بررسی رابطه بین درجه مربیگری و مهارت های ارتباطی مربیان فوتبال دارای مدرک مربیگری EBC کنفدراسیون فوتبال آسیا 87ص
قیمت پروژه : 6.000 تومان
,فصل اول – طرح پژوهش
,مقدمه
,بیان مسئله
,ضرورت و اهمیت تحقیق
,اهداف تحقیق
,الف)هدف کلی
,ب)اهداف ویژه
,فرضیه های پژوهش
,پیش فرض های پژوهش
,محدودیت های تحقیق
,واژه ها و اصطلاحات
,الف) تعاریف نظری
,ب) تعاریف عملیاتی
,فصل دوم – پيشينه پژوهش
,بخش اول زير بناي نظري پژوهش
,مقدمه
,فرآيند ارتباطات و عناصر اساسي آن
,انواع ارتباطات
,ارتباطات افقي، عمودي و مورب
,ارتباط ميان افراد
,موانع ارتباطات ميان افراد و چگونگي غلبه بر آنها
,روش هاي بهبود پيام و حذف موانع ارتباطي
,چگونگي حذف موانع ارتباطي در سازمان
,نقش ادراك در ارتباطات
,اهمیت مهارت کلامی
,اهمیت مهارت بازخورد
,سبک های سه گانه شنود
,مربی گری
,انتخاب حرفه ی مربی گری
,مزایا و موانع مربی گری
,آموزش و مربی گری
,مسئولیت های مربی گری
,احراز پست مربی گری
,فلسفه مربی گری (انگیزه مربی گری )
,جنبه هاي مهم ارتباط ( بين ورزشكار و مربي )
,بخش دوم ادبيات پيشينه
,الف) تحقیقات انجام شده در داخل کشور
,ب) تحقیقات انجام شده در خارج از کشور
,فصل سوم – روش شناسي پژوهش
,مقدمه
,روش تحقیق
,جامعه آماری
,نمونه آماری
,نحوه انتخاب نمونه ها
,متغیرهای تحقیق
,ابزار اندازه گیری
,روش جمع آوری اطلاعات
,روشهای آماری
,فصل چهارم – يافته هاي پژوهش
,مقدمه
,بخش اولآمارتوصیفی
,بخش دوم آمار استنباطي
,فصل پنجم – بحث ، نتيجه گيري و پيشنهادات
,مقدمه
,خلاصه پژوهش
, يافته هاي پژوهش
,بحث ، تحليل و نتيجه گيري
,نتيجه گيري كلي
, پيشنهاداتي مبتني بر يافته هاي پژوهش
,منابع فارسي
,منابع لاتين
,پرسشنامه
نظرات شما عزیزان: