها: ,

فرضيه 1:            ,

فرضيه 2:            ,

فرضيه 3.            ,

فرضيه 4.            ,

فرضيه 5.            ,

فرضيه 6.            ,

تحليل يافته‌هاي پرسشنامه اي       ,

تبليغات براي فروش           ,

نتیجه گیری         ,

پيشنهادات         ,

توصيه به ساير دانشجويان             ,

نمونه پرسشنامه ,

منابع:    ,

            ,

مقدمه   ,

كشور ايران به دليل طيف وسيع گياهان دارويي موجود در آن و سابقه مثبت استفاده از گياهان دارويي و رويكرد بيماران به اين شيوه درمان و همچنين وجود عطارها و اطباء سنتي در سطح شهرهاي كوچك و بزرگ باعث شد تا ايجاد كارخانجات پيشرفته داروئي به عهده تعويق بيافتد و توليد داروهاي شيميايي در داخل كشور بسيار ناچيز بوده و اكثر داروهاي مورد نياز شبكه مصرف از طريق واردات تأمين گردد، تا قبل از پيروزي انقلاب بيشتر داروها از كشورهاي آمريكا و آلمان وارد كشور مي‌شد و معدود شركتهاي توليدكننده دارو در كشور تحت ليسانس  شركتهاي معروف كشورهاي فوق به توليد دارو در داخل كشور با استفاده از فن آوري و اطلاعات آنها مي‌پرداختند و كمترين كار تحقيقاتي در زمينه داروسازي و طرح ژنريك داخلي دارو انجام مي‌پذيرفت.  ,

پس از پيروزي انقلاب اسلامي‌و ايجاد تحريم‌هاي اقتصادي، شركتهاي دارويي جزء طرحهاي مهم دهه انقلاب محسوب و بخصوص ايجاد دو شركت بزرگ ساخت محلولهاي تزريقي در شهرهاي مشهد و تبريز در دستور كار دولت قرار گرفت.    ,

البته در كنار شركتهاي دارويي توليدكننده محلولهاي تزريقي، شركتهاي دارويي ديگري نيز جهت توليد انواع قرص، كپسول و شربت به بهره برداري رسيد.      ,

شركت داروسازي ثامن از سال 1364 بصورت طرح توجيهي و انتخاب زمين شروع به فعاليت و در سال 1372 توسط رئيس جمهور وقت جناب آقاي‌هاشمي‌رفسنجاني افتتاح گرديد.          ,

در ابتدا و به دليل حجم كم داروهاي تزريقي در بازار، تنها نياز شركت، توليد هرچه بيشتر انواع سرم و عرضه به بازار بود، ولي به تدريج و با افزايش توليد و پايان دوره خاص ناشي از جنگ تحميلي، شركت داروسازي ثامن، توجه به نيازهاي مشتريان را سرلوحه كار خود قرار داده و با تشكيل يك تيم از متخصصان به عنوان واحد ارزيابي رضايت مندي مشتريان و خدمات پس از فروش اولين قدم در اين راستا را برداشت.    ,

اكنون كه تعداد شركتهاي توليدكننده روبه افزايش و امكان ورود شركتهاي خارجي به بازار ايران بسيار محتمل مي‌باشد، توجه به نيازمنديهاي كيفي و كمي‌محصول و تطابق آن با نيازهاي مشتريان بسيار حائز اهميت خواهد بود.        ,

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





Test