بررسي رابطه راهبردهاي شناختي و فراشناختي با ميزان موفقيت تحصيلي دانش آموزان شهري و روستايي 85ص
بررسي رابطه راهبردهاي شناختي و فراشناختي با ميزان موفقيت تحصيلي دانش آموزان شهري و روستايي 85ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسي رابطه راهبردهاي شناختي و فراشناختي با ميزان موفقيت تحصيلي دانش آموزان شهري و روستايي 85ص

 

قیمت : 7.000 تومان

 

 

,فصل اول

,موضوع پژوهش

,1ـ1 مقدمه2

,1ـ2 بيان مسئله3

,1ـ3 ضرورت و اهميت پژوهش4

,1ـ4 اهداف پژوهش5

,1ـ5 فرضيات و سوال پژوهش6

,1ـ6 تعريف متغيرهاي پژوهش6

,فصل دوم

,پيشينه نظري و عملي پژوهش

,2ـ1 مقدمه10

,2ـ2 تعريف راهبردهاي يادگيري13

,2ـ3 راهبردهاي شناختي15

,2ـ3ـ1 راهبردهاي تكرار يا مرور16

,روش ها و راهکارهاي راهبردهاي تکرار17

,2ـ3ـ2 راهبرد بسط و گسترش معنايي21

,روش‌ها و تاكتيك‌هاي گسترش معنايي22

,2ـ3ـ3 راهبرد سازمان دهي28

,روش‌ها و راهكارهاي سازمان‌دهي 28

,2ـ4 راهبردهاي فراشناختي33

,2ـ5 دانش ويژه راهبرد40

,2ـ6 دانش راهبرد اسنادي40

,2ـ7 تفاوت‌هاي جنسي در استفاده از راهبرد41

,2ـ8 راهبردهاي يادگيري و رشد41

,2ـ9 پيشينه عملي تحقيق45

,2ـ10 پژوهش‌هاي خارجي 45

,2ـ11 پژوهش‌هاي داخلي48

,فصل سوم

,3ـ1 مقدمه53

,3ـ2 نوع و روش انجام پژوهش53

,3ـ3 جامعه آماري54

,3ـ4 حجم نمونه 55

,3ـ5 روش نمونه‌گيري55

,3ـ6 ابزار اندازه‌گيري پژوهش55

,3ـ6ـ1 پايايي56

,3ـ6ـ2 اعتبار56

,3ـ7 روش تجزيه و تحليل داده‌ها 57

,فصل چهار

,تجزيه و تحليل داده‌هاي پژوهشي

,4ـ1 مقدمه59

,4ـ2 ويژگي هاي جمعيت شناختي نمونه 59

,4ـ3 آزمون فرضيه‌ها و سوال تحقيق61

,مقدمه61

,آزمون فرضيه اول 61

,آزمون فرضيه دوم62

,آزمون فرضيه سوم 62

,آزمون فرضيه چهارم 63

,آزمون سوال تحقيق64

,فصل پنجم

,تفسير نتايج آزمون فرضيه‌ها و سوال تحقيق

,5ـ1 مقدمه67

,5ـ2 فرضيه اول67

,5ـ3 فرضيه دوم69

,5ـ4 فرضيه سوم71

,5ـ5 فرضيه چهارم 72

,5ـ6 سوال تحقيق72

,5ـ7 نتيجه کلي73

,5ـ8 محدوديت هاي محقق73

,5ـ9 پيشهادات 73

,فهرست منابع فارسي75

,فهرست منابع انگليسي77

,ضميمه79

,

,فهرست جداول

,جدول (2-1) تاكتيك‌هاي راهبرد تكرار و مرور21

,جدول (2-2) تاكتيك‌هاي راهبرد بسط و گسترش معنايي27

,جدول (2-3) تاكتيك‌هاي راهبرد سازمان‌دهي28

,جدول (4-1) فراواني و درصد دانش‌آموزان براساس جنسيت و محل سكونت59

,جدول (4-2) فراواني و درصد دانش‌آموزان براساس رشته تحصيلي و كلاس 60

,جدول (4-3) ميانگين و انحراف معيار راهبردهاي شناختي و فراشناختي براساس محل سكونت60

,جدول (4-4) آزمون همبستگي پيرسون براي مقايسه راهبردهاي فراشناختي با معدل61

,جدول (4-5) آزمون همبستگي پيرسون براي مقايسه راهبردهاي شناختي با معدل62

,جدول (4-6) آزمون t (تي) براي مقايسه معدل دانش‌آموزاني كه بصورت توأم از راهبردهاي يادگيري استفاده مي‌كنند با معدل ساير دانش‌آموزان 63

,جدول (4-7) آزمون t براي مقايسه راهبردهاي شناختي و فراشناختي دانش‌آموزان دختر با دانش‌آموزان پسر64

,جدول (4-8) آزمون t براي مقايسه راهبردهاي شناختي و فراشناختي دانش‌آموزان شهري با دانش‌آموزان روستايي65

,

,فهرست شكل‌ها

,شكل (2-1) طبقه‌بندي انواع راهبردهاي يادگيري13

,شكل (2-2) نمونه‌اي از نقشه مفهومي30

,شكل (2-3) طرح شعاعي31

,شكل (2-4) طرح هرمي32

,شكل (2-5) طرح همپوشي32

,شكل (2-6) الگوي پيشنهادي تنظيم فعاليتها و راهبردهاي يادگيري44

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





Test