پایان نامه مدیریت بازرگانی - تعیین شاخص های رضایت مشتری و میزان تاثیر هر یک از آنها در افزایش فروش کالاهای مصرفی کم دوام 149ص ,
,
قیمت : 20.000 تومان ,
,
فـصـل اول ,
,
- مقدمه ,
- بیان مسئله ,
- پیشینه تحقیق 6 ,
- اهمیت موضوع تحقیق 7 ,
- ضرورت تحقیق ,
- اهداف تحقیق ,
- چارچوب نظری تحقیق ,
- سئوالات تحقیق ,
- فرضیات تحقیق ,
- روش انجام تحقیق ,
- جامعه آماری ,
- قلمرو تحقیق ,
- روش نمونه گیری و نعیین حجم نمونه 13 ,
- ابزارهای گردآوری اطلاعات ,
- کاربرد نتایج تحقیق ,
- محدودیت های تحقیق 14 ,
- تعریف واژگان ,
,
فـصـل دوم ,
- مقدمه ,
- مشتری كيست؟ ,
- تعریف رضایت مشتری 20 ,
- برداشت مشتری از كيفيت 22 ,
- اهمیت رضايتمندی مشتری ,
- فراواني رقيبان ,
- نظام کلی خدمت به مشتری ,
- تأثیر رضایت مشتری ,
- سنجش رضايت مشتريان ,
- ابزارهای ارزیابی رضایت مشتریان ,
- رویکرد انطباقی – رویکرد انتظاری 33 ,
- توسعه سریع در فراگیر شدن رضایت مشتری ,
- فلسفه به حداکثر رساندن رضایت مشتری 34 ,
- انگیزه های اقتصادی 35 ,
- اندازه گیری رضایت مشتری با انگیزه دریافت گواهینامه 37 ,
- جنبه نظری رضایتمندی ,
- شناسایی مشتریان ,
- پیامدهای ناشی از عدم شناسایی مشتریان ,
- انواع مشتریان خود را شناسایی کنیم ,
- همه مشتریان یکسان نیستند ,
- مصرف کنندگان نهایی ,
- شناسایی دسته های مختلف مشتریان ,
- شناسایی نیازمندی های مشتریان ,
- درک نیازمندی ها ,
- ساختار نیازمندی های مشتری ,
- اندازه گیری شاخص رضایت مشتری ,
- رضایت مشتری و رابطه آن با وفاداری مشتری ,
- تعریف رضایت مشتری ,
- روشهای اندازه گیری رضایت مشتری ,
- شاخص رضایت مشتری(CSI) چیست؟ ,
- بررسی شاخص های رضایت مشتریان در سطح بین المللی ,
- معرفی مدل شاخص رضایت مشتری آمریکا (ACSI) ,
- کیفیت ملموس 53 ,
- ارزش ملموس ,
- توسعه مدل ACSI برای صنایع بخش خصوصی ,
- متغیرها و شاخصها در مدل ACSI ,
- پیامدهای رضایت مشتری ,
- معرفی مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا (ECSI ) ,
- الگوی شكاف كيفيت خدمات ,
- استنباط ژاپنی ها از مفهوم رضايت مشتری ,
- هفت دستور طلايی برای خدمت بهتر به مشتری 65 ,
- تجزیه وتحلیل دلایل از دست دادن مشتریان ,
- چرا شرکتها مشتریان خود را از دست می دهند؟ ,
- تعریف فایده و رضایتمندی از نظر مشتری ,
- تعریف وفاداری مشتری ,
- مدیریت ایجاد وفاداری در مشتریان ,
- شاخص رضایت مشتری ,
- ارزش مدت حیات مشتریان ,
- بخش بندی مشتریان ,
,
فـصـل سوم ,
- مقدمه ,
- روش تحقیق ,
- جامعه آماری ,
- فرآیند تصمیم گیری ,
- تکنیکهای تصمیم گیری گروهی ,
- فرآیند تحلیل سلسله مراتبی ,
- تصمیم گیری و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی ,
- اصول فرآیند تحلیل سلسله مراتبی ,
- ویژگی های فرآیند تحلیل سلسله مراتبی ,
- مراحل فرآیند تحلیل سلسله مراتبی 90 ,
- استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی در تصمیم گیری گروهی ,
- طراحی پرسشنامه ,
- راهنمای تکمیل پرسشنامه ,
- اعتبار و روایی ابزار اندازه گیری تحقیق ,
- پایایی ابزار اندازه گیری تحقیق ,
- روش سازگاری درونی ,
,
فصـل چهـارم ,
- مقدمه ,
- آمار توصیفی ,
- بررسی فرضیات تحقیق ,
- بررسی فرضیه اول تحقیق ,
- بررسی فرضیه دوم تحقیق ,
- بررسی فرضیه سوم تحقیق ,
- بررسی فرضیه چهارم تحقیق ,
- بررسی فرضیه پنجم تحقیق ,
,
فـصـل پنجم ,
- مقدمه ,
- نتیجه گیری ,
- پیشنهادات ,
- توصیه هایی جهت تحقیقات آتی ,
,
پیوست 1 157 ,
- فهرست منابع فارسی ,
- فهرست منابع انگلیسی ,
پیوست 2 ,
-پرسشنامه 163 ,
,
,
,
چکیده : ,
,
هدف اصلی از انجام این تحقیق تعیین میزان تأثیر شاخصهای رضایت مشتری بر افزایش فروش محصولات مصرفی کم دوام در استان خراسان شمالی است . ,
در راستای این هدف کلیه مصرف کنندگان این محصولات از ابتدای 18 سال (سن شروع تصمیم گیری مستقل برای خرید) تا 60 سال تمام مورد بررسی قرار گرفتند و نهایتا 200 مصرف کننده از کل جامعه آماری انتخاب شدند .سپس اطلاعات جمع آوری شده از پرسش نامه های تکمیل شده ونظرسنجی از مدیران و سهام داران صنایع مذکور مورد استفاده قرار گرفت. بررسی های انجام شده با استفاده از ضریب هبستگی خطی پیرسن و مدل رگرسیون آزمون های آماری حاکی از وجود رابطه معنی دار بین افزایش فروش محصولات مصرفی کم دوام و بهبود شاخص های رضایت مشتری بود . این شاخص ها عبارتند از : ,
1- کارآیی محصول ,
2- تأثیر مثبت از سازمان تولید کننده ,
3- تنوع محصول ,
4- کیفیت محصول ,
5- قیمت محصول ,
از بین شاخص های فوق الذکر تنها قیمت دارای همبستگی معکوس با افزایش فروش بوده و سایر شاخصها دارای همبستگی مستقیم می باشد .برای اندازه گیری هریک از معیارهای بالا شاخصهای زیر تعیین گردیدند: ,
1- شاخصهای کارآیی محصول شامل : نحوه تضمین ، قابلیت اطمینان ، نحوه دسترسی ,
2- شاخصهای تصویر مثبت از سازمان تولید کننده که شامل : شهرت ، اعتبار ، وضعیت تجاری ,
3- شاخصهای تنوع محصول شامل: مزایای محصول نسبت به محصولات رقبا ، وضعیت تجاری ,
4- شاخصهای کیفیت محصول شامل : عملکرد ، دوام ، دسته بندی ,
5- شاخصهای قیمت محصول شامل : سطح قیمت ، نحوه اعطای تخفیف ، نحوه پرداخت قیمت ,
ضمنا از بین صنایع محصولات مصرفی کم دوام شامل : اغذیه ، پوشاک ، نوشیدنی ها ، کالاهای بهداشتی و آرایشی و دخانیات ، محصولات غذایی گلریز خراسان شمالی به عنوان نمونه انتخاب گردید. ,
,
,
فهرست منابع فارسی ,
1- کاووسی، سیدمحمد رضا، سقایی، عباس،(1384)، روشهای اندازه گیری رضایت مشتری، انتشارات سبزان، چاپ دوم. ,
2- بلوریان تهرانی، محمد،(1376)، بازاریابی و مدیریت بازار، انتشارات موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی، چاپ اول. ,
3- آتش پور،حمید، میس جنتیان، سمیرا،(1382)، روان شناسی رفتار مصرف کننده، انتشارات روزآمد، چاپ اول. ,
4- رضایی نژاد، عبدالرضا،(1380)، مدیریت بازار جهانی، بازاریابی بین الملل، مرکز انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی،چاپ اول. ,
5- فتحعلی، علی، (1372)، بازاریابی بین الملل، انتشارات نوبهار، چاپ اول. ,
6- روستا، احمد، ونوس، داور، ابراهیمی، عبدالحمید،(1383)مدیریت بازاریابی، انتشارات سمت، چاپ هشتم. ,
7- اسماعیل پور، حسن، (1383)، مدیریت بازاریابی بین المللی، انتشارات نگاه دانش، چاپ چهارم. ,
8- ظهراب پور، فاضل،(1376) بازاریابی و بازرگانی در مدیریت، انتشارات سانیا، چاپ اول. ,
9- کاهلر، روئل، (1373)، بازاریابی بین المللی، ترجمه سعید رحیمی موقر، انتشارات سمت، چاپ دوم. ,
10- کاتلر، فیلیپ، آرمسترانگ، گری،(1379)، اصول بازاریابی، ترجمه بهمن فروزنده، انتشارات آتروپات، چاپ سوم. ,
11- کاظمی، بابک، (1383)، مدیریت رفتار مصرف کننده، انتشارات نور، چاپ سوم. ,
12- کاتلر، فیلیپ، (1383)، دایره المعارف بازاریابی از A-Z، ترجمه عبدالحمید ابراهیمی، هرمز مهرانی، احمد درخشان، انتشارات آبان، چاپ اول. ,
13- میرابی، وحیدرضا، سرمد سعیدی، سهیل، (1382)، مدیریت بازاریابی بین الملل، انتشارات اندیشه های گوهر بار، چاپ اول. ,
14- صمدی، منصور،(1382)، رفتار مصرف کننده، انتشارات آییز، چاپ اول. ,
15- خاکی، غلامرضا،(1384)، روش تحقیق با رویکرد به پایان نامه نویسی، انتشارات بازتاب، چاپ دوم. ,
16- سی موون، جان، اس.مینور، میشل،(1382)، رفتارمصرف کننده، ترجمه عباس صالح اردستانی، انتشارات آن، چاپ دوم. ,
17- خاکی، غلامرضا، (1382)، روش تحقیق در مدیریت، مرکز انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، چاپ دوم. ,
نظرات شما عزیزان: