مدیریت آموزشی ۲۰۰ص
مدیریت آموزشی ۲۰۰ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

مدیریت آموزشی ۲۰۰ص

 

قیمت : 12.000 تومان

 

بخش اول

مقدمه

نوع تحقیق

روش کتابخانه ای

انواع سند

 

 

ابزار گردآوری اطلاعات درروش کتابخانه ای

فیش

روش تجزیه و تحلیل اطلاعات

ضرورت تحقیق و تجزیه و تحلیل

ویژگی‌های مدیران آموزشی

جنبه نوآوری تحقیق

نتیجه گیری و پیشنهاد

بخش دوم

فصل اول – تعاریف مدیریت

تعاریف مدیریت

فصل دوم – روش‌های تحقیق

روش‌های تحقیق

تحقیقات علمی‌بر اساس هدف

۱ تحقیق بنیادی

۲ تحقیق کاربردی

۳ تحقیقات عملی

تحقیقات علمی‌بر اساس ماهیت و روش پژوهش تاریخی

پژوهش تحلیل محتوا

پژوهش قوم نگاری

پژوهش آزمایشی (تجربی)

پژوهش شبه آزمایشی

تحقیقات همبستگی یاهمخوانی

تحقیقات علی (پس رویدادی)

تحقیق برآوردی، ارزشیابی

روش‌های گرد آوری اطلاعات

روش‌های کتابخانه ای

روش‌های میدانی

فصل سوم – تئوری‌های مدیریت

نظریه مدیریت علمی

نظریه مدیریت اداری

نظریه بوروکراسی

نظریه روابط انسانی

نظریه سیستم

تعریف سیستم

سیستم باز و بسته

کاربرد نظریه سیستم در مدیریت

نظریه ترکیبی

علاقه برای محصول یا هدف

علاقه برای پرسنل

تئوری اقتضاء

مدیریت کیفیت جامع

تعریف مدیریت کیفیت جامع در صنعت

تعریف مدیریت کیفیت جامع در تعلیم و تربیت

مدیریت مبتنی بر TOSIDPAR

TOSIDPAR و دلالت‌های آن

تئوری «Z»

فصل چهارم – سازمان‌های یادگیرنده

ایجاد یک سازمان یادگیرنده

سازمان یاد گیرنده

ایجاد سازمان‌های یادگیرنده

۱ شناخت هدف

۲ وجود رهبران اندیشمند

الفتدوین استراتژی

بطرح ریزی مجدد ساختار سازمانی

۳ وجود کارکنان یادگیرنده و خلاق

۴ تفویض اختیار به کارکنان و آموزش آن ها

۵ مشارکت کامل در اطلاعات

۶ برخورداری از یک الگوی پوینده

۷ به کارگیری علم و تجربه

نتیجه گیری

سازمان یادگیرنده و تعریف آن

ویژگی‌های سازمان‌های یادگیرنده از نظر دکتر الوانی

مدرسه یادگیرنده

مبانی اساسی

۱ نگریستن به مدرسه به مثابه یک نظام اجتماعی

۲ رویکرد آموزشی و بهسازی «کل سازمان»

۳ اندیشه هایی که ارتباط بین بهسازی منابع انسانی و یادگیری سازمانی و مدیریت راهبردی و موفقیت سازمانی

تعریف و توصیف مدرسه یادگیرنده

ویژگی‌های مدرسه یادگیرنده

استقرار مدرسه یادگیرنده

اقدامات کلیدی برای تسهیل مدرسه یادگیرنده

فصل پنجم – مدیریت کیفیت فراگیر

«مدیریت کیفیت فراگیر»

ادواردز دمینگ کیست و پیشنهادش برای تعلیم و تربیت چیست؟

اصول مدیریتی دکتر دمینگ

کاربرد فلسفة مدیریت دمینگ در مدارس

بینش، مالکیت و تعهدابتدای مدیریت کیفی فراگیر در مدرسه

سه کارکرد بینش

تعهد- چالش راستین بینش

مالکیت به منزله ندای تعهد

تعریف مدیریت کیفی فراگیر در بافت آموزش و پرورش

اجرای مدیریت کیفی و فراگیر

سه کیفیت نرم افزاری در مدیریت کیفی فراگیر

اولین جزء تشکیل دهنده مدیریت کیفی فراگیر

دومین جزء تشکیل دهنده مدیریت کیفی فراگیر

سومین جز تشیکل دهنده مدیریت کیفی فراگیر

چهارمین جز تشکیل دهنده مدیریت کیفی فراگیر

پنجمین جز تشکیل دهنده مدیریت کیفی فراگیر

فصل ششم – مطالعات موردی

«مطالعات موردی در مدیریت آموزشگاهی»

خواهر خواندگی مدرسه ای

هم دلی محصول هم فکری است

فعالیت‌های تعاملی برای هم افزایی بیشتر

فصل هفتم – مدیریت دانش

مقدمه

مدیریت دانش در مدارس

اصول مدیریت دانش

نظام مدیریت مدرسه محور ساختاری اثر بخش برای مدیریت دانش

عدم تمرکز

مشارکت

۳ پژوهش محوری

دانش و مهارت

اطلاعات (و ارتباطات موثر)

مطالعه موردی

ارزشیابی عملکرد و پاداش

نقش ارزش‌ها در مدیریت دانش

پیش زمینه‌های دانش افرینی

فصل هشتم – کارکردهای مدیریت

کارکرد‌های مدیریت

برنامه ریزی

مراحل برنامه ریزی

برنامه ریزی آموزشی

الف ) تقسیم کار

ب) اختیار و مسئولیت

ج) روابط منطقی

کارگزینی

رهبری

هماهنگی

اصول هماهنگی

ارتباطات

تعریف ارتباطات و اهمیت آن

انواع ارتباطات

بودجه

تهیه و تنظیم بودرجه

فصل نهم – مدیران و خلاقیت

«نقش مدیران در خلاقیت و نوآوری در آموزشگاهها»

فرآیند تفکر خلاق

کاوشگری

اثرات آموزشی و پرورشی

ترجمه مقاله انگلیسی

اولین بازنگری

منابع و مآخذ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





Test