بررسی اثربخشی نمایش عروسکی بر افزایش مهارت های اجتماعی دختران کم توان ذهنی آموزش پذیر 92ص
بررسی اثربخشی نمایش عروسکی بر افزایش مهارت های اجتماعی دختران کم توان ذهنی آموزش پذیر 92ص
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

بررسی اثربخشی نمایش عروسکی بر افزایش مهارت های اجتماعی دختران کم توان ذهنی آموزش پذیر 92ص

 

قیمت : 7000 تومان

 

 

,فصل اول  1

,مقدمه2

,بیان مساله    3

,اهمیت و ضرورت پژوهش  7

,تعریف مفهومی و عملیاتی پژوهش   9  متغیر مستقل 9 متغیر وابسته  10اهداف پژوهش    10

,هدف کلی    10 اهداف اختصاصی   10

,اهداف کاربردی   10

,فرضیه های پژوهش  11

,فرضیه اصلی 11

,فرضیه های فرعی 11

 

,فصل دوم 12 مقدمه    13 تاریخچه کم توانی ذهنی 14  تعاریف کم توانی ذهنی    15    طبقه بندی کم توانی ذهنی21

,کم توانان ذهنی آموزش پذیر  21

,کم توانان ذهنی تربیت پذیر21

,کم توانان ذهنی حمایت پذیر   22

,طبقه بندی بر اساس دیدگاه انجمن روانپزشکی آمریکا    22

,طبقه بندی بر اساس دیدگاه سازمان بهداشت جهانی  23

,علل کم توانی ذهنی  23

,خصوصیات کم توانی ذهنی خفیف    25

,مهارت های اجتماعی26

,عوامل انتخاب مهارت های اجتماعی  29

,آموزش مهارت های اجتماعی به کم توانان ذهنی    29

,نقش و اهمیت هنر    31  

,تعریف نمایش32

,خاستگاه نمایش   34

,نمایش به عنوان درمان   36

,نمایش عروسکی و انواع آن42  

,عروسک های سایه ای   42

,عروسک های دستکشی 43عروسک های میله ای 43   عروسک های انگشتی  44    عروسک های خیمه شب بازی و اسباب بازی های پارچه ای44

,تحقیقات انجام شده در خارج از کشور    47

,تحقیقات انجام شده در داخل کشور   53   

 

,فصل سوم58  طرح پژوهش  59 جامعه آماری  60 

,روش نمونه گیری61  ابزار پژوهش 61

,قلمروها و زیر قلمرهای واینلند 63

,قلمرو ارتباطی63 

,قلمرو مهارت های زندگی روزمره 63

,قلمرو اجتماعی شدن 64

,قلمرو مهارت های حرکتی  64

,قلمرو رفتارهای ناسازگار    64

,روش تجزیه و تحلیل داده ها    65

,روش اجرا 65

,ملاحظات اخلاقی70

 

,فصل چهارم 71

,مقدمه  71

,آمار توصیفی  71

,آمار استنباطی 73

 

,فصل پنجم   76

,مقدمه  77

,فرضیه اول 77

,فرضیه دوم78

,فرضیه سوم79

,فرضیه چهارم  80

,محدودیت های پژوهش81

,پیشنهادات پژوهش   82

,پیوست ها 83

 

 فهرست جداول

 

جدول 4-1: دامنه سنی دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر 71

جدول 4-2: توزیع سطح تحصیلی دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر72

جدول4-3: بررسی نرمالیتی(K-S) متغیرهای پژوهش72

جدول 4-4: مقایسه میانگین نمرات خرده آزمون های واینلند73

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





Test